miten keräätte rahaa (eskarilaisista kyse) luokkaretkeä varten?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="juu";22221609]meillä ope halusi riihikuivaa rahaa[/QUOTE]

:( Meillä lapsi päiväkodilla eskarissa.. tarkoitus ilmeisesti kerätä jollain tapaa rahaa, mut itellä ei ideoita..
 
"tupuna"
Miksi pitää lähteä maksulliselle retkelle? Erilainen päivä eskarilaiselle on esim. retki kävellen rauhaisaan paikkaan, jossa leikkejä, grillausta tms. tavallisuudesta poikkeavaa.
 
"vieras"
Toivottavasti on mahdollisuus ostallistua myös suoraan rahalla, ilman myymistä.
En haluaisi pakkomyydä naapureille/työkavereille tai ostaa itse varastoa täyteen karkkia tms.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22221648]Toivottavasti on mahdollisuus ostallistua myös suoraan rahalla, ilman myymistä.
En haluaisi pakkomyydä naapureille/työkavereille tai ostaa itse varastoa täyteen karkkia tms.[/QUOTE]

Olenko ilkeä, ku ajattelen, et en haluis sinne puimaan vielä tätä raskaan työpäivän jälkeen.. Ei ole edes ideoita.. :( Enkä oikein tunne muiden lasten vanhempia..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22221686]Olenko ilkeä, ku ajattelen, et en haluis sinne puimaan vielä tätä raskaan työpäivän jälkeen.. Ei ole edes ideoita.. :( Enkä oikein tunne muiden lasten vanhempia..[/QUOTE]

Meillä oli eskarin vanhempainilta, jossa sai vapaaehtoisena ilmoittatua jonkinlaiseen vanhempainyhdistykseen, joka mm. miettii millä tavoin voitaisiin kerätä matkarahaa koko päiväkodin & eskarin kevätretkeen.

En ole itsekään kovin innostunut kerhoilemaan mitään ylimääräistä työpäivän jälkeen. Lapsen retkikustannukset maksan mielelläni.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22221686]Olenko ilkeä, ku ajattelen, et en haluis sinne puimaan vielä tätä raskaan työpäivän jälkeen.. Ei ole edes ideoita.. :( Enkä oikein tunne muiden lasten vanhempia..[/QUOTE]
Et ole ilkeä. Mun lapseni ovat jo aikuisia, mutta aina on koulun keräyksiin kelvannut raha. Vaikea kuvitella, että nykyisin ei kelpaisi... juuri rahaahan niillä keräyksillä on tarkoitus hankkia.
 
"Piika-äiti"
Yksi fiksu hanke vuosien varrelta on jäänyt mieleen. Lapset piirsivät hyvissä ajoin joulukuvia. Niistä lapset äänestivät 4 parasta, ja niistä teetettiin paikallisessa kirjapainossa joulukortteja, joita sitten sai ostaa ja myydä. Tuotto oli hyvä ja lapset ja perheet innostuivat asiasta.
 

Yhteistyössä