miten kaverini mies voi enää edes pitää itseään miehenä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ootko sä varma, että asia on noin? Mä oon huomannut, että usein ihmiset kääntävät asian tuollatavoin mielessään, jos pariskunta ei käy erikseen missään.

Etenkin jos omaa miestä ei juuri kotona näy, vaan hänen vapaa-aikansa kuluu autotallissa ja baareissa =)

höpsis. itse en ikinä rupeaisi suhteessa alistamaan tai alistetuksi. Minusta tasa arvoisuus on tärkeimpiä ominaisuuksia parisuhteessa.

tuleeko teille mieleen naiset jotka ette miehiänne laske yksinään kyläilemään tai baariin se että ehkä tämä miehenne kaveri ei aina jaksaisi katsella teitä siinä mukana roikkumassa? mun miehellä on eräs kaveri ja mieheni häntä silloin tällöin pyytelee kahville tai autohommiin ja aina se nainen tulee mukana, miehillä voi myös joskus olla niitä kahden keskisiä asioita joita he eivät naisten aikana halua puhua. minua myös suuresti ärsyttää tässä miehen kaverin vaimossa se että jos mieheni pyytää häntä käymään meillä silloin kun itse olen töissä niin aina tämä nainenkin on mukana, ja jos miehet hengailevat autotallissa niin tämä nainen tulee meidän kotiimme katsomaan olohuoneeseen yksinään telkkaria. tuntuu todella typerältä että hän siellä yksin nököttää kun äijät tekevät hommia.

Alkuperäinen kirjoittaja hassua:
tuleeko teille mieleen naiset jotka ette miehiänne laske yksinään kyläilemään tai baariin se että ehkä tämä miehenne kaveri ei aina jaksaisi katsella teitä siinä mukana roikkumassa? mun miehellä on eräs kaveri ja mieheni häntä silloin tällöin pyytelee kahville tai autohommiin ja aina se nainen tulee mukana, miehillä voi myös joskus olla niitä kahden keskisiä asioita joita he eivät naisten aikana halua puhua. minua myös suuresti ärsyttää tässä miehen kaverin vaimossa se että jos mieheni pyytää häntä käymään meillä silloin kun itse olen töissä niin aina tämä nainenkin on mukana, ja jos miehet hengailevat autotallissa niin tämä nainen tulee meidän kotiimme katsomaan olohuoneeseen yksinään telkkaria. tuntuu todella typerältä että hän siellä yksin nököttää kun äijät tekevät hommia.

tässäpä kyllä hyvä pointti. ei ne miehen kaveritkaan aina välttämättä sitä naista joukoon tahdo.

sellaista se on kun ei voi antaa toisen elää hetkeäkään ilman toista. vaikka kuinka toista rakastaisi niin ei kai sitä nyt hemmetti voi olla aina toisen kyljessä kyhnyttämässä.

Yhteistyössä