S
sss
Vieras
JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Mutta noitahan on
. Hirvee akka. Oikein suoraan helvetistä Mutta Savannahan on ylpeillen myös kertonut olevansa juuri tuollainen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
poliisille selitellään sitten että en tiedä mikä tuli, en vaan jaksanu enää...![]()
näihän siinä monasti taitaapi käydä. kun siitä miehestä huomaa että se alkaa olla täys!! se joutuu istuun meilläki vaikka ois ihan helvetin väsynyt ja sit se yrittää sanoa akalleen että "meen kotia tästä kohta.." niin akka tulee heti sanomaan "Ethän sää mee!!me mennään vielä käymää sielä mun vanhemmillaki!!!!nukut sielä jos nukuttaa" ja nämä vanhemmat asuvat niiden naapurissa että nainen pääsis sinne kävellenki, mut ku ei voi jättää miestään yksin.
Menkää hoitoon. On ihan helppo hakea eropaperit tei mennä lääkäriin jos päässä viiraa. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Mutta noitahan on. Hirvee akka. Oikein suoraan helvetistä Mutta Savannahan on ylpeillen myös kertonut olevansa juuri tuollainen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tike:He saattavat silti olla maailman onnellisin Teppo ja Lissu :heart:
Minä patistan, tyrkytän ja koitan ajaa mun työmyyrä Teppoani jatkuvasti viihteelle kavereidensa kanssa, mutta kun EI niin ei...ennen joulua sovin hänen ystävän kanssa tepponi selän takana että NYT menevät ja olevat poissa silmistä ja jaloista, ja wau käväsihän tuo liikenteessä-kehityskelpoinen teppo siis![]()
Ja palkkapäivänä tuo itse sanoo toisinaan että tarviikohan rouva mahdollisesti jotain![]()
Ihan kaikki ei siis aina ole sitä, mitä ulkopuolisen silmiin saattaisi näyttää. Joten joskus on ihan hyvä antaa teppojen ja lissujen naatiskella elostaan ja olostaan ja toisistaan
Näin meilläkin. Meidän Teppo ei vaan halua enää lähteä, eikä laittaa rahaa itseensä, meidän teppo hoitaa lapsia ja käy töissä. Meidän teppo haluaa minut ja lapset joka paikaan. Ja jos ei tee mieli lähteä niin jää teppokin kotiin. Mutta entäs tämä tepon ystävä, joka on sitä mieltä, että teppo on sidottu kotiin. Vaimo ei nääs laske teppoa minnekkään ja vahtii, kuin haukka. Vaikka meidän teppo on koittanut kertoa, että sen vähän ajan hän HALUAA antaa perheelleen.
Näin meilläkin. Kerran meidän Teppo sanoi kaljareissulle vinkunutta kaveriaan, että ku tuo vaimo ei nyt päästä mua, kun ei sen oma ei auttanut sille. No totuuden kanssa sillä ei ollut mitään yhteyttä. Kielsin kyllä tuota lausetta käyttämästä, koska en halua toisten silmissä kaulin akalle näyttää.
Mutta minkäs teet jos ennen baareissa viihtynyt mies haluaakin olla ennemmin perheensä kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
poliisille selitellään sitten että en tiedä mikä tuli, en vaan jaksanu enää...![]()
näihän siinä monasti taitaapi käydä. kun siitä miehestä huomaa että se alkaa olla täys!! se joutuu istuun meilläki vaikka ois ihan helvetin väsynyt ja sit se yrittää sanoa akalleen että "meen kotia tästä kohta.." niin akka tulee heti sanomaan "Ethän sää mee!!me mennään vielä käymää sielä mun vanhemmillaki!!!!nukut sielä jos nukuttaa" ja nämä vanhemmat asuvat niiden naapurissa että nainen pääsis sinne kävellenki, mut ku ei voi jättää miestään yksin.
Menkää hoitoon. On ihan helppo hakea eropaperit tei mennä lääkäriin jos päässä viiraa. :headwall:
menkää ???
ei mulla oo tommosta riivinrautaa kotona.
meinaatko että joku osaa ennustaa että millon tällä "tepolla" naksahtaa nupissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mutta Savannahan on ylpeillen myös kertonut olevansa juuri tuollainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mutta noitahan on. Hirvee akka. Oikein suoraan helvetistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:pirttihirmut täällä puolustelee kuinka heidän miehetkin tykkäävät olla vain naisen seurassa eikä lainkaan omien kavereidensa kanssa varsinkaan ilman naista hehheeehhheeeeehhhe
Itse en pirttihirmu, mutta oletko ajatellut, että parisuhteita on erilaisia, ja miksi niihin pitää puuttua? Eikös tämä Teppo ole ihan aikuinen mies? Kyllä hän osaa puolensa pitää, ja jos ei osaa, niin se on sitten voi voi, sille me emme voi mitään.
Miten tulee mieleen, että ap on kade?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mutta Savannahan on ylpeillen myös kertonut olevansa juuri tuollainen![]()
Koeta pysyttäytyä aiheessa, ja muutenkin; puhu vain omasta puolestasi, kuten jo aloititikin:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mutta noitahan on. Hirvee akka. Oikein suoraan helvetistä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sitte erikseen on vielä nää sub-miehet jotka haluaa palvella ja palvoa naista. Sellanen fetissi juunou...
Jaa?Millassiit ne on?
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sitte erikseen on vielä nää sub-miehet jotka haluaa palvella ja palvoa naista. Sellanen fetissi juunou...
Jaa?Millassiit ne on?
No siis sellasia joilla se on ensisijaisesti seksuaalinen taipumus. Etkö muka oo törmänny ko. persoonallisuuksiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Kyllä se silti niin on että tuollasia parisuhteita on paljon, eikä ne miehet tosiaan läheskään aina ole onnellisia tilanteessa. Jotku toki voi olla, ja joskus voi olla että ukopuoliset ei vaan tajua miten asia on, mutta silti...
Ja voihan se mennä toisinkin päin, että mies pitää naisen nyrkin ja hellan välissä.
Ei tuollanen toisen alistaminen ja vahtiminen ja hyväksikäyttäminen kovin terveeltä kuulosta, vaikka sen miten päin kääntäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tike:He saattavat silti olla maailman onnellisin Teppo ja Lissu :heart:
Minä patistan, tyrkytän ja koitan ajaa mun työmyyrä Teppoani jatkuvasti viihteelle kavereidensa kanssa, mutta kun EI niin ei...ennen joulua sovin hänen ystävän kanssa tepponi selän takana että NYT menevät ja olevat poissa silmistä ja jaloista, ja wau käväsihän tuo liikenteessä-kehityskelpoinen teppo siis![]()
Ja palkkapäivänä tuo itse sanoo toisinaan että tarviikohan rouva mahdollisesti jotain![]()
Ihan kaikki ei siis aina ole sitä, mitä ulkopuolisen silmiin saattaisi näyttää. Joten joskus on ihan hyvä antaa teppojen ja lissujen naatiskella elostaan ja olostaan ja toisistaan
Näin meilläkin. Meidän Teppo ei vaan halua enää lähteä, eikä laittaa rahaa itseensä, meidän teppo hoitaa lapsia ja käy töissä. Meidän teppo haluaa minut ja lapset joka paikaan. Ja jos ei tee mieli lähteä niin jää teppokin kotiin. Mutta entäs tämä tepon ystävä, joka on sitä mieltä, että teppo on sidottu kotiin. Vaimo ei nääs laske teppoa minnekkään ja vahtii, kuin haukka. Vaikka meidän teppo on koittanut kertoa, että sen vähän ajan hän HALUAA antaa perheelleen.
Näin meilläkin. Kerran meidän Teppo sanoi kaljareissulle vinkunutta kaveriaan, että ku tuo vaimo ei nyt päästä mua, kun ei sen oma ei auttanut sille. No totuuden kanssa sillä ei ollut mitään yhteyttä. Kielsin kyllä tuota lausetta käyttämästä, koska en halua toisten silmissä kaulin akalle näyttää.
Mutta minkäs teet jos ennen baareissa viihtynyt mies haluaakin olla ennemmin perheensä kanssa?
mä ihmettelen tätä baarijuttua... eikö teillä oma vapaa aika ole muuta kun baarissa oloa? meillä ainakin oma aika on omien harrastusten parissa oloa tai omien kavereiden kanssa kahvilla/shppailua ym. meillä on kyllä suurin osa kavereista yhteisiä pariskuntia mutta ihan luonnollista on se että mies viettää joskus aikaa kaverini miehen kassa kahdestaan, siis käyvät kahvilla tai remppavat autoja ym. ei minulle tulisi mieleenkään tunkea mihinkään autohommiin mukaan. eikä kyllä miehenikään tulisi minun ja kaverini kanssa aerobick tunnille tai salille.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sitte erikseen on vielä nää sub-miehet jotka haluaa palvella ja palvoa naista. Sellanen fetissi juunou...
Jaa?Millassiit ne on?
No siis sellasia joilla se on ensisijaisesti seksuaalinen taipumus. Etkö muka oo törmänny ko. persoonallisuuksiin?
En kai. Kerro.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
menkää ???
ei mulla oo tommosta riivinrautaa kotona.
meinaatko että joku osaa ennustaa että millon tällä "tepolla" naksahtaa nupissa![]()
Sähän se ennustit ja se ei kuulostanut terveeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Älä marise. Ite Savanna on kertonut että shoppaa miehen palkan ja törsää surutta. Miehelle ei anna paljoo rahaa. Seksiäkään ei anna kuin about säälistä tosi harvoin eikä ukko tunnu kiinnostavan kuin rahakoneena. Kertoi myös että ite makaa vaan ja mies tekee kaiken. Miehelle ei annan vapaa-aikaa. Ym. Ihan avoimesti on kertonut nuo täällä. siksi olinkin ihan et :O.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanonpahan vaan, että kenenkään ei tarvitse jatkuvasti suostua toisen pyyntöihin ja vaatimuksiin, jos ei halua! Jokaisen on itse pidettävä puolensa täällä maailmassa ja parisuhteessakin.
Jos Teppo ja Lissu ovat tuolla tavoin onnellisia, niin mikäs siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ootko sä varma, että asia on noin? Mä oon huomannut, että usein ihmiset kääntävät asian tuollatavoin mielessään, jos pariskunta ei käy erikseen missään.