miten kaverini mies voi enää edes pitää itseään miehenä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
kun tämä nainen kertoi itse minulle, että mies haluaisi mennä kaverinsa kanssa juomaan. Mutta nainen kun ei itse halunnut lähteä niin sanoi että ei teppo ei tosiaankaan saa lähteä juomaan ilman että hän on valvomassa!!

Niin kun sinä et voi tietää, onko tepolla kenties ongelmia pysyä uskollisena tai josko teppo juo liikaa.

mutta jos ei pysty luottamaan, niin onko järkeä olla yhdessä?

Niin, ehkä ei pitäisi, mutta sä ja me ei nyt taideta tietää tarpeeksi, että voitas sanoa.

meillä ei luoteta,ja me ollaan yhdessä :D aika hurjaa ja totta :)

Alkuperäinen kirjoittaja niinpänii:
mulla kans samantapainen kaveri.. mies ei voi mennä mihinkään ilman naistansa. kivahan se on että rakastaa toista mutta kai sitä nyt omaakin aikaa ja tilaa jokainen tarvitsee.

Kaikki ei tarvitse eikä halua.

Niin meilläkin mennään et suurinosa ajasta ollaan yhdessä paitsi työpäivät, kun ei vaan kertakaikkiaan haluta kumpikaan lähtee ilman toista ainakaan viihteelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä :
siis uskon että ulkopuoliset näkevät meidän elämän samankaltaisena... mieheni käy töissä ja palkan tuhlaan minä (kylläkin laskuihin ja muuhun enimmäkseen mutta hoidan meidän perheessä ostokset ja mies ostaa lähinnä ruokaa ja joskus lidlistä jonkun ihme työkalun josta on ikikiitollinen) välillä joudun kylläkin pakottamaan mieheni ostamaan itselleenkin jotain.... kaikki eivät vaan ole kiinnostuneita tuhlaamisesta!

Me vietämme tosi pajon aikaamme perheen kesken, jonkin verran käymme kuitenkin myös omien kavereittemme kanssa keskenään, tämän palstan perusteella meillä ei ole muuta elämää kuin toisemme, mieheni ei lähde viikonloppuisin mihinkään kapakkaan tai emme matkustele ulkomailla ilman toista. Mieheni tulee ystävieni luokse mukaan vaikka näiden miehet eivät olisi kotona, hän pitää keskustelusta kenen tahansa kanssa sukupuoleen katsomatta.

Miestäni pyysi entiset opiskelutoverit ryyppäämään, hän oli menossa sinne, sain samalla viikolla potkut työstäni ja olin aivan murtunut koska työpaikkakiusaamisen päätteeksi minut potkittiin pihalle. Pyysin häntä jäämään kotiin koska olin masentunut ja itkeskelin, hän jäi kotiin ja keskutelimme koko illan... pääsin ylitse asiasta tämän keskustelun jälkeen ja mieheni ei kokenut mitään katkeruutta asian suhteen.

Meidän teppo vaikuttaa onnelliselta elämäänsä, sitä hän ainakin minulle hokee...

Rupesko joku kolkuttaan kun tarvii avautua?

Ehkä tämä Ap:n kuvaama Teppo tosiaan tykkää dominoivista naisista tai sitten tilanne vaan näyttää ulkopuolisesta sellaiselta. Luultavasti jos suhde perseellään on niin se ennenpitkää lopahtaa joten mitä se oikeastaan kenellekään kuuluu paitsi heille itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä :
siis uskon että ulkopuoliset näkevät meidän elämän samankaltaisena... mieheni käy töissä ja palkan tuhlaan minä (kylläkin laskuihin ja muuhun enimmäkseen mutta hoidan meidän perheessä ostokset ja mies ostaa lähinnä ruokaa ja joskus lidlistä jonkun ihme työkalun josta on ikikiitollinen) välillä joudun kylläkin pakottamaan mieheni ostamaan itselleenkin jotain.... kaikki eivät vaan ole kiinnostuneita tuhlaamisesta!

Me vietämme tosi pajon aikaamme perheen kesken, jonkin verran käymme kuitenkin myös omien kavereittemme kanssa keskenään, tämän palstan perusteella meillä ei ole muuta elämää kuin toisemme, mieheni ei lähde viikonloppuisin mihinkään kapakkaan tai emme matkustele ulkomailla ilman toista. Mieheni tulee ystävieni luokse mukaan vaikka näiden miehet eivät olisi kotona, hän pitää keskustelusta kenen tahansa kanssa sukupuoleen katsomatta.

Miestäni pyysi entiset opiskelutoverit ryyppäämään, hän oli menossa sinne, sain samalla viikolla potkut työstäni ja olin aivan murtunut koska työpaikkakiusaamisen päätteeksi minut potkittiin pihalle. Pyysin häntä jäämään kotiin koska olin masentunut ja itkeskelin, hän jäi kotiin ja keskutelimme koko illan... pääsin ylitse asiasta tämän keskustelun jälkeen ja mieheni ei kokenut mitään katkeruutta asian suhteen.

Meidän teppo vaikuttaa onnelliselta elämäänsä, sitä hän ainakin minulle hokee...

Rupesko joku kolkuttaan kun tarvii avautua?

:D alko joo... tarkoitus oli vaan tuoda puolustus näkökulma asiaan jospa ap ei ole huomannut kaikkea mitä suhteessa tapahtuu. Itse ajattelen näin että ketään ei voi syyttää toisen alistamisesta... jos toinen siihen suostuu niin oma vika.

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
He saattavat silti olla maailman onnellisin Teppo ja Lissu :heart:

Minä patistan, tyrkytän ja koitan ajaa mun työmyyrä Teppoani jatkuvasti viihteelle kavereidensa kanssa, mutta kun EI niin ei...ennen joulua sovin hänen ystävän kanssa tepponi selän takana että NYT menevät ja olevat poissa silmistä ja jaloista, ja wau käväsihän tuo liikenteessä-kehityskelpoinen teppo siis :D

Ja palkkapäivänä tuo itse sanoo toisinaan että tarviikohan rouva mahdollisesti jotain :whistle:

Ihan kaikki ei siis aina ole sitä, mitä ulkopuolisen silmiin saattaisi näyttää. Joten joskus on ihan hyvä antaa teppojen ja lissujen naatiskella elostaan ja olostaan ja toisistaan

Näin meilläkin. Meidän Teppo ei vaan halua enää lähteä, eikä laittaa rahaa itseensä, meidän teppo hoitaa lapsia ja käy töissä. Meidän teppo haluaa minut ja lapset joka paikaan. Ja jos ei tee mieli lähteä niin jää teppokin kotiin. Mutta entäs tämä tepon ystävä, joka on sitä mieltä, että teppo on sidottu kotiin. Vaimo ei nääs laske teppoa minnekkään ja vahtii, kuin haukka. Vaikka meidän teppo on koittanut kertoa, että sen vähän ajan hän HALUAA antaa perheelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
juu juu juu, varmasti jotkut pariskunnat tahtoo olla koko ajan yhesä mutta kun tässä tapauksessa teppo tahtos välisä olla yksinki!!

tai siis kavereitten kaa, lopultahan hän tulee menettämään kaverinsa jos ei niiden kanssa pysty olemaan kun nainen ei anna tai on aina mukana. missä välissä teppo voi avautua jollekkin?

Tai sitten ap:ta vituttaa, kun oma mies on joka viikonloppu baarissa ja määrää kuin Hitler kaikesta ja ap sanoo viu viu.

Oikeasti, antakaa ihmisten olla. Parisuhteita on erilaisia, mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle.

Ja itsellä tasa-arvoinen suhde.

pirttihirmut täällä puolustelee kuinka heidän miehetkin tykkäävät olla vain naisen seurassa eikä lainkaan omien kavereidensa kanssa varsinkaan ilman naista hehheeehhheeeeehhhe

Alkuperäinen kirjoittaja just:
pirttihirmut täällä puolustelee kuinka heidän miehetkin tykkäävät olla vain naisen seurassa eikä lainkaan omien kavereidensa kanssa varsinkaan ilman naista hehheeehhheeeeehhhe

Itse en pirttihirmu, mutta oletko ajatellut, että parisuhteita on erilaisia, ja miksi niihin pitää puuttua? Eikös tämä Teppo ole ihan aikuinen mies? Kyllä hän osaa puolensa pitää, ja jos ei osaa, niin se on sitten voi voi, sille me emme voi mitään.

Miten tulee mieleen, että ap on kade?

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
ehkä tepolla seisoo ku lissu ärähtää.

hyvinkin mahdollista. :D :D
kyllähän jotkut tykkäävät alistua... :whistle:

Niin, jopa minäkin, tietyissä olosuhteissa.. :whistle:

no huuuu... :whistle: :whistle: :whistle:

mutta siis onhan nuita... miehiä siis jotka tykkää elää alisteisessa suhteessa. tiiän eräänki jolle akka pisti aamuksi vaatteetki valamiiksi ja saneli että mitä reittiä pitää töihin mennä :o ja se mies palvoi vaimoaan elämänsä loppuun asti...

Joo mä oon kauhee pirttihirmu. Mies ihan pelkää mua. Tällä 43 kilon painolla uhaten pakotan miestä tekemään mitä ikinä ja sanomaan kaikille, miten onnellinen hän on. Ihan pelkällä pelolla sain hänet olemaan kanssani aikoinaan.

Itse en pirttihirmu, mutta oletko ajatellut, että parisuhteita on erilaisia, ja miksi niihin pitää puuttua? Eikös tämä Teppo ole ihan aikuinen mies? Kyllä hän osaa puolensa pitää, ja jos ei osaa, niin se on sitten voi voi, sille me emme voi mitään.

Miten tulee mieleen, että ap on kade?

En tunnustaudu pirttihirmuksi minäkään - mun mies sekä saa että haluaa tavata kavereitaan aika ajoin, ilman minua, ja minä haluan tavata ystäviäni ilman miestä - mutta olen edelleen sitä mieltä, että Teppo tykkää olla tossun alla. Ei kai se siellä muuten olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mutta siis onhan nuita... miehiä siis jotka tykkää elää alisteisessa suhteessa. tiiän eräänki jolle akka pisti aamuksi vaatteetki valamiiksi ja saneli että mitä reittiä pitää töihin mennä :o ja se mies palvoi vaimoaan elämänsä loppuun asti...

ei jumalauta :DD

sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
poliisille selitellään sitten että en tiedä mikä tuli, en vaan jaksanu enää... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

No en nyt omalla kohdalla tollasta tarkottanu. En vois sietää suhdetta jossa nainen holhoaa :D
Mä tarkotin sellasta vähän toisenlaista..

:whistle:

Toi sun esimerkin mies vaikutti olevan ikuinen pikkupoika..

Sitte erikseen on vielä nää sub-miehet jotka haluaa palvella ja palvoa naista. Sellanen fetissi juunou...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
He saattavat silti olla maailman onnellisin Teppo ja Lissu :heart:

Minä patistan, tyrkytän ja koitan ajaa mun työmyyrä Teppoani jatkuvasti viihteelle kavereidensa kanssa, mutta kun EI niin ei...ennen joulua sovin hänen ystävän kanssa tepponi selän takana että NYT menevät ja olevat poissa silmistä ja jaloista, ja wau käväsihän tuo liikenteessä-kehityskelpoinen teppo siis :D

Ja palkkapäivänä tuo itse sanoo toisinaan että tarviikohan rouva mahdollisesti jotain :whistle:

Ihan kaikki ei siis aina ole sitä, mitä ulkopuolisen silmiin saattaisi näyttää. Joten joskus on ihan hyvä antaa teppojen ja lissujen naatiskella elostaan ja olostaan ja toisistaan

Näin meilläkin. Meidän Teppo ei vaan halua enää lähteä, eikä laittaa rahaa itseensä, meidän teppo hoitaa lapsia ja käy töissä. Meidän teppo haluaa minut ja lapset joka paikaan. Ja jos ei tee mieli lähteä niin jää teppokin kotiin. Mutta entäs tämä tepon ystävä, joka on sitä mieltä, että teppo on sidottu kotiin. Vaimo ei nääs laske teppoa minnekkään ja vahtii, kuin haukka. Vaikka meidän teppo on koittanut kertoa, että sen vähän ajan hän HALUAA antaa perheelleen.

Näin meilläkin. Kerran meidän Teppo sanoi kaljareissulle vinkunutta kaveriaan, että ku tuo vaimo ei nyt päästä mua, kun ei sen oma ei auttanut sille. No totuuden kanssa sillä ei ollut mitään yhteyttä. Kielsin kyllä tuota lausetta käyttämästä, koska en halua toisten silmissä kaulin akalle näyttää.

Mutta minkäs teet jos ennen baareissa viihtynyt mies haluaakin olla ennemmin perheensä kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sitten kun tepon "säkki on täynnä" käy niin että se leikkaa akalta kurkun auki tylsällä puukolla ja upottaa ruhon suohon.
poliisille selitellään sitten että en tiedä mikä tuli, en vaan jaksanu enää... :o

näihän siinä monasti taitaapi käydä. kun siitä miehestä huomaa että se alkaa olla täys!! se joutuu istuun meilläki vaikka ois ihan helvetin väsynyt ja sit se yrittää sanoa akalleen että "meen kotia tästä kohta.." niin akka tulee heti sanomaan "Ethän sää mee!!me mennään vielä käymää sielä mun vanhemmillaki!!!!nukut sielä jos nukuttaa" ja nämä vanhemmat asuvat niiden naapurissa että nainen pääsis sinne kävellenki, mut ku ei voi jättää miestään yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

näihän siinä monasti taitaapi käydä. kun siitä miehestä huomaa että se alkaa olla täys!! se joutuu istuun meilläki vaikka ois ihan helvetin väsynyt ja sit se yrittää sanoa akalleen että "meen kotia tästä kohta.." niin akka tulee heti sanomaan "Ethän sää mee!!me mennään vielä käymää sielä mun vanhemmillaki!!!!nukut sielä jos nukuttaa" ja nämä vanhemmat asuvat niiden naapurissa että nainen pääsis sinne kävellenki, mut ku ei voi jättää miestään yksin.

Menkää hoitoon. On ihan helppo hakea eropaperit tei mennä lääkäriin jos päässä viiraa. :headwall:

Yhteistyössä