munan ystävä
Riippuu kanoista ja munista. Esim. jemeniläisen jättikanan munat painavat kilon kappale ja niiden keittäminen ottaa sellasen pyöreen tunnin.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vaan:hyvä kun ootte laittaneet tänne ohjeita. ite ku piti keittää kananmunia niin se oli ekakerta ja täält löyty ohjeet!!! kiitos siitä!!
Taidan alkaa myymään valmiiksi keitettyjä munia, teevettä jne. Selvä tarve..Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:Joku piruuttaan laittaa, ja mammat ottaa niin toisssaan.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ihanaa tämä avuttomuus.
Tuosta tulee rajusti siivous hommia. Poks on kokeillut itse ja haluuaa nyt muka jymäyttää muita.Alkuperäinen kirjoittaja poks:mikrossa tulee nopeesti, minuutti ja täysteho
Voivat haljeta.Alkuperäinen kirjoittaja Prinssi:Kiehuvaan veteen tuo ei varmaan oo samat nuo ajat? Kauanko siinä? Jos vaikka vahingossa unohtaa laittaa aamuheräämisen ollessa vielä kesken ne munat sinne ja huomaakin että kattilassa on vain vettä..
Mä keitän munia aina 9-10 minuuttia, eikä koskaan ole keltuaisesta tullut mustareunainen.Alkuperäinen kirjoittaja täi;16100849:keitä alle 7 min niin ei keltuaisesta tule musta reunainen
Mä en ollut ennen lapsia keittäny koskaan kananmunia ja hyvin harvoin vieläkään, kiitos kananmuna allergianIhanaa tämä avuttomuus.
Itse olen munien keittämisen tennyt niin, sen verran vettä kattilaan että munat peittyy ja keittoajan laskemisen olen aloittanut laskemaan veden kiehumisesta asti, eli 10min. Oman maun mukaan...riippuu millasia munia haluaakuinka kauan niitä pitää keittää että ne ovat kypsiä ja paljonko vettä pitää olla kattilassa. :ashamed: