Miten juuttunut tabletti pois kurkusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Otin tuollaisen pienenpienen sinkkitabletin joka juuttui tuonne jonnekin, onko se kitakieleke, taakse. Sen lärpäkkeen taakse kuitenkin. Inhottava kun tunnen sen siellä joka nielaisulla.

Kokeiltu sämpylänsyönti ja nesteen juonti. Mitäs sitte?

Kyllä se sieltä itekseen sulaapi poijes... Mulla meinaa kans aina vitamiinipillerit ym jäähä kurkkuun kiinni, jos ei oo syömällä lähteny nii sitte olen ootellu.
joka kerta minut valtaa pelko. ”mitä jos tällä kertaa tukehdun tähän pillerin" nytkin tälläkin hetkellä olen lievässä shokissa nimittäin iltalääkkeeni mirtazapin juuttui mieluisin taakse

Luettuani tämän rauhotuin ja päätin olla menemättä päivystykseen. Toivottavasti tästä on muillekin apua; nyrkkisääntönä seuraavaa, jos on oikeasti henkitorveen mennyt pilleri niin uskot keuhkosi pihalle jos henki kulkee kaikki ok eikä kohinaa kuulu MUTTA on hyvä muistaa, että jotkin pillerit voivat olla niin voimakkaita, että jopa vaarallisia jäädessään kurkkuun(nielu voi turpa ym) 09 1 00 22 neuvvoo ;))

Soitin terveysneuvontaan joskus tosta ja sieltä sanottiin että se ei oikeasti voi juuttua kurkkuun tai mihinkään muuallekaan vaan sinne jää vaan se tunne ja kutsuivat sitä heijasteeksi.

Siis todellakin voi jäädä tapletti kurkkuun tai joku muukin, kuten vaikka näkkileivän muruset, eikä ole siis vain tunne. Sitten kun juo vaikka soppaa päälle, niin tuntee, kun esim nuo näkkileivän muruset lähtee pois ja onneksi se pieni refluksilääkekin - joskus se vain sulaa siihen kohtaan.

Siis todellakin voi jäädä tapletti kurkkuun tai joku muukin, kuten vaikka näkkileivän muruset, eikä ole siis vain tunne. Sitten kun juo vaikka soppaa päälle, niin tuntee, kun esim nuo näkkileivän muruset lähtee pois ja onneksi se pieni refluksilääkekin - joskus se vain sulaa siihen kohtaan.
Saako kaupat päättää,että jos oksentelee kaupassa jatkuvasti.Että myydäänkö tälle henkilölle enää mitään kaupassa.

Yhteistyössä