Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky

• Viestiketjun aloittaja aloittajaäiti
  • Ensimmäinen viesti
meilläkin käytössä
Mies pakkaa muksun tavarat siihen kirkkaan vihreeseen, kun/jos ne kahdestaan lähtee. Muutoin muutamat vaipat, pyllypyyhkeet ja body sekä pilltipurkki ja maito mahtuu ihan hyvin mun laukkuun! (Ennen lasta ei ois mahtunu :D )

kolmen mutsi
Joo on ne hirveitä! Mut mun mielestä myös ne vaunuihin sävytetyt hoitolaukut on hirveitä. Eipä silti, ei tässä tukka takussa, vaatteet vinossa kulkiessa yksi liberolaukku vaikutelmaa pilaisi :).

Mulla on käytössä ihan tavallinen olkalaukku, jos mennään vähän pitemmäksi aikaa. Neuvolareissulla vaippa ja puhdistuspyyhkeet mahtuu käsilaukkuun.

miksei kehtaisi?! hoitolaukut ovat järkyttävän kalliita ottaen huomioon, miten lyhyen aikaa sellaiselle on käyttöä. ja tuskinpa se vihreä laukku sieltä vaunujen alakorista kovinkaan pahasti pisti silmään :D

"vieras"
Apua menen nyt polttamaan sen laukun etten enää käytä tästä lähtien!
Terveisin laukun aktiivi käyttäjä!
Ps. Meillä mahtuu taaperolle 2 vaippaa, varavaatteet ja muutama lelu ihan kevyesti ja kerran tunkasin jopa oman kirjanikin sinne :D

[QUOTE="vieras";22061971]Apua menen nyt polttamaan sen laukun etten enää käytä tästä lähtien!
Terveisin laukun aktiivi käyttäjä!
Ps. Meillä mahtuu taaperolle 2 vaippaa, varavaatteet ja muutama lelu ihan kevyesti ja kerran tunkasin jopa oman kirjanikin sinne :D[/QUOTE]

Älä ihmeessä mene polttamaan!!!
Itse tässä hätäilen, ja mietin, että JOS,jos saisin vielä lapsen......niin kai niitä laukkuja saa vielä synnärilta? : / Kun tosiaan hyvin ylpenä sellasta käyttäisin, jos vaan vielä tarvetta olisi. Jos en sitten hellämielisyyttäni laittaisi sitä vain jemmaan, muistojen arkistoon...:confused:

juuuu
Neuvolakäynneillä oli lilalaukku aina. Vaippa, vaihtovaatteet ja neuvolakortti mahtu hyvin - en mä sinne ois nahkalaukkuani kyllä ottanu tai ISOA hoitolaukkua. Että kehtasin.

"Kiukku"
Joillain ihmisillä on ehkä se tilanne, että ei ole varaa ostaa jokaiseen eri tilanteeseen uutta ja erilaista hoitolaukkua, toppapukua yms..! Ja itse otin mieluummin sen äitiyspakkauksen, kuin rahana sen, koska sillä rahalla ei mitenkään saisi kaikkea sitä mitä siinä pakkauksessa on..! Ja jos joku pitää minua huonompana sen takia, niin täytyy olla pikku-sieluinen ihminen, enkä paremmin sano. Itse en ole edes vielä kyseistä hoitolaukkua nähnyt/saanut, koska laskettuun aikaan kuukausi, mutta tiedän sen verran elämästä, että joillain ihmisillä on todellakin suurempiakin murheita ja ajatuksen aiheita kuin se, että minkälainen hoitolaukku on matkassa..!!

fdsfds
Meillä se on aina rattaiden aisassa kun ollaan kodin lähellä liikkeellä. Sinne saa puhelimen ja avaimet ja valmiina siellä on vaippaa, harsoa, nenäliinaa, kolikoita, kosteuspyyhkeitä, huulirasvaa yms. Lähtiessä sitten vettä ja mahdollisesti jotain syötävää mukaan. Aivan loistava ja kätevä laukku! Näppärä kaiknipuolin :)

---
Meillä jäi isompi Teutonia-laukku kokonaan käyttämättä, vihreää Liberoa on käytetty! Se on niin paljon näppärämmän kokoinen. Meillä siihen on mahdutettu kahdenkin taaperon vaipat ja tavarat :)

Täytyy myöntää, että ruma se on minustakin. Muutaman kerran käytin.

Onneks kuitenkin jotkut käyttää. Se vasta kamalaa oiskin, että sellasia valmistettais ja sitten heitettäis käyttämättömänä roskakoriin. Mutta en kyllä ymmärrä että miksi ei samalla vaivalla valmisteta kauniimman näkösiä niistä..
Täysin peesi.

Ekan laukun (liilan) annoin siskolle, joka on kyllä sitä käyttänyt. Tokan laukun annoin esikoiselle leikkeihin ja hän tykkäsi siitä kovasti. On hoitolaukkuna nukenrattaissa.

Mutta minusta se on sekä ruma että epäkäytännöllinen hoitolaukuksi. Ei taskuja eikä hihnaa saa säädettyä.

hellsbells
Hyvin kehtaa o/
Esikoisella mulla oli semmonen hervottoman kokonen hoitolaukku joka painokin tuhat kiloo, mutta tän kuopuksen kanssa olen oppinut ettei koko omaisuutta tarvii raahata kerralla mukaan, ja tonne vihreeseen rumilukseen mahtuu just sopivasti kamaa. Eli hyvän kokonen ja ilmanen.

"vieras"
Oikein hyvin kehtasin. Sitten vain lastasin sen vähän täyteen ja se meni rikki.

Vähän vaan hävettäisi olla ap:n kaltainen nolotus :D. Mut onneksi ei tarvii hävetä sitäkään!

Hyvin kehtaan.

Toisiin yhdistelmiin on väreihin sopiva hoitolaukku - jota en käytä ikinä.

Matkarattaisiin on väreihin sopiva hoitolaukku - sitäkään en käytä ikinä.

Toisissa yhdistelmissä on niihin kuuluva hoitoreppu, joka roikkuu aina mukana, mutta vihreässä Libero-laukussa kulkee kätevästi mukana esim. vauvan purkkiruuat, korvikkeet, vaipat, yms. Eikä se kai kärryjen alakorista kenenkään esteettistä silmää pääse pilaamaan, ja jos pilaa niin ei oo mun ongelmani.

Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;27471926:
Se vihreä rumilus on näppärä heittää vaunujen koriin, ei haittaa vaikka rapa roiskuu, ja aina on mukana kaikki välttämätön.
Näin on, eikä haittaa vaikkei ole säädettävää hihnaa, kulkee mukana helposti ilmankin ja tarpeelliset tavarat kyllä laukussa pysyy vaikka ei miljoonaa pikkutaskua olekaan.

''Vierailija''
Vanha ketju mutta kirjotampas kummiskin. Naurettavaa haukkua vauvan hoitolaukku. Se on vauvan juttuja varten, ei äidin. Ymmärrän ettei sitä pidetä omana käsilaukkuna mutta vauvan kanssa sehän olis mainio. Minulla ei sellasta laukkua ole ja vaikka oliskin niin en häpeäisi pitää sitä. Äitiyspakkauksen otin tottakai, ihan siistejä vaatteita vauvalle ja vauvallahan ei ole koskaan liikaa vaatteita! Jos käyttää äitiyspakkauksen talvihaalaria, se ei heti tee köyhää ihmisestä. Jotku käyttää sitä haalaria ja sillä haalarirahalla hommaa vauvalle jotain muuta kivaa. Jotku taas ostaa uuden haalarin koska sillon on spurku tottakai jos käyttää äitiyspakkauksen haalaria. Mua ihan huvittaa kun luen näitä palstoja. ''400e yhdistelmärattaat on ihan surkeat, ''rengas lähti irti ja ei toiminut ollenkaan oli tosi epämiellyttävät''.. Sitte kehutaan nämä 1000e avaruusaluksen näköset rattaat maasta taivaisiin. :D Oma mielipiteeni on että mielummin otan ne 400e normaalit lastenvaunut enkä mitään 1000e ''rattaita'', ne ei edes näytä rattaille. En vissiin enää aijo edes lukea näitä palstoja, aina alkaa ketuttaa kun täällä on näitä rahalla pröystäilijöitä. Voin lahjottaa sulle mun 1000e prada laukun niin voisitko sitä käyttää hoitolaukkuna? Minä en ainakaan.. ruma laukku :D

Varakas
Meidän maksimi-autolainalla ostettu BMW menettäisi merkityksensä, jos sieltä nousisin Liberokassin kanssa. Samoin saat*nan kalliit verkostomarkkinointifirmasta ostetut lastenvaatteet menettäisivät merkityksensä.

ohmygod
Kauhistelkaas tätä, mä en ole tainnut ikinä käyttää HOITOlaukkua.
Aina kulkee käsilaukku mukana ja yleensä on sen verran tilava, että siihen on vaipat ja muut härpäkkeet mahtuneet.

vierailija
Kehtaatko sinä käyttää? Kyseessä siis se karsee laukku jonka saa synnytysosastolta.
Onko käynyt mielessä, että kaikilla ei välttämättä ole varaa ostella kovinkaan kauniita ja kalliita mammalaukkuja? Ja mitä merkitystä sillä muutenkaan on. Eikö sinustakin ole tärkeintä, että kun lapselta on levinneet polttelevat kirvelevät ripsat pitkin selkää, niin sinulla on käsillä puhtaat vaipat ja vaihtovaatteet missä vain? Jopa ehkä varsinkin siellä häissä..

Pää meinaa itsellä hajota, kun erehtyy aina lukemaan näitä ylipinnallisten prioriteettiongelmaisten ihmisolioitten saatanan tyhmiä ja keskenkasvuisia ajatuksia... Vanha on aloitus toki, mutta silti ei herrajee....

Yhteistyössä