Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky

• Viestiketjun aloittaja aloittajaäiti
  • Ensimmäinen viesti
Niin jos mä vastaisin ihan itse kysymykseenkin, niin mä käytin sitä (violettia laukkua) siksi koska se oli näppärän kokoinen. Mä katoin joitain 'virallisia' hoitolaukkuja jotka sai läväyttää ties miksi huvikummuksi vaipanvaihdon yhteydessä, mutta kun ne oli ihan järkyn suuria mun mielestäni.

Mähän olisin ison kaukalon ja ison hoitolaukun kanssa näyttänyt siltä että mä aion muuttaa kyläpaikkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22060032:
Niin jos mä vastaisin ihan itse kysymykseenkin, niin mä käytin sitä (violettia laukkua) siksi koska se oli näppärän kokoinen. Mä katoin joitain 'virallisia' hoitolaukkuja jotka sai läväyttää ties miksi huvikummuksi vaipanvaihdon yhteydessä, mutta kun ne oli ihan järkyn suuria mun mielestäni.

Mähän olisin ison kaukalon ja ison hoitolaukun kanssa näyttänyt siltä että mä aion muuttaa kyläpaikkaan :D
Mä varmaan vaikutin siltä sillon kun oli suht iso hoitokassi, käsilaukku ja kaukalo matkassa. Mittaa alle 160 cm ja kaikenlaista nyssykkää matkassa mukana, mahto olla näky :D

Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22060050:
Niin tuli mieleen noista isoista hoitolaukuista, että mitä ihmettä te niihin tungette? :O Mulla mahtuu hyvin pienehköön laukkuun kahden lapset tavarat. =)
no riippuu hirveen paljon tilanteesta, on esim matkustelutilanteita jolloin laukun kapasiteetin tarvitsee olla huomattavasti suurempi

Niin tuli mieleen noista isoista hoitolaukuista, että mitä ihmettä te niihin tungette? :O Mulla mahtuu hyvin pienehköön laukkuun kahden lapset tavarat. =)
Meil oli paljon puklaava ja vaatteita sotkeva joten pakko oli olla vaihtovaatetta jne jos oltiin enemmän kun parituntia menossa jossain.

Mulla oli oikeestaan aina mukana: vaihtovaippoja, muovitettu frotee, vaihtovaatteet, kosteuspyyhkeitä ja usein joku sosepurkki ja lusikka.
Ja sit kaikki bonuskama riippuen siitä mihin oli menossa.

"vieras"
Ihanaa, 4 sivua jo liberolaukun käytöstä! Meillä se on lapsen leikkilaukkuna, kuljettelee sitä pitkin pihaa ja kerää siihen aarteitaan, ei oo tullu mieleenkään käyttää hoitolaukkuna, mut mikäpä siinä jos jonkun kamat siihen mahtuu.

"Aku"
Haha,ollaankohan oltu ap:n kanssa samoissa häissä :D
Katsoin sen kätevämmäksi pienen kokonsa takia vaikka meiltä löytyy myös musta Teutonian laukku.Mahtui just sopivasti ne pari vaippaa ja muu tarpeellinen.En nyt kuitenkaan missään kuvissa seistä pönöttänyt se olalla :) tulee sitä muutenkin käytettyä lyhyemmillä reissuilla.

"vieras"
Mammojen on täällä joskus kovin vaikea ymmärtää, että joillekin ihmisille esteettisyys, kauneus ja tyylikkyys ovat oikeasti tärkeitä juttuja. Ja ei, kyse ei ole muille brassailusta vaan siitä, että itsellä on hyvä fiilis kun on kauniiden asioiden ympäröimä.

Ja minulla ei ole lapsia eikä siis libero-kassiakaan. Mutta olen sellaisen nähnyt, eikä se mielestäni mikään kaunis - tai etenkään juhliin sopiva - kassi ole.

Miten joku joka kyseisen laukun on synnäriltä on mukaansa ottanut ei kehtaa sitä käyttää? Eihän se nyt maailamn kaunein eikä monessa tilanteessa käytännöllisinkään laukku ole, mutta itse joissakin tilanteissa ole sitä käyttänyt, joskus todella näppärän kokoinen pikkulaukku.

"diipadaa"
On varmaan eri asia käyttääkö sitä häissä vai leikkipuistossa. AP:han tuossa ihmettelee miten ylipäänsä sitä voi käyttää. Itselläni on laukkuja joka lähtöön, löytyy niin kalliit vuittonit, tiger of swedenit jne. Olen niihin kauppareissuille työntänyt myös vaipan ja ehkä jonkun varapotkupuvun. Mutta en minä nyt herraisä niitä vaunulenkeille tai leikkipuistoihin roudaa. Sinne kelpaa ihan se liberon laukku, joka on muuten kätevän kokoinen ja mahtuu rattaiden tavarakoriin. Myös cumulus-hotellin mainospussukassa on lasten sankoja viety leikkipuistoon kun en viitsinyt parasta nahkalaukkua siihen tarkoitukseen käyttää. En myöskään mene lenkille punapohjaisilla loubutineillani tai manolo blahnikeillani vaikka toki ne ihanat olisivat, ihan merrelit kelpaavat. Joskus ihan citymarketin läpsykkäillä olen postinkin hakenut ulkoa laatikosta :-O. Ja mulle on aivan se ja sama jos joku ottaa liberon kassin häihin, oikeastaan mitä ihmettä siinä nyt on, parempi kai se on kuin euromarketin muovipussi. Sitäpaitsi oikeasti kätevän kokoinen ja tarkoitukseen sopiva, niin tarkoitukseen sopiva.

"vieras"
Mä jätin sen vihreän käyttämättä, kun musta se oli niin järkyn räikeen värinen ja toisekseen se on ihan turha mulla, kun yleensä mulla on käsilaukku mukana, sinne mahtuu kyllä vaihtovaippa tai pari, vaihtovaatekerta ja omat pakolliset rahapussi jne. Mua oikeestaan harmitti, että se laukku jäi käyttämättä, kun kaikki ne mainostuotteet on kyllä loppuunkulutettu. Mutta laukku on nyt saanut uuden elämän lapsen leikeissä, että ei ehkä niin turha.

Ojoi, musta se on niin symppis, käyttäisin mielelläni, ja ylpeenä, jos vaan olis aihetta.
Mulla sellanen viimeks saatu on jemmassa, käyttämättömänä. Ei siksi, etten olis kehdannut sitä käyttää, en vaan raatsinut, nyt se on vaan sisältöineen päivineen muistona kaapissa.

Mulla on ainakin aina vaippoja, korviketta muutama purkki, vaihtovaatteet, tutteja, tuttipullo tai 2, harso, alustoja ja peppupyyhe..Ei ihan mene käsilaukussa noi ja tarpeeseen tulevat..

Mutta alkuperäiseen vastaten, kyllä käyttäisin jos se olis isompi!Mitä siinä nyt niin kamalasti on hävettävää..Enemmä mua huvittaa kun kaikki on niin emmaljunga sitä ja tätä.. :D

Ehkä seuraavaan käsityö- vaikka mikä sen kilpailun nimi on joka palstalla pyörii, jossa tehdään erilaisia asioita ja ne kuvataan ja äänestetään voittaja. ( se pikku Inkkulin aloittama) aiheeksi voisi tulla tuunaa Libero-laukku:whistle:.
Paljetteja, tai virikenauhoja kassiin roikkumaan jne.:xmas:
Meillä on ollut kolme eri liilan sävyistä laukkua, ja kaikkia olen käyttänyt.

Yhteistyössä