Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky

• Viestiketjun aloittaja aloittajaäiti
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
Meillä oli lila Libero-laukku ja sitä käytettiin välillä reissussa. Oli sopivan pieni, mahtui yks vaippa ja joku kosteuspyyhepaketti ja joku varavaate. Ei se toki ainoa laukku ollut, mut kulki meillä autossa mukana siltä varalta, et vaikka kauppareissulla olis välttämättä tarvinnut uuden vaipan.

No voi luoja... Itse asiassa mä en ole esikoisen jälkeen käyttänyt minkäänlaista erillistä hoitolaukkua kun en ole kokenut tarpeelliseksi. Mutta eipä ne kalliitkaan laukut kovin kauniita ole, se Libero-laukku on jotenkin hellyyttävä :D

miw
Musta ne oli aivan liian pieniä hoitolaukuiksi ja vähän lapsellisia muutenkin. Lapsilla ovat olleet kerhoalukkuina ja leikeissä mukana. Mä en kyllä paljoa kiinnitä huomiota ihmisten laukkuihin, joten ota mukaan vaan, jos saat kaiken tarvittavan siihen laukkuun mahtumaan.

Heh, meillä on yhdessä sellasessa lasten sadekamppeet, toisessa vaihtovaatteet ja viltti ja kulkevat yleensä aina mukana :) Tosin violetit versiot kyseessä. Ainoa "kehtaaminen" joka mahdollisesti vois noiden käyttämiseen omalla kohdalla vois liittyä ois se, että ne tosiaan on Libero-laukkuja, ja me ollaan vannoutuneita kestoilijoita.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059673:
Ei mitään pahaa muuta kuin että se on JÄRKYTTÄVÄ!! Ite en kyllä kehtais... ja sitä paitsi semmonenhan on kaikilla :D
Vaatii tiettyä kyspsyysastetta kestää samankaltaisuutta, vaikkapa sitä että myös muilla voi olla samanalainen hoitolaukku =)

Oletko uskaltautunut ottamaan äitiyspakkausta?

halipupu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059673:
Ei mitään pahaa muuta kuin että se on JÄRKYTTÄVÄ!! Ite en kyllä kehtais... ja sitä paitsi semmonenhan on kaikilla :D
No voi voi jos se sua haittaa, jokaisissahan vaunuissa ja rattaissa niitä näkee, joten kyllähän niitä kehdataan käyttää. Meillä oli se lila ja kätevä oli monilla reissuilla. No ihan häihin en sitä ottaisi mukaan, mutta muualle kyllä.

aloittajaäiti
[QUOTE="vieras";22059704]Vaatii tiettyä kyspsyysastetta kestää samankaltaisuutta, vaikkapa sitä että myös muilla voi olla samanalainen hoitolaukku =)

Oletko uskaltautunut ottamaan äitiyspakkausta?[/QUOTE]

no suurin syy laukun käyttämättömyyteen on se ku se on niin kamala. Juu, olen ottanut pakkauksen kolme kertaa ja se on ollu hyvä. =) Pakkaus ei liene liittyny tähän mitenkään, täysin eri asia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22059704]Vaatii tiettyä kyspsyysastetta kestää samankaltaisuutta, vaikkapa sitä että myös muilla voi olla samanalainen hoitolaukku =)

Oletko uskaltautunut ottamaan äitiyspakkausta?[/QUOTE]

Jaa pitää olla kypsä, että tohtii mennä lammasmaisesti muiden mukana? Mistä lähtien se, että tavoittelee vähän yksilöllisyyttä on ollut keskenkasvuisuutta?

"Mindy81"
Meilläkin on lila, joka muuten on pienempi kun tuo vihreä. Jonkin verran sitä tuli käytettyä lyhyemmillä vierailuilla juurikin siksi että sinne mahtui vaippa, kosteuspyyhkeet ja joku vaihtobody.
Tuo oli muuten hyvä idea, että sitä voisi käyttää kerholaukkuna :)

Täytyy myöntää, että ruma se on minustakin. Muutaman kerran käytin.

Onneks kuitenkin jotkut käyttää. Se vasta kamalaa oiskin, että sellasia valmistettais ja sitten heitettäis käyttämättömänä roskakoriin. Mutta en kyllä ymmärrä että miksi ei samalla vaivalla valmisteta kauniimman näkösiä niistä..

---
Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059722:
no suurin syy laukun käyttämättömyyteen on se ku se on niin kamala. Juu, olen ottanut pakkauksen kolme kertaa ja se on ollu hyvä. =) Pakkaus ei liene liittyny tähän mitenkään, täysin eri asia.
Mä en taas voisi kuvitellakaan ottavani pakkausta. Niitä samoja vaatteitahan on kaikilla ja ne on ihan järkkyjä. Eräs äiti toi talvivauvansa häihin äitiyspakkauksen toppapuvussa ja mä mietin vaan, että kuinka se kehtaa...

jessus
[QUOTE="vieras";22059724]Jaa pitää olla kypsä, että tohtii mennä lammasmaisesti muiden mukana? Mistä lähtien se, että tavoittelee vähän yksilöllisyyttä on ollut keskenkasvuisuutta?[/QUOTE]

Siitä asti kun sitä yksilöllisyyttä haetaan väen väkisin HOITOLAUKUSTA. Mitä sen on väliä, millasessa laukussa kannat vauvallesi varavaippaa jos se sattuu paskomaan kesken kyläilyn? Oikeesti. Ei siinä ole yksilöllisyydestä kyse vaan jostain muusta... Vaikka brassailun halusta, arvovääristymästä, tai peräti silkasta tyhmyydestä.

Ei voi käyttää ilmaiseksi saatua äitiyspakkauksen haalaria tai ilmaiseksi saatua laukkua synnäriltä...
Ne on karseita/luullaan että ollaan köyhiä/ne on mauttomia ja juntteja/se on tasapäistämistä (kaikki kommentteja palstalta)

No miks helvetissä ne pitää sitten ottaa?? Se laukkukin on suurimmaksi osaksi pullollaan kaikenlaista mainosta.

Ahneita olette :D

aloittajaäiti
Täytyy myöntää, että ruma se on minustakin. Muutaman kerran käytin.

Onneks kuitenkin jotkut käyttää. Se vasta kamalaa oiskin, että sellasia valmistettais ja sitten heitettäis käyttämättömänä roskakoriin. Mutta en kyllä ymmärrä että miksi ei samalla vaivalla valmisteta kauniimman näkösiä niistä..
niinpä...miks ei vois olla kauniimpia, jotenki eri mallinen tai eri materiaalia :D

Yhteistyössä