Miten joku voi olla niin pihi että... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
....tekee riidan siitä kenen kortille bonus pisteet menee?
Olin kavereiden kanssa yhdessä syömässä ja nopeuttaaksemme laskun saantia maksettiin samalla laskulla.Ajatuksena että sumplitaan sitten maksut keskenämme myöhemmin .
Kaksi kaveria halusi maksaa laskun , kauhea riita siitä kumpi maksaa . Toinen tokaisi että kun sä saat sitten ne bonuspisteet ... ei ole reilua ... . toinen rupes jo laskemaan paljonko siitä tulee pisteitä ja paljonko sen pitää hyvittää toisille joka saa ne pisteet.
Mä seurasin vierestä ihan ihmeissäni . Tilanne oli jo niin naurettava että mun piti poistua vessaan etten repeäisi nauramaan .
Loppuilta maksettiin kukin omilla rahoilla ja korteilla.

:laugh:

No tuliko selvyyttä, monenko sadasosacentin edestä siitä bonukset karttui? :D

Kun mä tulin vessasta niin en kyllä todellakaan enää kysynyt miten ne oli sen sopineet, kysyin vaan kummalle maksan omat ruokani.
Tarjoilija oli vaan niin nyrpee kun kuuli että maksettaisinn erikseen ja sanoi että pitää sitten kai mennä laskemaan että pikaisesti päätettiin maksaa kaikki samalla laskulla.

En tosiaan ymmärrä moista. Joskus kaveriporukalla mietitään hotelliin mennessämme lähinnä se että kuka maksoikaan viimeksi tai jos jollain ei ole ko. bonuskorttia niin hän ei sitten maksa.
Mutta ihan vinkiksi että ruokapaikoissa kannattaa sanoa etukäteen että maksamme sitten erikseen.

Maksoin kerran hotellihuoneen kaverini puolesta. Hänellä itsellään ei ole bonuskorttia, mutta mun kortin käyttöni harmitti, koska hän olisi halunnut jakaa bonukset eksänsä kortille! Että ei vaan saa kaveri hyötyä senttiäkään, jos voi pitää pennoset oman perheen, joskin jo hajonneen, keskuudessa. Uskomatonta...

Viime jouluna töissä ostimme porukalla esimiehelle pikku lahjan jonka minä sitten kävin ostamassa. Siitähän eräs pihipena pöyristyi kun kuittia näytin ja rahoja jaettiin että sähän nyt sait tosta noooiiin paljon pooonusta! Eli tänä vuonna saapi poonuspentti ihan ite noutaa esimiespaketin niin ei jää ilman ja joulu on pelastettu.

Tommonen on todella ärsyttävää! Ja tuon takia ylipäätään inhoan polttareita tms jossa porukka naisia ja kustannuksia. Huhhuh. Olen siis itsekkin nainen mutta se on jotenkin niin rasittavaa.

[QUOTE="Vieras";25203897]No jos ravintolalasku kymmeniä euroja niin se on iso raha ja ainakin minä tarvitsisin siitä tulevat bonukset.[/QUOTE]

No sit kantsii varmaan maksaa oma laskunsa ihan itse.

Tommonen on todella ärsyttävää! Ja tuon takia ylipäätään inhoan polttareita tms jossa porukka naisia ja kustannuksia. Huhhuh. Olen siis itsekkin nainen mutta se on jotenkin niin rasittavaa.

Minun omat kokemukset oikein ylipiheistä ihmisistä koskee vastakkaista sukupuolta eli ei ne naiset pelkästään..

Mutta niin... alkuperäiseen aiheeseen :D Voisin kuvitella että joku tonnin ostos olisi jo ihan merkittävä niiden bonusten kannalta, mutta oikeasti.. Jos ravintolassa se oma syönti on maksanut esim. 30 niin kuinka paljon (tai vähän) siitä ihan oikeasti saa sitä bonusta??????

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25203949]Minun omat kokemukset oikein ylipiheistä ihmisistä koskee vastakkaista sukupuolta eli ei ne naiset pelkästään..

Mutta niin... alkuperäiseen aiheeseen :D Voisin kuvitella että joku tonnin ostos olisi jo ihan merkittävä niiden bonusten kannalta, mutta oikeasti.. Jos ravintolassa se oma syönti on maksanut esim. 30 niin kuinka paljon (tai vähän) siitä ihan oikeasti saa sitä bonusta??????[/QUOTE]

Jos on ostanut niin paljon, että saa täyden bonusprosentin 5%, niin eikös tuosta kolmestakympistä jää 1,5€. Harvalla varmaan täydet prosentit tulee. Mitätön summa siis.

Yhteistyössä