E
e
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Entä jos puolisosi ei suostuisi etävanhemmaksi?
Kyllä se suostuisi, se on meidän tapauksessa ihan päivänselvä asia mitä on turha jossitella.
Mitä siinä vuoroasumisessa sitten tökkii? Sanot että lapset voisivat tavata vaikka kuinka usein - silloinhan siitä tulee pakostikin vuoroasuminen.
Entäs jos vanhempien kodit sijaitsevat etäällä toisistaan ja tällainen viikko-viikko systeemi ei toimisi vaikkapa koulumatkojen vuoksi.
No, eihän silloin onnistu laajat tapaamiset. Kowalski kuitenkin piti hyvänä asiana että olisi laajat tapaamiset. Vähän ontuu tuo logiikka - lapsi saisi olla paljon etän luona mutta ei sittenkään paljon.
no mie en ikinä suostu viikko-viikko systeemiin mutta haluaisin silti lapsen tapaavan isäänsä usein.. ja tapaamsitahan on ihan kaikenlainen tekeminen aj näkeminen.. oli sitten kyse muutaman tunnin tapaamisesta useisiin päiviin..
mun lapsella on1 koti ja se on täällä mun luona, lapsi käy isällään isän kodissa (jossa jakaa huoneen äitipuolen lapsen kanssa)
Mutta mitäs jos se isä ei halua, että lapsi asuu sun luona. Missä tässä taas on ne isän oikeudet. Minä en halua, minä päätän, minä haluan ym. Akat on perseestä.