Miten jättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonnistunut taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäonnistunut taas

Vieras
Olen alusta alkaen tiennyt, että olen ns. kakkonen. Mutta itseäni on alkanut kyllästyttää?
Miten tän kakkosen saa jätettyä. En halua aloittaa uutta suhdetta sillein, että pitäisi kertoa; muuten mulla on tollainen ns. kerran viikossa pano ja päivittäinen puhelinyhteys???

Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistunut taas:
Olen alusta alkaen tiennyt, että olen ns. kakkonen. Mutta itseäni on alkanut kyllästyttää?
Miten tän kakkosen saa jätettyä. En halua aloittaa uutta suhdetta sillein, että pitäisi kertoa; muuten mulla on tollainen ns. kerran viikossa pano ja päivittäinen puhelinyhteys???

Lue nyt itsekin keksintösi ennen lähetystä:))

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistunut taas:

Lue nyt itsekin keksintösi ennen lähetystä:))

Paras vastaus aikoihin !!!!!!!!!!!!

Jos käsitin oikein, niin kyseessä on vakipano. Sinä siis sinkku ja mies varattu? Eihän siihen tarvitse olla mitään syytä muuta kuin se, että et halua jatkaa. Voithan tarvittaessa keksiä vaikka jonkun valheen:

A) Mä haluan lopettaa tän. Oon kyllästynyt. Haluan vaihteeksi suhteelta muutakin kuin pelkkää seksiä. Sori, mutta lopetetaan tähän. Mä en enää halua tätä.

B) Olen tapaillut erästä miestä ja näyttäis siltä, että me aletaan seurustelemaan. Haluan lopettaa tämän meidän seksisuhteen tähän. Älä soittele enää, vaan lopetetaan tämä nyt tähän.

C) Mä oon ihan rakastunut suhun. Eroa vaimostasi tai mä kerron sille kaiken. Mä haluan sun lapsen ja mä oon varma, että mä olen jo raskaana sulle. Musta on ihana, että meistä tulee perhe. Mentäiskö lauantaina käsi kädessä kävelemään lastenvaatekauppaan ostamaan meidän beibille niitä ihania vauvanvaatteita. Mä haluan, että kaikki näkee, miten rakastuneita me ollaan.

Yhteistyössä