Miten ja mitä pakata mukaan yhen-kahen yön reissulle miehen luokse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yö kylään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yö kylään

Vieras
kun pitäs pakata niin et se ei tajua et olen ottanut varusteita yön yli. Kutsu on käynyt nniin et yötä olen ainakin yhen yön,ehkä kaksi mut en halua näyttää siltä et joo tottakai tulen. eli pitäs pakat jotain tärkeimpiä juttuja. Mulla on sellanen iso olkalaukku minne kyllä mahtuu tavaraa enempikin.

Hammasharja
meikit
kortsut(miehellä on kyl niitä mut varuiks kuitenki)

mitä muuta?

Siis.. Mies kutsuu yökylään ja aiot mennä ja jäädä yhdeksi,ehkä kahdeksikin yöksi muttet halua kertoa sitä miehelle? Huokaus miten jotkut haluaa hankaloittaa omaa elämäänsä.. Jos et halua jäädä kiinni "pakkaamisistasi" niin älä nyt ainaikaan mitään ylimäärästä paitaa ota. Puhtaat pikkaritkaan ei oo välttämättömät,otat vaan muutaman pikkuhousunsuojan meikkipussiin. Ja meikinpoistovälineet matkakoossa,meikeistä vaan ns pakolliset.

[QUOTE="vieras";26872620]Siis.. Mies kutsuu yökylään ja aiot mennä ja jäädä yhdeksi,ehkä kahdeksikin yöksi muttet halua kertoa sitä miehelle? Huokaus miten jotkut haluaa hankaloittaa omaa elämäänsä.. Jos et halua jäädä kiinni "pakkaamisistasi" niin älä nyt ainaikaan mitään ylimäärästä paitaa ota. Puhtaat pikkaritkaan ei oo välttämättömät,otat vaan muutaman pikkuhousunsuojan meikkipussiin. Ja meikinpoistovälineet matkakoossa,meikeistä vaan ns pakolliset.[/QUOTE]

No se siis kutsui mutten luvannut suoraltaan vaan sanoin et katotaan nyt. En halunnut nyt heti näyttää et tätä olen odottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja yö kylään;26872666:
No se siis kutsui mutten luvannut suoraltaan vaan sanoin et katotaan nyt. En halunnut nyt heti näyttää et tätä olen odottanut.

No se kutsu sut - eli halusi sut sinne. Eikö ole reilumpaa näyttää, että se sinunkin mielestäsi on kiva juttu?

Kauhean hankalaa tosiaan. Turhaa pelaamista.

Yhteistyössä