Miten ihminen voi olla näin heikkoluontoinen? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Mun tekee mieli nannaa, hesepullaa, muffinsseja, pipareita, joulutorttuja, sipsejä ym. Ja tuntuu oikeasti siltä että jotain hyvää on pakko saada tai seinät kaatuu niskaan :o
Apua, mistä tämmöinen voi johtua?? :o Oon ollut koko ikäni kamalasti herkkujen perään, mut nyt raskauden jälkeen niin tuntuu et koko maailma romahtaa jollen saa hyvyyksiä silloin kun tekee mieli :o
Jonkin aikaa olin herkkulakossa mut nyt viimepäivinä tää olo on tullut takas.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta kromitapletteja ja syö 3-4 kerralla hetken aikaa

Toimiiko? Mulla on joskus ollut noita kromitabletteja mutten muista että toimiko ne...

Ei ne toimi, muuten vaan piruuttani suosittelin.

:laugh:

Ihan oikeasti, joka kerta kun tekee mieli jotain makeaa, ota tapletti ja nielaise, otin alkuun tosiaan yliannosta ja sitten tasaantui se mieliteko niin riitti ihan yksi päivässä.

Osta kromitapletteja ja syö 3-4 kerralla hetken aikaa

Toimiiko? Mulla on joskus ollut noita kromitabletteja mutten muista että toimiko ne...

Ei ne toimi, muuten vaan piruuttani suosittelin.

:laugh:

Ihan oikeasti, joka kerta kun tekee mieli jotain makeaa, ota tapletti ja nielaise, otin alkuun tosiaan yliannosta ja sitten tasaantui se mieliteko niin riitti ihan yksi päivässä.

Mulla on kyl yks ravintolisä jossa on mun mielestä kromia, mut ei taida olla tarpeeks että siitä hyötyä olis :)

Yhteistyössä