Miten hoituu abortti rv 10-12,kellään omaa kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
sh
Tsemppiä ap!

Mä olen leikkurissa töissä ja paljon gynen hommissa, eli useissa aborteissa olen olut mukana. Itse en aina edes lue potilaan papereita ts. syyt miksi ko. hlö abortin tahtoo (onko km, vai keskeytys muuten) saa olla ihan mitkä hyvänsä ja vain potilaan omana tietona. Tietysti jos jotain erityistä esitiedoissa niin silloin, että osaa varautua enemmän. Minun mielestä se on naisen oma päätös ja kunnioitan sitä, ikinä ei olla työkavereiden kanssa "taivasteltu", keskeytykseen tuleva nainen on potilas muiden joukossa.

vieras
Jälkeläisiään häiriintyneenä tappavat elukat on elukoita, vailla moraalia. Jotkut ihmisetkin näkyy olevan lähempänä raakoja elukoita kun ihmisiä. Miks sellanen ansaitsis mitään kunnioitusta joka ei kunnioita edes toisen ihmisoikeutta elää?

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Tsemppiä ap!

Mä olen leikkurissa töissä ja paljon gynen hommissa, eli useissa aborteissa olen olut mukana. Itse en aina edes lue potilaan papereita ts. syyt miksi ko. hlö abortin tahtoo (onko km, vai keskeytys muuten) saa olla ihan mitkä hyvänsä ja vain potilaan omana tietona. Tietysti jos jotain erityistä esitiedoissa niin silloin, että osaa varautua enemmän. Minun mielestä se on naisen oma päätös ja kunnioitan sitä, ikinä ei olla työkavereiden kanssa "taivasteltu", keskeytykseen tuleva nainen on potilas muiden joukossa.
Ja tässä on oikea ammattilainen, ala on oikea ja asenne myös :flower:

ef
Nämä abortinvastustajat jotka syyttelevät muita "lasten murhaamisesta" ovat tainneet lapsena tipahtaa päälleen vähän liian monta kerta... Ei kukaan järkevä pidä kehittynyttä lasta ja alkiovaiheessa olevaa solurypästä samana asiana.

Yhteistyössä