hoitaja
Selvä, mut varma et voi asiasta olla ennen kuin asia sun edessäs ois. Ja mä kyllä tarkotin sitä adoptioon antamista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No senkun epäilet ihan mitä lystäät. Mä itse tiedän ettei musta ois sellasen loppuelämän pilaavan syyllisyyden kantajaks mitä abortista aiheutus. Elämä on katsos paaaljon laadukkaampaa ja kivempaa puhtaalla omallatunnollaAlkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Ehkä sinusta, mutta et voi olettaa että kaikkien muidenkin. Ja tosipaikan tullen, epäilen että sinustakaan siihen olisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ensinnäkin yleensä kyse on vahingoista (kuka nyt tarkotuksella hankkiutus raskaaks jotta vois antaa adoptioon??) ja toisekseen, kyllä ois helpompaa tietää että lapsi sentään ELÄÄ jossain kuin ois kuollu mun itsekkyyteni takia, jollen nyt muka mitenkään vois pitää itsellä kaiken tämän hyvinvoinnin keskelläkään..Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Sähän voit sit hankkiutua raskaaksi, kantaa lasta 9kk (mieti kaikki se sosiaaliset tilanteetkin) ja antaa sen pois, kun kuvittelet sen niin helppoa olevan
Miten kukaan voi edes ajatella, että kaikkien pitäs noin toimia