Miten erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluksi tuleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluksi tuleva

Vieras
Mä en ymmärrä miten pystyn eroamaan miehestäni. Tässä usemman vuoden jo jahkannu asian kanssa, ja nyt oikeastaan ainut este on lapset. Itse käyn vuorotöissä, jolloin mies lapsien kanssa jos olen iltaisin tai viikonloppuisin töissä. Meillä ei ole missään lähellä vuoropäiväkotia ja ilman autoa koen hankalaksi aamuvarhaisella kuskata lapsia kauemmaksi. Miten ihmiset selviää näistä asioista?

Itse työstän ihan samaa asiaa parhaillaan.Mutta tiedätkös,kaikki asiat selvii ja se on kaupungin velvollisuus hoitaa lastenne hoito,ei sinun murheesi :)

Ja toisekseen kovasti voimia päätökseen ja sen suorittamiseen,itselläni se tulee tapahtumaan huomenna...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse työstän ihan samaa asiaa parhaillaan.Mutta tiedätkös,kaikki asiat selvii ja se on kaupungin velvollisuus hoitaa lastenne hoito,ei sinun murheesi :)

Ja toisekseen kovasti voimia päätökseen ja sen suorittamiseen,itselläni se tulee tapahtumaan huomenna...

Voimia myös sinne :) Toivon että saisin itsekin asian pian hoidettua, jotta saisin taas olla onnellinen, itekseni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voimia myös sinne :) Toivon että saisin itsekin asian pian hoidettua, jotta saisin taas olla onnellinen, itekseni.

Ainoa tosin minuakin murehdituttaa on lasten ja isän välinen,miten heille sitten käy,mutta nyt on pakko itseäni ajatella että voin olla onnellinen ja helpottunut.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
se on kaupungin velvollisuus hoitaa lastenne hoito,ei sinun murheesi :)

Täytyy kyllä sanoa että kuullostaapa v*tun fiksulta tuo lause.

Näin se vain on,kaupungin velvollisuus on saada toimimaan kaikkien lasten hoito vanhempien työaikana.

Noinhan se on, mutta joskus se voi viedä kaksi tuntia suuntaansa jos julkisilla esim pitää mennä kauemmas ja vaihtaa kerran välissä.

Mä ostin auton kun tilanne oli toi, aikataulujen mukaan aikaa meni 1 tunti 55 minuuttia kotivelta työmaan ovelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Noinhan se on:
Se auto ois kyllä pelastus. Mä joudun vaan tosi tiukille eron tapahtuessa. Ja siihen olen enemmän kuin valmis, koska tärkempää on hyvinvointi kuin raha. Vaan siihen autoon ei ois ikinä varaa.

Saisitko joltain lainaksi jos on tarpeettomana? Vakuutukset ja käyttökulut tottakai maksaa, mut osto jäis pois. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Noinhan se on:
Se auto ois kyllä pelastus. Mä joudun vaan tosi tiukille eron tapahtuessa. Ja siihen olen enemmän kuin valmis, koska tärkempää on hyvinvointi kuin raha. Vaan siihen autoon ei ois ikinä varaa.

Saisitko joltain lainaksi jos on tarpeettomana? Vakuutukset ja käyttökulut tottakai maksaa, mut osto jäis pois. :hug:

Sitä vois kyllä yrittää, luulen että tälläisessä tilanteessa eräs ihminen voisi suostua. Hieno idea :)

Yhteistyössä