miten eroon ystävän mustasukkaisuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustaleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustaleski

Vieras
olen niin mustis hyvälle ystävälleni, että hänen näkeminen ja ajatteleminen saa minut ärsyyntymään. tiedän, että se on väärin ja aina kun näitä mustis tunteita tulee niin ajattelen, että se on väärin ja niin ei saa tehdä, mutta en pääse sen yli. :( Hyi minua!! Ystäväni on saanut aina kaiken tai suurinpiirtein..hänellä on loistava onni matkassa aina ja kaikkialla. hänellä on ihana ja rakastava mies ja kaunis koti, kun taas minä olen se mustalammas, jolla ei ole mitään ja kaikki hyljeksivät minua. ystäväni on laiha ja kaunis. minä taas ruma ja uhkea. :( ärsyttää! milloin on minun vuoro olla haluttava ja rakastettu..ei kai koskaan. :'(

En minä osaa sanoa mitään tuohon. Se mitä ystävälläsi on ei ole sinulta pois. Kyse on pelkästään huonosta asenteestasi. Lakkaa miettimästä ystäväsi elämää ja keskity itsesi kehittämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä osaa sanoa mitään tuohon. Se mitä ystävälläsi on ei ole sinulta pois. Kyse on pelkästään huonosta asenteestasi. Lakkaa miettimästä ystäväsi elämää ja keskity itsesi kehittämiseen.

iso peesi tähän. :) kerrankin joku kirjoittaa viisaita.

Yhteistyössä