epäluottamuslause

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärgh

Vieras
minä olen aikas loukkaantunut ystävälleni. olemme tunteneet pitkään, käyty kekkereissä,baarissa festareilla,matkoilla yms. nyt hänellä on kriisi puolisonsa kanssa johtuen puolison mustasukkaisuudesta ja luottamuksen puutteesta. ystäväni ei enää voi miehensä takia käydä "viihteellä",mies pelkää että ystäväni pettäisi häntä. ystäväni on sitten luvannut miehelleen että ei biletä. minua epäillyttää että tuo "pidättäytyminen" ei ratkaisisi mitään. ystäväni ei tunnu ymmärtävän asiaa että luuottamus ansaitaan jotenkin muuten kuin olemalla neljän seinän sisällä.mies sitten saa tehdä mitä tykkää.. säälittää ja v*tuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta tarvitsisiko silti olla kahleissa kotona..?

Ehkä se on yhdessä sovittu juttu? Jos tietynlainen käyttäytyminen saa toimimaan harkjitsemattomasti, niin miksi ei välttäisi koko tilannetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Entä jos kaverisi onkin oikeasti ollut uskoton ja epäluottamus onkin ihan syystä?

Jos olisin se kaveri, niin sanoisin, että "En tule, koska tiedän, että minä en siinä tilanteessa osaa käyttäytyä!"

Ikimaailmassa en sanoisi, että olen kotona miehen pyynnöstä, koska sillähän suoraan vihjaisin olevani jonkinlainen miehen holhokki! :headwall:

Yhteistyössä