Miten eroon jenkkakahvoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vatsalihastreeni on toki hyvää, mutta ei se mitenkään paikallisesti pienennä jenkkakahvoja. Paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa.

Ne lähtee vain syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

ja edelleen pakko vaan antaa vinkki,sauvakävelyllä ne mulla hävis :D joka pvä ( tai edes joka toinen pvä ) reipasta kävelyä n.tunnin ajan..ja tietenkin se ruokavaliokin vaikuttaa..

jenkkakahvoihin tehoaa parhaiten(jumpparin kertomaa) kun tekee sitä edestakaisn liikettä pyörivällä alustalla(mikä sitten onkaan laitteen nimi.
Taikka lattialla istuen polvet koukussa selkä nojautuen niin taakse kuin pystyy ja nostaa painoa puolelta toiselle vatsan yli.
Jos kukaan ymmärsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
jenkkakahvoihin tehoaa parhaiten(jumpparin kertomaa) kun tekee sitä edestakaisn liikettä pyörivällä alustalla(mikä sitten onkaan laitteen nimi.
Taikka lattialla istuen polvet koukussa selkä nojautuen niin taakse kuin pystyy ja nostaa painoa puolelta toiselle vatsan yli.
Jos kukaan ymmärsi.

Olipa asiantunteva jumppari. :whistle: Edelleen, mitään paikallista rasvanpolttoa EI OLE olemassa.

Katsokaa ostosteeveetä! Siellä näyttään miten zamba toimii ja kaikkihan tietää et tanssi laihduttaa niin tietty sitten tämäkin (: Mulla toimis toi zamba kun kaveri lainas mulle niin kannatan ehdottomasti ostamaan sen, hinta on kohtuullinen siihen verrattuna mitä se saa aikaseks!

Alkuperäinen kirjoittaja naana:
ja miten saan trimmattua pepun pienemmäksi?

Jenkkakahvoista pääset eroon näin:

Hölkkäät/juokset reipasta juoksua puolen tunnin ajan 3-5 kertaa viikossa. Kun oot juossut 15 min , pidät n. 3 min tauon (joka tarkoittaa, että kävelet reipasta tahtia) ja jatkat taas juoksua kolmen minuutin kuluttua. Kun juoksulenkki on ohi, venyttelet reippaasti molempia jalkoja ja käsiä. Venyttelyn jälkeen mene maahan makoilemaan selälleen ja laita joku ohut tyyny pään alle. Laita kädet lattiaan ja nosta jalat. Laske jalat MELKEIN maahan ja nosta ne takasin ylös käyttäen vatsalihaksia. Toista n. 20-30 kertaa. Pidä n. 5 min tauko ja jatka "NORMAALEITA" vatsalihaksia ja tee niitä n. 20 - 30.
Toivottavasti tajusit edes jotain kun oon niin sairaan hyvä selittämään(:

Mulla lähti jenkkakahvat tuolla tyylillä pois n. kahdessa viikossa ja pohkeet ja reidetkin kiinteytyy tuolla tyylillä kahden viikon aikana jo huomattavasti!

Muista että se miten jenkkakahvat saa pois on aika yksilöllistä, nimittäin yleensä jenkkakahvat saa pois ainoastaan TODELLA niukalla ruokavaliolla.

Tsemppiä laihikselle :)

Yhteistyössä