Miten ei voi mennä tajuntaan (kapeakatseisille ''hoikille kaunottarille'' ;) )

Että jotkut miehet ei tykkää hoikista tai oikein hoikista naisista?
Tai että jotkut haluaa vähän tukevamman (ns. 'terveen' näköisen)
Ja jotkut tahtoo ison naisen?

Ja että jotkut oikeasti piut paut välittää siitä kumppanin ulkomuodosta kun on rakastunut häneen ihmisenä? On se ihminen sitten lihava/tukeva/normaali tai laiha


Ei kauneus ja viehättävyys ole mikään standardi ja kulje käsi kädessä painoindeksin kanssa.

Nöyp.
 
jep, oon miettiny joskus samaa kun aina tunnutaan kuvittelevan että hoikka/laiha nainen saa miehen ku miehen lankeemaan.
mutta miesten sanoja lainatakseni: oisshan se kiva jos ois muutaki ku tukka mistä ottaa kiinni, sylissä vois pitää ilman että kankkuluu murtaa jalan ja seksiä harrastaessa ei kolisisi luut ilikiästi :xmas:
*nykyisin jo lähes normaalipainoinen ja ulkonäköä kehutaan, toisin ku 10v sitten*
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos ei oo älyä, ei luonnetta, eikä sisäistä kauneutta, niin ainoa keino saada mies tykkäämään itsestään on olla hoikka ja hot :xmas:
Mua sit taas ärsyttää se ajatus, että jos oot hoikka, oot automaattisesti kaunis ja jos oot "paksu" oot automaattisesti ruma. Siis kun mun mielestä ainakin kauneus on eniten kasvoissa ja muissa piirteissä. Kuka vaan voi olla laiha, mutta kukaan ei voi olla kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
Mitä sä yleistät, en ajattele noin
Vastaisku viitaten tuohon ketjuun 'kysymys lihaville'
En mä yleistäkään, mutta aika moni itseään moiseksi 'kehuva' ajattelee näin.

EIKÄ TARKOITA KAIKKIA hoikkia, niitä jotka mollaa toista ulkonäön vuoksi, mikä tällä palstalla on ollut usein todistettavissa!

Ja KKK, tuo termi 'terveen näköinen' on jostain tarttunut korvaan, enkä tarkoittanut sillä tukevaa, vaan jotain normaalipainoiseen viittaavaa.
Se oli tuollaisissa heittomerkeissä.
 
Tyttönen
Mua on joku joskus sanonut kauniiksi, hoikka nyt olen ainakin. Ennen olin miesten ulkonäön suhteen pinnallinen - halusin komean miehen mutten pitänyt itseäni nättinä. Nyt minulla on rakas mieheni joka on ylipainoinen eikä varsinaisesti komea, ja olen vihdoinkin tajunnut että höpön löpön millään ulkomuodolla ole mitään väliä vaan sillä mitä ihmisen sisällä on ja että on terve. Hassua kyllä, nyt vasta voin itse nähdä itseni kauniina :eek: Ja miehessänikin on piirteitä joita rakastan valtavasti, kulmakarvat, leuka, vino nenä jne <3

Joten täällä kai yksi joka on vihdoin tajunnut :)
 
Mie oon hoikka, joskaan kaunottareksi en itseäni luokittelisi.. alipainoinen, mutta ei tuo paino mulla nouse niin minkäs teet. Mun kaveripiireissä molen hoikimpia, enkä tunne kyllä tippaakaan ylemmyyttä mun pyöreämpiä kavereita kohtaan. Päinvastoin, mä ryöstäisin vaikka heti muutaman kilon niiltä jos voisin, kyllä luiden päällä pitää lihaa olla :D
 
normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Että jotkut miehet ei tykkää hoikista tai oikein hoikista naisista?
Tai että jotkut haluaa vähän tukevamman (ns. 'terveen' näköisen)
Ja jotkut tahtoo ison naisen?

Ja että jotkut oikeasti piut paut välittää siitä kumppanin ulkomuodosta kun on rakastunut häneen ihmisenä?


Ei kauneus ja viehättävyys ole mikään standardi ja kulje käsi kädessä painoindeksin kanssa.

Nöyp.

On se vaan aika oksettavaa tunkee kätensä läskien sekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos ei oo älyä, ei luonnetta, eikä sisäistä kauneutta, niin ainoa keino saada mies tykkäämään itsestään on olla hoikka ja hot :xmas:
Mua sit taas ärsyttää se ajatus, että jos oot hoikka, oot automaattisesti kaunis ja jos oot "paksu" oot automaattisesti ruma. Siis kun mun mielestä ainakin kauneus on eniten kasvoissa ja muissa piirteissä. Kuka vaan voi olla laiha, mutta kukaan ei voi olla kaunis.
Totta.
Tiedän, anteeks nyt vaan, tosi rumia laihoja, ja tosi kauniita ylipainoisia naisia.
Toki tiedän myös kauniita hoikkia naisia ja rumia läskejä, en mää sillä... :)
Sitten on niitä, jotka eivät ehkä vastaa vallitsevaa kauneusihannetta kasvojensa tai kroppansa puolesta, mutta ovat niin valloittavia persoonallisuudeltaan että kaikki tykkäävät heistä.
Ja sitten on sellaisia, jotka ovat ulospäin kauniita kuin kukka, mutta tyhmiä kuin vasemman jalan saapas :|
Toki myös kauniita ja kivoja on.
Mahdotonta yleistää pelkästään painoindeksin perusteella kuka on viehättävä ja kuka ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Että jotkut miehet ei tykkää hoikista tai oikein hoikista naisista?
Tai että jotkut haluaa vähän tukevamman (ns. 'terveen' näköisen)
Ja jotkut tahtoo ison naisen?

Ja että jotkut oikeasti piut paut välittää siitä kumppanin ulkomuodosta kun on rakastunut häneen ihmisenä?


Ei kauneus ja viehättävyys ole mikään standardi ja kulje käsi kädessä painoindeksin kanssa.

Nöyp.

On se vaan aika oksettavaa tunkee kätensä läskien sekaan.
Mutta kun ei kaikkien mielestä. JA joku voi sutkin määritellä läskiksi vaikka olet normaalipainoinen :whistle:
Kun joidenkin mielestä ja jos mittataulukoita on uskominen, niin normaalipainoinen on jo isoa kokoa.....

 
liplap
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos ei oo älyä, ei luonnetta, eikä sisäistä kauneutta, niin ainoa keino saada mies tykkäämään itsestään on olla hoikka ja hot :xmas:
Mua sit taas ärsyttää se ajatus, että jos oot hoikka, oot automaattisesti kaunis ja jos oot "paksu" oot automaattisesti ruma. Siis kun mun mielestä ainakin kauneus on eniten kasvoissa ja muissa piirteissä. Kuka vaan voi olla laiha, mutta kukaan ei voi olla kaunis.
Joo, ja jos oot hoikka, oot kaunis ja tyhmä, ja jos oot lihava, oot ruma ja viisas. Todella raivostuttavia stereotypioita.
 
Muuten ihan hyvä tuo aloituksen teksti, mutta en mä näe miten tukeva on terveen näkönen. Kyllä ihmiset saa olla minkämuotoisia tahansa ja tykätä vaikka mistä, mutta jos tukeva on terver niin meillä on jompikumpi näistä ongelmista:

1. Lihavat väittää elämäntyylinsä olevan terveempi ku normaalipainoiset.

2. Kauneusihanteet on niin sekaisin, että normaali, bmi 18,5-25, lasketaan jo tukevaksi.
 
Miten te läskit ette tajuu ettette ole kuuminta hottia ja parin kilon tiputtaminen tekee hyvää niin sielulle kuin keholle... Olkaa ihan rauhassa "terveen näköisiä" jenkkakahvoinenne ja löllöpyllyinenne...


asian voi kääntää myös näin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, taas on tämä vastakkainasettelu tyyliin pullea=sisäisesti kaunis ja laiha=ilkeä.
Jos mun vastakkainasettelua tarkoitit, niin en kyllä kirjoittanut että pulleat luokitellaan sisäisesti kauniiksi. Voihan sitä hoikkaa tai anorektisen laihaa myös luokitella sisäisesti kauniiksi, riippuu siitä kuka sen omalla maullaan määrittelee.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, taas on tämä vastakkainasettelu tyyliin pullea=sisäisesti kaunis ja laiha=ilkeä.
Jos mun vastakkainasettelua tarkoitit, niin en kyllä kirjoittanut että pulleat luokitellaan sisäisesti kauniiksi. Voihan sitä hoikkaa tai anorektisen laihaa myös luokitella sisäisesti kauniiksi, riippuu siitä kuka sen omalla maullaan määrittelee.
Etkös sä tän alotukses nyt hoikille osoittanut? Mua ottaa vähän pattiin tollanen, kun mulle on ihan sama, paljonko joku painaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Muuten ihan hyvä tuo aloituksen teksti, mutta en mä näe miten tukeva on terveen näkönen. Kyllä ihmiset saa olla minkämuotoisia tahansa ja tykätä vaikka mistä, mutta jos tukeva on terver niin meillä on jompikumpi näistä ongelmista:

1. Lihavat väittää elämäntyylinsä olevan terveempi ku normaalipainoiset.

2. Kauneusihanteet on niin sekaisin, että normaali, bmi 18,5-25, lasketaan jo tukevaksi.
No just tuota 2. kohtaa mä ajoinkin takaa.
 

Yhteistyössä