Miten ehdottaa toiselle vapaata suhdetta?

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä ikuisuuden.. Ensi rakkauteni ja ensimmäinen mieheni.. Nyt taipaleen varrella olen alkanut miettiä miltä tuntuisi jos olisi joku toinen, joku uusi, joku jännittävältä tuntuva romanssi, jos tuntuisi samalta kun tämän suhteen alussa.. Se kipinä kun on tästä arjesta jo poistunut.. Miten siis ehdottaisin että tapailisimme muitakin mutta jakaisimme arjen? Auttakaa kypsää naista hädässä!
 
miltä tuntuisi jos olisi joku toinen, joku uusi, joku jännittävältä tuntuva romanssi, jos tuntuisi samalta kun tämän suhteen alussa..

Miten siis ehdottaisin että tapailisimme muitakin mutta jakaisimme arjen? Auttakaa kypsää naista hädässä!
Harkitse tarkkaan. Ei se ole mikään 100%:sti toimiva ratkaisu. Toimiiko edes 2 %:lla.
Ehdota vaan itse, sinähän sitä haluat. Jos toimii, tule tänne kertomaan.
 
Nimimerkillä kokemusta: Yhden illan suhde/vakituisempi säätö tuskin KOSKAAN pääsee lähellekään sitä mitä pitkässä suhteessa on. Intohimoa ja uutuudenviehätystä ehkä joo, mutta itse en ainakaan osaa laskea niille minkään vertaa arvoa. Kyllä se tyydytys pitkässä suhteessa kun molemmat tietää mitä haluaa ja mistä toinen tykkää on vaan NIIIIIIN eri luokkaa kuin jossain tilapäissuhteessa että en lähtis kokeilemaan. Ehkä 5% mun seksikumppanista on saanut mut laukeamaan alle 10 yhteisen yhdyntäkerran aikana ni aika turhauttavaa nyhertämistä se alkuunsa on...
 
Olen ollut jo jonkun aikaa tietoinen siitä (no, ainakin lähes varma), että vaimoni käy välillä sekstailemassa toisten miesten kanssa. Ei kauhean usein, ehkä muutaman kerran vuodessa, kun on ollut kavereiden kanssa bailaamassa (tai "kavereiden kanssa bailaamassa"). Mistä sen tietää? No ainakin siitä, että vaimo tulee vasta aamuyöstä kotiin, on seuraavana päivänä vähän vaitonainen edellisen illan tapahtumista, syyllinen katse jne. En ole puuttunut asiaan, koska suoraan sanoen se ei kauheasti minua vaivaa, en ole mustasukkaista tyyppiä. Plus että meidän sänkyhommat noiden iltojen jälkeen on aina ollut villejä.

Seksi on seksiä - kaikkihan sitä tykkää harrastaa (vaimoni erityisen paljon ja vieläpä hyvin), eikä se varsinaisesti harrastamalla lopu. Jos toinen ei halua erota niin en minäkään halua. Ainakaan toistaiseksi. Ja onhan minulla itselläkin ollut kaikenlaista sutinaa välillä, en ole pyhimys.

Nyt kuitenkin asia tuli puheeksi, ilmeisesti vaimoa selvästi asia alkoi vaivaamaan. Hän ei suoranaisesti tunnustanut, mutta sanoi että juhlaseurueessa oli jotain miehiä mukana, joita minä en kuulemma tunne. Ja että jotain pientä sutinaa oli ollut. Sanoin hänelle suoraan, että minua asia ei vaivaa. Ja että jos huolehtii vaan itsestään niin saa kyllä hoidella muitakin miehiä välillä JOS todella haluaa. En halua ajaa häntä pettämään minua, joten jos hän sen kuitenkin tekisi, niin miksen antaisi lupaa?
 
No siis mä katson homman olevan niin, ettei se ole niin hirveästi minulta pois jos joku Jake tai Viltsu käy jonain parina iltana vuodessa paukauttamassa mun vaimoani ja heillä on kivaa silloin. Kun minä saan hänet kaikkina muina iltoina + myös hänen rakkautensa ja läheisyytensä. Seikkailu on hauskaa välillä kummallekin, se pitää arjen jännempänä ja piristää molempia osapuolia. Ei sen vakavampaa.
 
No sanos muuta – se omistuksenhalu on aika usein se asia, joka vies hauskuuden seksistä ja johtaa niihin seksittömiin suhteisiin, mistä moni täälläkin valittaa. Minkä takia suhteen ja seksin pitää olla joku vallankäytön väline, miksei se voisi olla vain kivaa tekemistä?
 
Näissä seksuaalisesti avoimemmalla puolella pelaavissa suhteissa on kyllä tosi tärkeetä että yhteiset pelisäännöt on sovittu. Meillä on puolison kanssa selkeät säännöt, minkä puitteissa saa naida niin paljon kuin haluaa.

- Ei naida yhteisiä tuttuja
- Ei naida sellaisia, joiden tiedetään olevan kumppanin tuttuja
- Ei pakko kertoa kumppanille, kenen kanssa on naitu
- Saa kertoa kumppanille, kenen kanssa on naitu (jos kumppani haluaa kuulla)
- Ei kysytä kumppanilta, kenen kanssa on naitu
- Ei valehdella panokavereista (mutta siis ei tarvitse kertoa)
- Ei rakastuta eikä aloiteta seurustelusuhteita toisten kanssa
- Ollaan varovaisia
-Harrastetaan PALJON ihanaa seksiä, nautitaan omista ja toisten vartaloista, tuodaan nautintoa muille, himoitaan ja opitaan uusia asioita joita voi opettaa kumppanille
 
samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Varsinkin tämä on mielestäni tärkeä sääntö:
- Ei rakastuta eikä aloiteta seurustelusuhteita toisten kanssa.
Itse soisin kyllä ilomielin muita seksikumppaneita vaimolleni, mutta en halua että hän rakastuu niihin.
 

Yhteistyössä