Olen ollut jo jonkun aikaa tietoinen siitä (no, ainakin lähes varma), että vaimoni käy välillä sekstailemassa toisten miesten kanssa. Ei kauhean usein, ehkä muutaman kerran vuodessa, kun on ollut kavereiden kanssa bailaamassa (tai "kavereiden kanssa bailaamassa"). Mistä sen tietää? No ainakin siitä, että vaimo tulee vasta aamuyöstä kotiin, on seuraavana päivänä vähän vaitonainen edellisen illan tapahtumista, syyllinen katse jne. En ole puuttunut asiaan, koska suoraan sanoen se ei kauheasti minua vaivaa, en ole mustasukkaista tyyppiä. Plus että meidän sänkyhommat noiden iltojen jälkeen on aina ollut villejä.
Seksi on seksiä - kaikkihan sitä tykkää harrastaa (vaimoni erityisen paljon ja vieläpä hyvin), eikä se varsinaisesti harrastamalla lopu. Jos toinen ei halua erota niin en minäkään halua. Ainakaan toistaiseksi. Ja onhan minulla itselläkin ollut kaikenlaista sutinaa välillä, en ole pyhimys.
Nyt kuitenkin asia tuli puheeksi, ilmeisesti vaimoa selvästi asia alkoi vaivaamaan. Hän ei suoranaisesti tunnustanut, mutta sanoi että juhlaseurueessa oli jotain miehiä mukana, joita minä en kuulemma tunne. Ja että jotain pientä sutinaa oli ollut. Sanoin hänelle suoraan, että minua asia ei vaivaa. Ja että jos huolehtii vaan itsestään niin saa kyllä hoidella muitakin miehiä välillä JOS todella haluaa. En halua ajaa häntä pettämään minua, joten jos hän sen kuitenkin tekisi, niin miksen antaisi lupaa?