S
surusilmäinen
Vieras
Tilanteeni on se, että mieheni jäi kiinni lyhyestä suhteesta joka hänellä oli noin vuosi sitten. Meillä meni tuolloin todella huonosti ja mieheni "koko yhteyden" tuohon naiseen, jonka tapasimme yhteisellä lomareissulla. Meidän lapsemme tutustuivat ja ovat pitäneet yhteyttä. No ilmeisesti tuo nainen (eronnut) ja minun mieheni alkoivat pitää minun selkäni takaa yhteyttä ja tämä johti tapaamiseen mieheni työmatkalla. Mitään ei kuulemma tapahtunut ja mieheni mukaan emme olleet tuolloin yhdessä (olimme todella eron partaalla!) mutta hän kyllä unohti kertoa erostamme minulle.... Tapasivat siis muutaman kerran ja uskoo ken tahtoo ettei mitään tapahtunut. Mieheni ja minun välit paranivat ja ilmeisesti hän lopetti yhteydenpidon. Noh, tänään sitten löysin mieheni asioita hoitaessa hänen lähettämänsä sähköpostin tuolle naiselle. Sävystä voi päätellä että ihan puhtaita kavereita ei olla.... Lisäksi kollasin hänen puhelimensa ja löysin hyvin vihjailevan sävyisen tekstarin (en tiedä koska lähetetty, jostain syystä pvm ei näy) mutta siltikin "mitään ei tapahtunut"
Kysynkin nyt, miten olette päässeet pettämisestä yli ja kuinka luottamus on palannut, jos on.
Minusta tuollainen henkinen yhteys ja tunneside on pahempi kuin esim yhdenillanpano. He olivat jollain tasolla suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta tai ainakin seurustelusuhdetta....
Sekavaa tekstiä, mutta niin on pääkin....
Kysynkin nyt, miten olette päässeet pettämisestä yli ja kuinka luottamus on palannut, jos on.
Minusta tuollainen henkinen yhteys ja tunneside on pahempi kuin esim yhdenillanpano. He olivat jollain tasolla suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta tai ainakin seurustelusuhdetta....
Sekavaa tekstiä, mutta niin on pääkin....