toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:
Kyl määkin sua vonkaisin jos asuisit Keravalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minulla toiminut:Sano että se on sulle niin tärkeä kaveri, ettet sä uskalla ottaa riskiä että pilaatte teidän välit yrittämällä mitään enempää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:
Kyl määkin sua vonkaisin jos asuisit Keravalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja minulla toiminut:Sano että se on sulle niin tärkeä kaveri, ettet sä uskalla ottaa riskiä että pilaatte teidän välit yrittämällä mitään enempää.![]()
jotain tällästä mä vähä aattelin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja minulla toiminut:Sano että se on sulle niin tärkeä kaveri, ettet sä uskalla ottaa riskiä että pilaatte teidän välit yrittämällä mitään enempää.![]()
jotain tällästä mä vähä aattelin :snotty:
Mut tuohan kuulostaa hyvältäVoithan sanoa, ettet tällä hetkellä etsi seurustelua? Tai oot kiinnostunu jostakin toisesta?