Miten antaa kaverille pakit, hienotunteisesti,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:

No tuossa ei sitä tietä taida enää olla etteikö tyypille tulisi huono mieli. :) Ajattelepa nyt, jos itse olisit ihan fiiliksissä jonkun miehen takia, niin eihän se kivalta tunnu jos se sanoo, että sori, ei nyt vaan kiinnosta. Helpoin tie taitaa olla, että sanot, että olet ikävä kyllä kiinnostunut jo josta kusta muusta. Ja sitten se ehdotus kaveruudesta siihen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
toista loukkaamatta? |O voi hitto että ahdistaa eräs kaveri kun vonkaa ja vonkaa kaiken aikaa ja mua ei sit sytytä, ei sit yhtään |O haluun pitää sen kaverina, en minään muuna. mut ettei se sit loukkaannu :snotty:

Kyl määkin sua vonkaisin jos asuisit Keravalla :p

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

:o :|

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

kun ei asu..eikö tää ollu Oulusta vai mikä se olikaan? :/

Alkuperäinen kirjoittaja minulla toiminut:
Sano että se on sulle niin tärkeä kaveri, ettet sä uskalla ottaa riskiä että pilaatte teidän välit yrittämällä mitään enempää. :)

jotain tällästä mä vähä aattelin :snotty:

Mut tuohan kuulostaa hyvältä :D Voithan sanoa, ettet tällä hetkellä etsi seurustelua? Tai oot kiinnostunu jostakin toisesta?

Mä sanoin vaan että se on myöhässä, olis avannut suunsa muutama vuos sitten :P Kyllähän hän edelleen elättelee jonkinlaisia toiveita ja saattaa kännissä avautua tunteistaan mutta muuten pysyy asiallisella linjalla.

Kannattaa sanoa suoraan miten asia on, pysyy kaverina jos on oikeasti kaveri vaikka loukkaantuukin.

Sano vaikka niinkuin toi siili

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla toiminut:
Sano että se on sulle niin tärkeä kaveri, ettet sä uskalla ottaa riskiä että pilaatte teidän välit yrittämällä mitään enempää. :)

jotain tällästä mä vähä aattelin :snotty:

Mut tuohan kuulostaa hyvältä :D Voithan sanoa, ettet tällä hetkellä etsi seurustelua? Tai oot kiinnostunu jostakin toisesta?

niin, sit se sanoo "ei meiän seurustella tartte, paneskellaan vaan" :x :x

Yhteistyössä