Mitäs tykkäätte? *kuva neuletakista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mua ärsytti ennen.
Sitten totesin että perfektionisti minussa pääsee vähemmällä nipotuksella kun neulon jokaiselle puikolle aina pari silmukkaa seuraavalta puikolta, siis puikon vaihtumis kohta ei ole sama joka kerroksella. Jää ne typerät löysät rannut tulematta.

Jaa enpäs muuten ookkaan tollasta jutskaa ajatellukaan.. kiitti vinkistä! :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja yks neuloja:
tässäpä mun puro lanka tekele. Langan nimi on revontuli. http://www.aijaa.com/v.php?i=4851512.jpg

Ihanat! :heart: Just tollasia mäkin meinasin tehdä :D

Alkaa vaan tuo mun tehtävien töiden lista oleen jo niin pitkä että täytyy varmaa kasvattaa toinen pari käsiä.. :laugh:

mulla on lankoja paikat täynä ja keskeneräisiä töitä lojuu pitkin ja poikin....mä tarviin kans ylimääräisiä käsiä :D

Sama :snotty:

Ja mitään ei voi tehdä valmiiksi ennen kun uutta alottaa :ashamed:

Ja sitten lankojen lisäksi kaikki kankaat :headwall:

Eipäs lähdetä sille tielle :/ niitä kankaita on vinttikin täynä....mies jaksaa sanoa siitä joka päivä....

Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa harmaana:
pitäsköhän munnkin neuloo itelle jonkun muunkin väristä kun mustaa. on meinaan tuo vaatekaapin sisältö aika yks väristä. mut iskisköhän identiteetti kriisi jos laittas muutakin päälle
c085.gif

Mulla on kans kauheesti mustaa.. Ja muita tummia sävyjä, esim. tummaa liilaa ja viininpunaista.

Nyt on tullu joku ihme kausi että täytyy saada yhdistellä mustaa johonki räväkkään väriin, esim. pinkkiin, oikeen voimakkaaseen pinkkiin. Aah.. :p :laugh:

tässäpä mun puro lanka tekele. Langan nimi on revontuli. http://www.aijaa.com/v.php?i=4851512.jpg

Alkaa vaan tuo mun tehtävien töiden lista oleen jo niin pitkä että täytyy varmaa kasvattaa toinen pari käsiä.. :laugh:

mulla on lankoja paikat täynä ja keskeneräisiä töitä lojuu pitkin ja poikin....mä tarviin kans ylimääräisiä käsiä :D

Eipäs lähdetä sille tielle :/ niitä kankaita on vinttikin täynä....mies jaksaa sanoa siitä joka päivä....
meillä mies vaan kuittailee mun laukuista. vasta ite ompelin uuden laukun ja mies jo sano et eikö niitä jo ole ihan tarpeeks. siis täh, vasta vein kirpparille toistakymmentä olkalaukkua X)

meillä mies vaan kuittailee mun laukuista. vasta ite ompelin uuden laukun ja mies jo sano et eikö niitä jo ole ihan tarpeeks. siis täh, vasta vein kirpparille toistakymmentä olkalaukkua X)

ei miehet ymmärrä :D

Mä en viiti enää äijälle ees sanoo ku hommaan tai teen uutta laukkua.. mä tiedän jo mitä se sanoo.. :snotty: :D

"No etkö sä just hommannu laukun?"
"No joo mutku..." :laugh: :laugh:

Mie opettelin neulomaan kaksi villasukkaa yhtäaikaa pyöröillä. Poistui samalla tuo löysien silmukoiden ongelma. Eikä nykyään jää se toinen sukka puolivalmiina roikkumaan.
http://taijantekeleet.blogspot.com/2007/02/kaksi-sukkaa-yhdell-pyrll.html

Mie olen noissa neuleblogeissa ihastellu noita kolmiohuiveja, mutta kun ei lähipiirissä kellään sellaista ole, niin en oikein tiedä miten ja millaisen vaatetuksen kanssa niitä käytetään :ashamed: Kovasti haluisin tehdä, mutta kun en osaa käyttötapaa ajatella...

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Mie opettelin neulomaan kaksi villasukkaa yhtäaikaa pyöröillä. Poistui samalla tuo löysien silmukoiden ongelma. Eikä nykyään jää se toinen sukka puolivalmiina roikkumaan.

Mie olen noissa neuleblogeissa ihastellu noita kolmiohuiveja, mutta kun ei lähipiirissä kellään sellaista ole, niin en oikein tiedä miten ja millaisen vaatetuksen kanssa niitä käytetään :ashamed: Kovasti haluisin tehdä, mutta kun en osaa käyttötapaa ajatella...

Kiitokset vinkistä! Täytyy ajan kanssa ja levänneillä aivoilla tuohon tarkemmin perehtyä :D

Mä kans tykkään huiveista, tosi paljo esim. Ravelryssa ihania ilmasia malleja :) En mäkään ittelle oikee osaa ajatella hartiahuivia mutta oon tehny niitä lahjaks ja muutaman myyny :)

hyvä idea...noita kolmiohuiveja voi käyttää ihan millaisten vaatteiden kanssa tahansa....

Samma här, voitte arvata etä on kaksio täynnä (ja sekaisin) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Hieno! Ja väritkin tosi kivat! Mä sain valmiiksi viikko sit tällaisen, sävynä Tundra

Muoks. tuon takin koko siis 62cm. Ja kuva vähän huono.

Mä tein joku aika sitten tuolla samalla ohjeella, eri värillä vaan ja isomman :)

Sama täällä.. Ja jos tää langan ostaminen ei pikkuhiljaa lopu ni mä tarviin isomman kämpänki.. :laugh: :laugh: Joka nurkka on täys meikäläisen projekteja ja lankapusseja ja koreja :D

meillä on sohvan alla säilytystilaa. ekana mies sanoi että voit laittaa sinne lankoja piiloon. muttam itäs nyt kun sinne ei mahdu enempää :p

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Hieno! Ja väritkin tosi kivat! Mä sain valmiiksi viikko sit tällaisen, sävynä Tundra

Muoks. tuon takin koko siis 62cm. Ja kuva vähän huono.

Mä tein joku aika sitten tuolla samalla ohjeella, eri värillä vaan ja isomman :)

Tuo tuli lahjaksi, nyt oon kutomassa omalle pojalle vähän isompaa.

Onkos muilla käsityöblogeja??olis kiva seurailla mitä kaikkea ihmiset puuhastelee :D

löytyy profiilista.
en tosin oo päivitellyt taas millon lie viimeks :ashamed: Pitäs ottaa asiakseni...

aivan ihana pikkutakki tuli heti sieltä vastaan :D kyllä mun täytyy vielä yks tyttö tehdä....jos et suutu niin laitoin sut seurattaviin tuonne mun blogiin niin muistan tutkia sun blogia vähän enemmänkin :D

Tuli mieleen, että yleensä aina ku oon reissussa jossain, niin ostan lankoja. Sitä ku saa reissussa tuhlata hyvällä omalla tunnolla :D

Kerran sit yhessä maalaiskylän pikkukaupassa hypistelin lankoja, niin myyjä tuli siihen viereen jutteleen. Kerroin hälle lankahulluudestani ja se meinas, että niin hänkin, mutta sitten ottaa järjen käteen ja käyttää edelliset langat loppuun.
Mä suorastaan heitin langat käsistäni... "oot ihan oikeessa, niin mäki teen".

Mahtoi myyjää harmittaa, että meniki sanomaan moista....
Tosin muakin harmitti jälkeenpäin. Olishan se ollu kiva tukea pikkukauppaa ja olisin saanut lisää ihania lankoja. =)

Mä oon pitänyt hartiahuivina tai sitten näin

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Mä oon pitänyt hartiahuivina tai sitten näin

heh...mä oon ettiskelly tollasta peiliä, mut oranssia....

Mä olen lankalakossa kunnes vähintään puolet langoista on hävitetty :ashamed:

??mihin ne hävitetään??

Käsitöihin siis vaan :D Tosin ajattelin huijata ja kiikuttaa osan äidilleni :ashamed: :xmas:

Mulla on aika paljon lankoja. Vaikka jouduin erään ikävän sattuman vuoksi heittämään kilokaupalla lankaa roskiin. Silti niitä on paljon, ja mun on pakko tuhota noita varastoja, eikä aina ihastua uusiin juttuihin ja ostaa lisää :ashamed:

Maksoi 20 markkaa kirpputorilla joskus reilu 10 vuotta sitten :D Ja kun muutin miehen luokse ensimmäistä kertaa, kuskasimme tuota jostain syystä junassa eikä muuttokuormassa. Mies tiputti sen Tampereella rautatieasemalle, vahingossa siis :D ja peili särkyi. Kun se vaihdettiin, tuo sisempi kehys särkyi ja nyt siinä näkyy liimausjäljet edelleen.

Maksoi 20 markkaa kirpputorilla joskus reilu 10 vuotta sitten :D Ja kun muutin miehen luokse ensimmäistä kertaa, kuskasimme tuota jostain syystä junassa eikä muuttokuormassa. Mies tiputti sen Tampereella rautatieasemalle, vahingossa siis :D ja peili särkyi. Kun se vaihdettiin, tuo sisempi kehys särkyi ja nyt siinä näkyy liimausjäljet edelleen.

Meillä oli tuollainen oranssi kun olin lapsi ja nyt tietenkin haluan sellaisen....ainahan sitä voi haluta....kaikkea....*katkerana* :p

Yhteistyössä