V
vierailija
Vieras
On fitnessvalmentaja ja auktorisoitu PT. Ottakaapa itse selvää.Turha yrittää, ei näillä mummoilla ole medialukutaitoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On fitnessvalmentaja ja auktorisoitu PT. Ottakaapa itse selvää.Turha yrittää, ei näillä mummoilla ole medialukutaitoa.
Ei ole ollut, keskustelussa oli kyse vyötärönympäryksestä, josta joku lihavampi otti nokkiinsa, ei mitään kuvia ollu.Olethan, näin sun mahan siellä, kunnon pallomaha.
Sun vyötärönympärys on ihan ok läskiksi mieheksi.Ei ole ollut, keskustelussa oli kyse vyötärönympäryksestä, josta joku lihavampi otti nokkiinsa, ei mitään kuvia ollu.
Minä uskon, ei oo osannut ees hampaitaan hoitaa ennen.
Ai vieläkin lihavampi?Ei ole ollut, keskustelussa oli kyse vyötärönympäryksestä, josta joku lihavampi otti nokkiinsa, ei mitään kuvia ollu.
Enpä usko, että Esko käyttää mieslapsi-nimitystä.Valitukset -> UC
Minä en oo lihava itse siis niin taisin puhella hölmöjä. Tai ainakin suuttui ja poisti keskustelun.Ai vieläkin lihavampi?
Ehe ehe, ootpa hauska.Sun vyötärönympärys on ihan ok läskiksi mieheksi.
Onks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?Enpä usko, että Esko käyttää mieslapsi-nimitystä.
Ehkä oli kateellinen, kun olet lihavampi.Minä en oo lihava itse siis niin taisin puhella hölmöjä. Tai ainakin suuttui ja poisti keskustelun.
Mittojen perusteella näin ei ollut.Ehkä oli kateellinen, kun olet lihavampi.
Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?Onks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?![]()
Mittojen perusteella näin ei ollut.
Todennäköisesti jonkunasteinen aivomätä.Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?
Niin että eikö sellainen juuri ole "mieslapsi"Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?
Mä imetän mielelläni uroiden uroonOnks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?![]()
Ai sua tissistä? EIKös siitä on piirroskinMä imetän mielelläni uroiden uroonSaa purastakin.
Tommoset K:n tapaiset tarvitsee huolehtivan ja hellän Miehen![]()
En ole Ritva, mutta mielelläni lätkäsen tissillä alffojen alffaa ja puristan sen tissien väliin. Saa imeä.Ai sua tissistä? EIKös siitä on piirroskin
Ei ole pakko olla läski, jos kirjoittaa aihealueen laihdutus alla, oon toki monessa muussakin paikassa.Missä läskiryhmässä siellä olet? Jos löytyy vielä läskimpi.
UuuhEn ole Ritva, mutta mielelläni lätkäsen tissillä alffojen alffaa ja puristan sen tissien väliin. Saa imeä.
Sellainen sanonta on, kuin mikä laulaen tulee, se viheltäen meneeHarmi jos tullut nm:n kanssa ero. Hän vaikutti tosi herttaiselta tyypiltä. Kaunis myös. Olivat yhdessä näyttävä pari.