Mitäs tykkäätte? *kuva neuletakista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Takki on (niinku näette) vielä hieman vaiheessa :D Hihat pitäs ommella kiinni, langat päätellä ja takki kostuttaa ja muotoilla kunnolla malliinsa. Mutta kuvasta kuitenki jonkulaista käsitystä saa et millanen siitä tulee. Pituus oli kiva, reilusti pepun päälle :) Ja mä niiiiiiin tykkään tuosta langan sävystä, lanka on Novitan puro, sävynä Tundra.

Tuo on varmasti aivan ihana talvipakkasilla! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Kiva, aiotko pitää sitä farkkujen vai mekon kanssa? Tuollainen olisi tosi ihana töissä.

Tuo varmasti käy molempien kans. Sekä mustien suorien housujen kans. Töihin mäkin tuota suunnittelin, etenki nuo ulkoilut lasten kans saattaa tehdä pakkasilla tiukkaa, onpahan sitten lämmin takki minkä laittaa päällensä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hiano on:
Tosi kivat värit ja malli. Kauluksesta oisin tehnyt ehkä vähän isomman..

Niin mäkin, reeeeiiiilusti isomman..
Värit on sellaiset etten itse pitäisi mut tosi hieno noin niinkuin muiden päälle ajateltuna :D
Toiset ne vaan osaa tonkin taidon :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja hiano on:
Tosi kivat värit ja malli. Kauluksesta oisin tehnyt ehkä vähän isomman..

Kaulusta saa vielä vähän enemmän käännettyä ulospäin, en sitä niin tarkkaan laittanu.. Mut oisin ittekki halunnu viel isomman kauluksen, oli vaan niin typerä ohje etten viittiny alkaa sitä säätää.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Värit on sellaiset etten itse pitäisi mut tosi hieno noin niinkuin muiden päälle ajateltuna :D

Mä kans tykkään TOSI isoista kauluksista, ohjeen kuvassaki kaulus näytti isommalta, hemmetti huijasivat! |O

Mutta menköön nyt.. :D

Ihana. Noi puron langat on aivan ihania. Mä teen kaulahuivia 2 eri sävystä. Mut en kyl muista niiten nimiä. Joku jäätyny oli toinen ja toinen oli kai joku kanervikko tai vastaavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:
Ihana. Noi puron langat on aivan ihania. Mä teen kaulahuivia 2 eri sävystä. Mut en kyl muista niiten nimiä. Joku jäätyny oli toinen ja toinen oli kai joku kanervikko tai vastaavaa..

Joo ne on aivan ihania ne langat! Mulla on viel 4 kerää tuota Tundraa jäljellä, meinasin et jos virkkaisin ittelle sellasen reikäkolmiohuivin, passais tuon mun uuden villakangastaskin kans hienosti.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Hieno! Ja väritkin tosi kivat! Mä sain valmiiksi viikko sit tällaisen, sävynä Tundra

Muoks. tuon takin koko siis 62cm. Ja kuva vähän huono.

Ihanan näkönen takki! :flower: Tuo on viel tosi pehmeetä tuo Puro -lanka vaikka villaa onki, passaa hyvin pienemmillekki :)

Nii, ja talveks meinasin kunnon tumput huovuttaa ittelleni ja tytölle Purosta, ois varmasti lämpimät! :)

Kivoja takkeja!

Mä olen rakastunut noihin lankoihin ja oonkin ommellut sukat mulle ja pojille ja esikoiselle kaulahuivin.

Tässä mun sukkani

Lankana tundra ja ruska, siis raidalliset sukat.

Oletteko yhtään ehtineet pesemään? Hirveästi houkuttaisi muuten mut se käsinpesu :( Ajattelin josko ostan kerän ja teen huivin (ja koetilkun) ja pesen sen koepalan villaohjelmalla koneessa. Joko siitä tulee huovutettu patalappu tai pesunkestävä pölyrätti =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kivoja takkeja!

Mä olen rakastunut noihin lankoihin ja oonkin ommellut sukat mulle ja pojille ja esikoiselle kaulahuivin.

Tässä mun sukkani

Lankana tundra ja ruska, siis raidalliset sukat.

Vau, tosi hienot!

Pitäs vissii munki viittiä parit sukat tuosta langasta neuloo. Noihan ois aivan ihanteelliset saapassukatki..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko yhtään ehtineet pesemään? Hirveästi houkuttaisi muuten mut se käsinpesu :( Ajattelin josko ostan kerän ja teen huivin (ja koetilkun) ja pesen sen koepalan villaohjelmalla koneessa. Joko siitä tulee huovutettu patalappu tai pesunkestävä pölyrätti =)

:D

Ei muakaan kauheesti se käsinpesu nappaa mut joku tollanen takkiki, jos sitä ei kauheesti ryönää ni tuuletuski riittää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Mä kans tykkään TOSI isoista kauluksista, ohjeen kuvassaki kaulus näytti isommalta, hemmetti huijasivat! |O

Mutta menköön nyt.. :D

Poimi silmukat kauluksen reunasta ja jatka sitä lisää ;)

Yhteistyössä