Mitäs ostatte joululahjaksi lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jokos on suunnitelmia tai oletteko jos hankkineet joululahjoja ja minkä ikäisille?

Itse olen aika paljon jo ostanut ja tilannut lapsille 2v. ja 6v. Saavat molemmat mm. legoja ja pelejä, isommalle Stigan pöytäjääkiekkopeli, vakoilujuttuja, Wii-peli, Ninjagolegoja, lumilauta jne. Pienemmälle mm. Pipsa Possun talo ja auto, Muumikitara, dubloja, Lauri Kilpa-autojuttuja jne.

4v poika saa Lego junaradan
2v poika PuuhaPete kirjan "työmaan työkoneet" tms, ilmestyy marraskuussa
2v tyttö leikkiruokia. Luultavasti en ole vielä ihan päättänyt.

Mutta noiren nuorimpien lahjat voipi vielä muuttuakin. 4v:n lahja on jo odottamassa kaapissa.

Varmaan yhden lelun ja jonkun vaatteen ostan joulun alla 2v täyttävälle lapselleni. Lapsella on 9 kummia ja mummit, vaarit, tädit ja sedät siihen päälle, joten kyllä niitä lahjoja tulee taas enemmän kun tarvisi. Ja kun tosiaan synttäritkin on viikko ennen joulua. Noh, hyvillä mielin sitten vanhoja leluja ja vaatteita lahjottamaan hyväntekeväisyyteen. :)

Ostanut jo kaikki ja ihan liikaa.
Kirjoja, duploja, nuken syöttötuoli, palapeli, dvd, poni, puisia leivoksia ja junarataan lisäosia ainakin.

Taas mä oon ostanut ihan liikaa, mutta kun aloitan ostelun heti joulun jälkeen ja piilotan niitä pitkin pirttiä, niin en aina muista, mitä tuli jo ostettua. :xmas: Tai mihin tuli piilotettua...

Meillä poika toivoo gormit linnaa ja wii pelikonsolia joista wiin ostamme itse ja gormit linnan toivomme isovanhempien ostavan.. tytär ei osaa vielä toivoa mitään ja hänen pakettinsa todennäköisesti tulee olemaan vaatetta ja vauvalelua vain..

9v olen ostanut vasta kirjan ja korutelineen.jotenkin vaikea keksiä lahjoja hänelle,ainakin tällä hetkellä...
2v olen ostanut nuken kehdon...olisin halunnut ostaa sen ison sylvanian families talon mut ei ollutkaan netanttilassa tai elloksella sitä...kirpasee kodinhoidontuesta maksaa n.90e kerralla...

5-vee toivoo BabyBornin sikakalliit nuken kaksostenrattaat sekä niihin luonnollisesti kaksi vauvaa, tyttö ja poika. Voi olla jopa että ostan, vaikka budjetti ylittyykin noista reilusti, sillä vauvakuumeessa piehtaroivan maman sormet syyhyää päästä pukemaan nukkeja ja ostaan niille vauvanvaatteita :p Lisäks se tahtoo prinsessa-asun.

3-vee saa autoradan. Isi ostanut....omaksi lelukseen...:D Lisäksi Salama McQueen-kamaa.

[QUOTE="myy";24922482]9v olen ostanut vasta kirjan ja korutelineen.jotenkin vaikea keksiä lahjoja hänelle,ainakin tällä hetkellä...
2v olen ostanut nuken kehdon...olisin halunnut ostaa sen ison sylvanian families talon mut ei ollutkaan netanttilassa tai elloksella sitä...kirpasee kodinhoidontuesta maksaa n.90e kerralla...[/QUOTE]

Tuolla on tilaajalahjana lahjatilauksessa, lyö kaksi kärpästä ja lehti jollekin lahjaksi tai myy lehdet Meidän Perhe -lehden lahjatilaus ensin huutonetissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24922423:
Ostanut jo kaikki ja ihan liikaa.
Kirjoja, duploja, nuken syöttötuoli, palapeli, dvd, poni, puisia leivoksia ja junarataan lisäosia ainakin.

Taas mä oon ostanut ihan liikaa, mutta kun aloitan ostelun heti joulun jälkeen ja piilotan niitä pitkin pirttiä, niin en aina muista, mitä tuli jo ostettua. :xmas: Tai mihin tuli piilotettua...

Mies kysyy aina, että mistäs vois etsiä, ulko-oven ja teranssin oven välissä varmaan löytyy.

En uskalla ostaa mitään 6v:lle kun se mieli muuttuu kuitenkin ennen joulua, selitä siinä sitten joulupukin erehtyneen :D jep meille uskotaan vielä tonttuihin ja pukkiin.
Legoja varmaan toivoo... ja kun niitäkin on niin tuhottoman monta eri sarjaa.

3v:lle on ostettu salama duploja -50% alesta kun tuo ei varmaan ihan lähiaikoinen muuta mieltään.
1v:lle en edes tiedä mitä ostais kun kaikki jää isoveljiltä, ehkä uusi plaston mopo kun entinen menny pihalla pilalle...

Tänään oli ToysRUs-liikkeessä -25% kaikki lelut joten hankin 2 v ikäiselle lapsella Lego Duploja (paloasema) ja muumitalon. Ei halpaa hupia siltikään, 90 e nuo pari lelua yksistään vaikka tarjous olikin. Parkkitalon sai heti käyttöön. :) Isukki ostaa jotain muuta ja tietenkin sukulaisilta tulee jotakin.

5v. poikani saa legoja, kirjoja, ehkä wiihin pelin (ei vielä tiedä, isänsä saavan tuon pelikosolin i:päivän lahjana), saa varmaankin jotain muutakin, en ole vielä hankkinut kuin nuo edellä mainitut. Kummilapset saavat astioita.

Legot on hankittu jo kesällä edullisesti, olivat hänen toivomaansa sarjaa joka poistui valikoimasta. Samoin kirjat on ale löytöjä.