Mitäs ostatte joululahjaksi lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
zuzu petsit kaikille.
4v tytölle zoobles joku setti..
5v pojalle operation martti peli¨
2v oma barbi.

Nää on siis ostettu, kauheasti en itse osta kun muualta tulee niin kauheasti.

Poika liki 5 vuotta saa SixBunnies hupparin SIX BUNNIES | FULL MOON [V

8 vuotiaalle tytölle olen alustavasti ajatellut jotain Nomination tyyppistä ranneketta. Eikä tarvitse meuhkata että ei feikkiä voi lahjaksi antaa- kyllä voi, varsinkin lapselle joka hukkais vaikka päänsä ellei se olis hartioissa kiinni :D
Joko ranneke tai sitten korvakorut.

Lisäksi tapanani on ollut antaa yksi yhteinen lahja ja se voisi olla jokin lautapeli.

Saavat joko junarataan jonkun hienon ison lisähässäkän tai ison duplo-paketin, puokkiin. Ikää pojilla jouluna 3,5v ja 2v. Tai sitten teemme jotkut pienet jutut itse, minä kankaasta ja mies puusta, silloin saavat kumpikin omat.

En oo ostanu vielä mitään, ens kuussa tytöllä synttärit niin piti ensin nuo synttärihommat ostella.
Enkä yhtään tiiä mitä ostetaan 8v ja 6v tytöille. Toinen puhunu viime joulusta asti että haluaa suklaatehtaan ja sen lasten jäätelökoneen, ajattelin nyt tuon jäätelökoneen ostaa muista lahjoista en tiedä.
Ehkä toiselle ostelen noita sylvian famils(?) juttuja

Olen joo ostanut ja eipä ihmeitä eli 6v ja 9v poika ja tyttö:
- molemmille vähän vaatteita (pyjamaa, pitkähihaista, neulepaitaa yms)
- toiselle lautapeli ja toiselle harrastukseen liittyvä kirja
- molemmille pehmolelut
- kivoja kyniä ja kumeja, vihkot

Lisäksi saavat lahjoja mummoloista, serkkuloista, kummiloista ja noihin esitetään jotain toiveitakin kysyttäessä... Meidän lapsilla toiveita on listakaupalla, ei siis mitään tiettyä yleensä. Jos ilmaantuu joku yksi ylitse muiden -toive niin katsotaan sen ostamista sitten.

[QUOTE="myy";24922482]9v olen ostanut vasta kirjan ja korutelineen.jotenkin vaikea keksiä lahjoja hänelle,ainakin tällä hetkellä...
2v olen ostanut nuken kehdon...olisin halunnut ostaa sen ison sylvanian families talon mut ei ollutkaan netanttilassa tai elloksella sitä...kirpasee kodinhoidontuesta maksaa n.90e kerralla...[/QUOTE]

http://www.amazon.co.uk/Sylvanian-F...sr_1_sc_2?ie=UTF8&qid=1319957839&sr=8-2-spell

Tässä on Sylvanian talo hiukan halvemmmalla =)

meillä 2 ja 4 saavat vaatetta, pikkuautoja, dvd levyjä, stigan, soittimia, nuorempi ison nallen, kirjoja, palapelejä. mitä nyt sukulaiset ja kummot keksii muuta.