Mitäs nyt, tosiaankin? Kumpi on sekoamassa, minä vai mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juu

Vieras
Mun mies ryntäs äsken kesken yövuoron kotiin, sanaakaan sanomatta ovesta ja juosten suoraan yläkertaan makkariin. Mä könysin hämmästyneenä sohvalta ylös kyseleen että mitä ihmettä. Oli kuulemma tullut kattoon että oon kunnossa, kun oli niin huolissaan kun musta ei koko iltana oo kuulunu mitään.

Mitä kettua? Harvonpa mä sille töihin niin soittelen, enkä muutenkaan päivystä puhelimen vieressä josko töistä ois asiaa. Oli pistäny jonkun tekstarin joka ei mitenkään edellyttäny vastausta, en ollu sen ihmeemmin reagoinu.

Siis miks se musta niin huolissaan yhtäkkiä on?

Siis onko nyt tänään tapahtunu jotain ihmeellistä, joku murhaaja vapaalla jalalla tai myrkkyvuoto jossakin tai ilmotettu jonkun tunnistamattoman naisen hukkuneen jossain? Tai jääneen auton alle?

En tajua. Tosiaan en ollu hänen viestiinsä vastannu mutta tietää kyllä etten useinkaan kuule puhelinta jos esim. oon toisella puolen taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Jos sun miehellä on joku vaisto että kaikki ei ehkä ole nyt hyvin?=mun sisko on tuollainen :)

No voihan se olla että jonkun etiäisen muka saanu.... ei kyllä oo ennen tuollasia saanu.

Ja ei ainakaan oikeassa ollu se etiäinen kun en ollu muussa vaarassa kun lihomisen vaarassa, suklaata mässyttelin. :D

Oikeesti kertokaa nyt joku mulle mitä aatella, oon ihan pöllämystyny. Saako jonkun muun mies tollasia yhtäkkisiä huolestumiskohtauksia? Pitääkö mun ny miettiä oonko antanu jotain itsetuhosia viestejä tai ollu muuten seinähullu vai onko tosiaan noin niinkun joku veikkas että tuli tarkistamaan?

Huh. Ihmeellinen juttu. No, kaipa pitää sitten huomenillalla (mies töissä yön ---> nukkuu aamulla kun meen töihin) kysellä että mikäs ihmeen juttu se eilinen tempaus nyt oli....

Hassua miten ite säikähdin tuota juttua että apua mikä nyt hätänä, kun toinen yhtäkkiä ryntää kun pyörremyrsky sisään.

En tunne miestäsi, mutta eikö huolestuttaessa (aikuisesta ihmisestä) yritetä useimmiten ensin soittaa?
Vai oliko miehesi kenties soittanutkin?
Se, että joku harppoo makuuhuoneeseen hurjaa vauhtia, kuulostaa kyllä siltä, että tulisi tarkistamaan onko siellä jotain tekeillä tai joku?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En tunne miestäsi, mutta eikö huolestuttaessa (aikuisesta ihmisestä) yritetä useimmiten ensin soittaa?
Se, että joku harppoo makuuhuoneeseen hurjaa vauhtia, kuulostaa kyllä siltä, että tulisi tarkistamaan onko siellä jotain tekeillä tai joku?
Mun ex teki tuota. :snotty: Kun olin sairaalassa osastojaksolla lapsen kanssa, niin teki yllätyshyökkäyksiä sairaalaankin. Ja välimatkaa sinne oli kumminkin 100km. Ja kun olin sukulailla kylässä lasten kanssa, niin sama homma. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Oli soittanut mutten ollut kuullut puhelinta. Tietää kyllä että pidän puhelinta eteisessä josta sitä ei kuule esim. yläkertaan tai pihalle. Meillä on sen mallinen talo ettei puhelinta mitenkään kuule joka puolelle jos ei kanna mukanaan. Ei johdu talon huikeasta koosta. :D

Mua jotenkin kovasti ihmetyttää juuri tuo että ryntää vaan yhtäkkiä. Jos olisi huolissaan tullut tsekkaamaan niin luulisi että vaikka ovelta huhuilee että ootko täällä, ootko kunnossa. Tai mistä minä tiedän miten ihmiset käyttäytyy jos menee huolissaan kotiin tarkistamaan onko joku kunnossa, en ole ennen sitä nähnyt.

Outo juttu kylläkin. Ehkä nyt tosiaan sitten huolestui kun en vastannut puhelimeen. Minut ja meidän talon tunteville ei kyllä pitäisi olla mikään ihmeellinen yllätys etten aina kuule puhelinta... Enkä kyllä esim. lenkillä pidä sitä mukana, vaikka nyt en siis lenkillä ollutkaan.

Kaipa se helle on sekoittanut tuon ukonkin...

Yhteistyössä