Mitäs mieltä: JJ ajoi turmavenettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jonna";22962039]mietin tässä, että eikö JJ tosiaan itse vieläkään muista koko asiaa? Vai oliko vaan "vahingossa muistamatta"[/QUOTE]
Varmasti muistaa aiheuttaneensa kaverinsa kuoleman ja nyt luimistelee ulkomailla. Raukka jätkä.

No sen on 50/50. Saattaa olla, että muistaa mutta ei kerro. Ja saattaa tosiaan olla, että ei muista eikä tule koskaan muistamaankaan.

Mun veljelle sattui onnettomuus jossa loukkasi päänsä eikä muista mitään juuri ennen onnettomuutta tapahtunuttta.

Eikö todellakaan aikuiset normaaliaivoilla varustetut ihmiset ymmärrä että ihmisaivot blokkaavat totaalisesti järkyttävät tapahtumat mielestään ja tämä jos mikä kuuluu niihin. Ilmeisesti teillä on ollut helppo elämä, olkaa tyytyväisiä siihen!

Eikö todellakaan aikuiset normaaliaivoilla varustetut ihmiset ymmärrä että ihmisaivot blokkaavat totaalisesti järkyttävät tapahtumat mielestään ja tämä jos mikä kuuluu niihin. Ilmeisesti teillä on ollut helppo elämä, olkaa tyytyväisiä siihen!

Juu olen tyytyväinen ainakin siihen etten ole 1,7 promillen humalassa lähtenyt minkään kulkuvälineen ohjaksiin ja aiheuttanut ystäväni kuolemaa.
Muisti tai ei, ihan sama, rangaistus pitää saada!

Juu olen tyytyväinen ainakin siihen etten ole 1,7 promillen humalassa lähtenyt minkään kulkuvälineen ohjaksiin ja aiheuttanut ystäväni kuolemaa.
Muisti tai ei, ihan sama, rangaistus pitää saada!
Ja ravintolan vahtimestari vielä pyysi olemaan lähtemättä veneilemään, koska näki, miten jurrissa olivat. Mutta paskaaks tseitsei siitä, hänhän on huippukuski.

[QUOTE="vieras";22962640]Samaa mieltä, yritti vaan pelastaa nahkansa.[/QUOTE]

Ei välttämättä kyse nahan pelastamisesta, vaan siitä että on pelännyt miten käy. Voipi olla, ettei ole ollut ihan varma, mut kuitenkin sisimmässään tajunnut tilanteen ja sen että itse ajoi.
Eihän se sitä katumisen määrää kerro, vaikkei ole tunnustanutkaan.
Siinä on jo rangaistusta kun koko lopun elämäänsä suree mitä tuli tehtyä..

Yhteistyössä