Mitäs mie keksisin sit tilalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
kun mie ensin ajattelin, että ois ollut kiva ilahduttaa ystävää tarjoamalla lastenhoito-apua esim. ottamalla heidän lapset esim. yökylään kaikki.
Tiedän, että heillä ei liiemmin ole mahdollisuutta saada lapsia minneen hoitoon.

Nyt mie kuitenkin emmin, että se ei välttämättä sittenkään oo paras tapa ilahduttaa... kun jos mie en sit pärjääkkään :/
Tai en vaan jaksa.

Ystävä on itse kova leipomaan, että mikään leipomuskaan ei oikein tunnu silleen mukavalle idealle - ja herkkukori taas... kun yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta, niin tuleeko siitä koristakaan herkkukori sit, sitä on vaikea arvailla.

Mutta miten vois sit jouluna muistaa? Kun mielellään ei mitään kallistakaan... vai oisko sit vaan paras kuitenkin ajatella, että yhden päivän ja yön sitä seisoo vaikka päällään ja tarjota vaan sitä vapaa-iltaa?

vapaailta on kyllä ajatuksena aivan ihana, mut en lähtis sitä toteuttamaan tässä vaiheessa jos oma jaksaminen epäilyttää. Sinusta ja sun aloituksista ap tulee aina tosi mukava ja lämmin fiilis! :)

Ehkä jotain hemmottelua?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
vapaa olis luksusta

Mie tiedän... ja siksi mie sitä ajattelinkin heti ekana.
Ja mie tiedän senkin, että meidän omat lapset tulee hyvin toimeen ko perheen lasten kanssa ja toisinpäin... mutta hieman mie silti emmin...

Jos sit ottaa lapsia hoitoon ja yökylään, niin täytyyhän heidän kanssaan jaksaa olla - keksiä jotain kivaa puuhaa ja sellaista... ja onhan se pelkkä ruokailukin kuitenkin sit operaatio sinällään... tai sen järjestäminen, jos lapsia on kuitenkin 5 "ylimääräistä".

Tuo hemmottelu, kuten esim. hieroja tai kampaaja ois kyllä muuten ihan ok, mutta mulla oli siis ajatus (joka jäikin ap tekstistä pois) sekä perheen isän että äidin muistamisesta / huomioimisesta samalla "iskulla"... kun tuo koko perhe on kuitenkin niin hyvä ystäväperhe.

Miten olis vaikka vapaa päivä, ei kai niitä tarvi yökylää ottaa jos tuntuu et ei jaksa. Itse ku olen tukiverkoton yh niin mulle olis juhlaa jos se et joku oikeesti tarjoutuis ottaa nuo päiväksi päivä aikaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Apua, siis viisi lisää teidän kymmeneen! Nyt nostaisin hattua, jos sellainen olisi.

On meillä tuo viiden sakki ollut pariin kolmeen otteeseen jo aiemminkin yökylässä - mutta silloin meillä oli omia vaan 9.
Eikä se ollut niin kamalaa mitä ois voinut kuvitella - mutta, mutta...
Se vastuu siinä on se suurin taakka, en mie pientä itkua taikka rikkoontunutta lautasta pelkää, enkä sitä sotkuakaan, mikä tulee, kun laittaa 14 tai 15 tenavaa popparikuppien kanssa katsomaan leffaa :D

mä aattelin sillä hemmottelulla jotain tuotteita kotiin, niitä ihania saunajuttuja tai jotain rentouttavaa............ jotain :D ei tulis niin kalliiksikaan ehkä kuin hierojat tms? ite ainakin tykkään tommosista tosi paljon, kun ei tuu koskaan ite ostettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Apua, siis viisi lisää teidän kymmeneen! Nyt nostaisin hattua, jos sellainen olisi.

On meillä tuo viiden sakki ollut pariin kolmeen otteeseen jo aiemminkin yökylässä - mutta silloin meillä oli omia vaan 9.
Eikä se ollut niin kamalaa mitä ois voinut kuvitella - mutta, mutta...
Se vastuu siinä on se suurin taakka, en mie pientä itkua taikka rikkoontunutta lautasta pelkää, enkä sitä sotkuakaan, mikä tulee, kun laittaa 14 tai 15 tenavaa popparikuppien kanssa katsomaan leffaa :D

Hahahhhah

Nyt sinä kyllä vaadit mun mielestä itseltäsi liikaa, siis onhan niille lapsille seuraa toisistaan eli sun lapset viihdyttävät vieräita ja toisin päin ja yökylässä on aina jännää. Ei heitä tarvi viihdyttää ja just joku leffan katsominen esim on porukalla vielä tavallista jännempää. :)

Tuo on kyllä huippujuttu jos jaksat, itse varmaan panikoisin jo viikon etukäteen.

Tietty ihan pieniä ei kaiketi ole monta? Isommathan jo hiukka katsoo pienten perään ja keksivät tekemistä.

Kyllä tuo oma aika on parasta. Minä sain ennen joulua lahjaksi jääkaapin siivouksen, jota ei sitten koskaan tapahtunut. Tulin kylläkin lupausvaiheessa kekseliäästä lahjasta iloiseksi.

Yhteistyössä