Tuli sit ekaa kertaa tappelu Joulusta... :(

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ehkä tätä on jo ehdotettukin koska sivuja on jo kokonaista 13, mutta onhan niitä muitakin päiviä kuin aatto olla yötä anoppilassa..
Miksette voisi mennä sinne jo 23.12. ja olla siellä yötä ja aattona sitten iltasella kotio? =)

tätä mielestäni ap oli ehdottanutkin, mutta se ei sopinut.. :whistle:

Okei...mutta semmosta. ;)

ja mietin, kuinka moni teistä ap:n arvostelijoista itse viettäisi yön anoppilassa? Ei tällä palstalla juurikaan anoppeja ole kiitelty... Minä olen ap:n alkuperäisen suunnitelman kannalla ja ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että niin on JÄRKEVÄMPÄÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Luin ketjun:
ja mietin, kuinka moni teistä ap:n arvostelijoista itse viettäisi yön anoppilassa? Ei tällä palstalla juurikaan anoppeja ole kiitelty... Minä olen ap:n alkuperäisen suunnitelman kannalla ja ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että niin on JÄRKEVÄMPÄÄ!

Kuinka moni viettäisi yön anoppilassa? :o Kyllä mä ainakin oon ollut viikonkin anoppilassa, usein ollaan yhtä yötä ja joulun aikaan ollaan aina useampi yö.

Mä taas olen sitä mieltä että jos ap:n perustelu on "perhejoulu" niin miksi sitten pitää lähteä sinne 300km päähän pojan kanssa? Eikös siihen jouluun kuulu muukin päivä kun aatto? Toiselle puolelle suomea pääsee myöhemminkin. Ihme touhua.

En jaksanut koko ketjua lukea mutta kyllä minusta ap:ltäkin aika itsekästä vaatia että hänen on päästävä joka joulu pappansa luo. Itse en ymmärrä sitä että tietyistä rutiineista täytyy pitää kynsin hampain kiinni. Joustavuutta puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:
Mites tää mahtoi päättyä??

Mitäs jos se sun pappas tulis täks jouluks teidän luokse ja menisitte kaikki sinne anoppilaan? Onnistuisko saamaan kyytiä teille?mari

Ei oo vielä päättynyt. Pappa ei tule meille, koska koko muu suku on hänen luona ja siellä ovat aina joka ikinen joulu ja siellä on rakkaitten sukulaisten haudat joilla jouluisin käydään. Eilen hieman keskusteltiin miehen kans ja kysyin, et mitä haluis tehdä ja, et mikä hänen mielestään ois järkevintä. oikeesti järkevintä. Ni mietti ja sanoi, et kyllä sitä kotio illalla pitäis tulla. Mutta ei vielä sovittu mitään.

ilo mielin!!! mulla on onneks ihana anoppi.
en oo lukenu kooko ketjua mutta oon sitä mieltä että jos joka vuos on ollu jossain ap:n suvun kaa niin tekis varmaan hyvää miehelle olla joskus oman suvun kaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hs:

ilo mielin!!! mulla on onneks ihana anoppi.
en oo lukenu kooko ketjua mutta oon sitä mieltä että jos joka vuos on ollu jossain ap:n suvun kaa niin tekis varmaan hyvää miehelle olla joskus oman suvun kaa.

Mies on saanut joka joulu olla oman suvun kanssa. Ollaan siellä yhdessä vietetty Jouluisin aikaa ja yövyttykkin välillä. Itse olen yhden päivän ollut pappani luona jouluisin.

Yhteistyössä