Mitäs luulette, mitähän tän takana oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Työkaverina on semmoinen melkoisen hauska ja mukava mies. Joskus yhteisessä illanvietossa suudelmiakin vaihdettiin, mutta siihenpä se jäi. Työkaverit koittaa meitä naittaa keskenään, kun ollaan molemmat sinkkuja. Ja mies tuohon leikkiin kyllä mukaan lähtee. Viimeksi oli työpaikalla puhetta Maajussille Morsian- ohjelmasta ja sitä sivuten sanottiin että tässä työkaverissahan ois mulle mies. Ja tää työkaveri nauroi että niin just, ota hänet niin hän voi tehdä lumityöt ja leikata nurmikot ja rempata talot ja työmatkakin ois sitten yhteinen. On aiemminkin vastaavaa heittänyt, huumorimielessä meidän yhteisasumisesta. Tai lähinnä hänen muuttamisesta mun luo.

Mutta ota tuosta nyt sitten selvää. Onko pelkkää leikkiä vaiko totta toinen puoli?

kysäset ensi kerrall asuoraan että oisko tuo ny niin kauhia ajatus..jos vaikka syömään joskus menisitte tai elokuviin, lasilliselle ja katso miten reagoi..jos ei toimisi ni sittepähän ainakin tietäsitte ja voisitte vaan vitsailla..

no kysäise huumorilla mieheltä että joko se meitä väkisin naittava työkaveri on sopinut meidän puolesta treffien päivämäärän ja paikan. Ja kun mies sanoo että ei oo... Niin sitten sano että pitäsikö yllättää työkaveri ja sanoa sille että olemme menossa treffeille... ja kato miten mies reagoi ja sopikaa oikeesti joku päivä! Tietenkn mies on kiinnostunut susta kun kerran tuommoista heittää että voisi tulla asumaan ja hoitamaan ruohonleikkuut yms...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Sitä kiinnostais palvella sua vaan makkarissa, eikä olla muuten sun renkinä.

Niin kyllä aluksi, mutta helposti voi laittaa sen sellaiseen pyöritykseen, että suostuu pian vaikka naimisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja aluksi pane se pyörryksiin:

Niin kyllä aluksi, mutta helposti voi laittaa sen sellaiseen pyöritykseen, että suostuu pian vaikka naimisiin.

Sellainen pyöritys kestää vain vuoden tai kaks. Kannattaa varmistaa, että kysymys on jostakin muustakin, kuin pyörityksestä. Mutta sullahan on hyvät mahikset tutustua siihen, kun työskentelette yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sua on varmaan joku mies kohdellut tosi pahasti joskus. perustuu useampaan tulkintaan vastauksistasi.*halaus*

Naisista puhumattakaan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Onko tulkintasi freudilainen vai jotain muuta psykoanalysointia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Työkaverina on semmoinen melkoisen hauska ja mukava mies. Joskus yhteisessä illanvietossa suudelmiakin vaihdettiin, mutta siihenpä se jäi. Työkaverit koittaa meitä naittaa keskenään, kun ollaan molemmat sinkkuja. Ja mies tuohon leikkiin kyllä mukaan lähtee. Viimeksi oli työpaikalla puhetta Maajussille Morsian- ohjelmasta ja sitä sivuten sanottiin että tässä työkaverissahan ois mulle mies. Ja tää työkaveri nauroi että niin just, ota hänet niin hän voi tehdä lumityöt ja leikata nurmikot ja rempata talot ja työmatkakin ois sitten yhteinen. On aiemminkin vastaavaa heittänyt, huumorimielessä meidän yhteisasumisesta. Tai lähinnä hänen muuttamisesta mun luo.

Mutta ota tuosta nyt sitten selvää. Onko pelkkää leikkiä vaiko totta toinen puoli?

Girl, hellou ???!!!! Mitäs luulet. Älä nyt nuku onnesi ohi :-)))

Ei nää jutut miehille helppoja ole ja vaikka toinen kaikin tavoin vihjailisi silti on epävarma että onkhan toi ihan tosissaan. :)

Just niinku avioliitossa. Vihjaillaan vaan eikä sanota. Suoraan vaan asiaan.

Nyt muuten muistankin, että siihen samaan syssyyn sanoi että täällä mun kotipaikkakunnalla on tosi hyvä sunnuntaibuffa.. Sillä on siis treffipaikkakin jo tiedossa, niinkö? :D

Sua on varmaan joku mies kohdellut tosi pahasti joskus. perustuu useampaan tulkintaan vastauksistasi.*halaus*

Naisista puhumattakaan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Onko tulkintasi freudilainen vai jotain muuta psykoanalysointia?

Johan olet puolustuskannalla. Osuiko?

No kysy mieheltä että jos kerta on vapaaehtoinen lumitöihin ja yhteisasumiseen, niin eiköhän pitäisi aloittaa viemällä sinut treffeille. Ja jos ei mies tuosta hoksaa pyytää, niin kysyt että sopiiko ensi viikon keskiviikkona. tms.

Ja kuten joku jo sanoi, älä nuku onnesi ohi.

Mä oon sitä mieltä että tykkää kun on työpaikan juhlissa joku jonka kaa flirttailla ja pussailla, mutta ei sen enempää.

Mieti ny ensin se miksei mies oo vieny asiaa mihinkään suuntaan vaikka on jo pussailtukin joten kiinnostus ny pitäs olla selvillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mä oon sitä mieltä että tykkää kun on työpaikan juhlissa joku jonka kaa flirttailla ja pussailla, mutta ei sen enempää.

Mieti ny ensin se miksei mies oo vieny asiaa mihinkään suuntaan vaikka on jo pussailtukin joten kiinnostus ny pitäs olla selvillä?

Jospa mies ei ole varma ap´n kiinnostuksen tasosta? Jospa hän luulee, että ap haluaa vaan pientä piristystä pienessä hiprakassa?

Yhteistyössä