Mitäs ootte ostanut miehellenne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
sovittiin ukon kanssa että tänä jouluna ei mitään. silti tekis mieli jonku pienen jutun ostaa sille, mutta en tiiä. sitte sitä alkaa harmittaa kun ei oo mulle mitään.
Mua itseasiassa jo vähän harmittaa miehen puolesta. Sovittiin siis tosiaan, ettei toisillemme mitään hankita, mutta sain tuon sen himoitseman kirjan alesta ja halusin muistaa, kun miehellä on aika raskas vuosi tässä ollut ja hän on tehnyt niin paljon minun eteeni. Mutta pari päivää sitten mies kysäisi, ettenhän vain ole hankkinut hänelle lahjaa, koska hänellä ei ole minulle. Sanoin kyllä etten ole, jotta ylläri säilyisi aattoon asti, mutta miehelle saattaa kyllä tulla paha mieli. :/
 
tänä vuonna päädyinkin hieronta lahjakorttiin!!
Miehellä on niin pirun jumissa niskat, migreenin tyylisiä päänsärkyjä sen vuoksi ja on aiemminkin käynyt hierojalla, joten ajattelin tälläisen lahjan tulevan tarpeeseen oikeasti!
 
hyvää joulua
en mitään.. me ei koskaan osteta toisillemme joululahjoja. Vaan hankitaan jotain isompaa kotiin sitten yhdessä. Tänä vuonna se on kannettava:) ja viime vuonna ostettiin tallentava digiboxi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
sovittiin ukon kanssa että tänä jouluna ei mitään. silti tekis mieli jonku pienen jutun ostaa sille, mutta en tiiä. sitte sitä alkaa harmittaa kun ei oo mulle mitään.
Mua itseasiassa jo vähän harmittaa miehen puolesta. Sovittiin siis tosiaan, ettei toisillemme mitään hankita, mutta sain tuon sen himoitseman kirjan alesta ja halusin muistaa, kun miehellä on aika raskas vuosi tässä ollut ja hän on tehnyt niin paljon minun eteeni. Mutta pari päivää sitten mies kysäisi, ettenhän vain ole hankkinut hänelle lahjaa, koska hänellä ei ole minulle. Sanoin kyllä etten ole, jotta ylläri säilyisi aattoon asti, mutta miehelle saattaa kyllä tulla paha mieli. :/
kaiken lisäksi tuolle on vaikea keksiä mitään.. ehkä saan jonku ahaaelämyksen ku käyn keskustassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
sovittiin ukon kanssa että tänä jouluna ei mitään. silti tekis mieli jonku pienen jutun ostaa sille, mutta en tiiä. sitte sitä alkaa harmittaa kun ei oo mulle mitään.
Mua itseasiassa jo vähän harmittaa miehen puolesta. Sovittiin siis tosiaan, ettei toisillemme mitään hankita, mutta sain tuon sen himoitseman kirjan alesta ja halusin muistaa, kun miehellä on aika raskas vuosi tässä ollut ja hän on tehnyt niin paljon minun eteeni. Mutta pari päivää sitten mies kysäisi, ettenhän vain ole hankkinut hänelle lahjaa, koska hänellä ei ole minulle. Sanoin kyllä etten ole, jotta ylläri säilyisi aattoon asti, mutta miehelle saattaa kyllä tulla paha mieli. :/
kaiken lisäksi tuolle on vaikea keksiä mitään.. ehkä saan jonku ahaaelämyksen ku käyn keskustassa..
Miksi ihmeessä sovitte ettei mitään ostella jos aiotte salaa ostaa kuitenkin :eek: Toihan on ihan älytöntä aiheuttaa toiselle huono omatunto sillä että olis sittenkin hänen pitänyt salaa ostaa jotain kun tekin kerran. Turha siinä on sanoa että "no ei mua haittaa ettet sä ostanut mulle" koska kerran sopimus oli ettei kumpikaan osta! Varsinkin Scindapsus, vielä valehtelet uudestaan ja sit toivot että yllätys kuitenki olis mieluisa? :eek: |O

Anna vaikka tänään se lahja tai uutena vuotena tai joskus muulloin kuin jouluna niin sun sanoilla pysyy arvo ja miehesi varmasti arvostaa lahjaansa enemmän.

itse tarkistan aina moneen kertaan ettei mulle vaan oo ostettu mitään jos on kerta sovittu jonkun kanssa ettei ostella. Jos silti tulee joku lahja niin en mä todellakaan hypi ilosta vaan ennemmin mua nyppii, oli se lahja mitä hyvänsä.
 
peppis
Kylpytakin kun sellaista toivoi, sekä Lumenen miesten kosketiikka-paketin joka myös oli toivelistalla. Lisäksi saa lahjakortin hotelliviikonloppua varten ( pääsee nukkumaan rauhassa kun toi muksu ei vieläkään osaa nukkua öitä )
 

Yhteistyössä