Mitäs ootte ostanut miehellenne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
en kyllä koskaan ostais joululahjaksi kalsareita tai sukkia, vaikka ne varmaan suosituimpia (siis ostetuista, saaduista tuskin) lahjoja onkin joka vuosi :D

itse ostan miehelle kuulokkeet (maksaa yli huntin joten ei oo ihan samanlaiset mitä tulee ehkä ekana mieleen), miksausvehkeet tai jotain vastaavaa. Hän on antanut joululahjatoivelistan mistä valitsen jotain ja sitten yhteinen joululahjamme on matka johonkin.
 
vieras
Toivoi alusvaatteita ja partahöylää. Alusvaatteita mies saa ison kasan (olen alusvaatemyyjä, joten sain edullisesti niitä, yhtensä 5 paitaa ja 10 housut saa tänä jouluna) ja partahöylää halusi partakoneen lisäksi, että saa siistittyä tarkemmin. Höylän lisäksi ostin vaihtoteriä sekä samaan sarjaan partageelin ja after shave-voiteen. Ja vielä ylläriksi laitoin pakettiin miesten kasvonaamion, sellaisen jonka pitäisi puhdistaa mustapäitä.
 
vieras
Ratian kylpytakin ja samaa sarjaa olevan shortsipyjaman ja Pentikin messinkisen poron olen ostanut. Tosin mitään yllätyslahjaa ei ole, noi mies luultavasti tietää saavansa.
 
vierailija
En mitään. Ehkä sulkaata mutta tuskin muuta. Meillä lapset on tärkeämpiä. Yhdessä ostamme laskettelukypärän jos ehdimme. Tuskin minullekaan on tulossa muuta kuin joulukukka.
 

Yhteistyössä