Rukoilijasirkka
Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Toi on mä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.seiska.fi/c/87840/9162_1408tahtis3.jpg
Kaksplussalaisten mielestä JOKAINEN mies kuolaa tuota naista.Näin se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa ne miehet on sitten niin tyhmiä. Jos minua vastaan kävelee täydellisesti trimmattu mies niin ei kyllä saa muulta yhtään katsetta. Ärsyttää vaan ihmiset jotka on niin pinnallisia. Mutta minä olenkin nainen, ei tuo lause ainakaan naisiin päde, että kaikki kyttäis jotain tieteynlaista miestä. Ehkä miehet on niin yksinkertaisia, en kylläkään uskoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä ei kyllä kukaan voi kieltää, että jos kyseinen tähtityttö kävelee biitsillä pikku biksuissa, etteikö joka heteromies katselisi mielellään. Simpsakka, hoikka, nätti ja erittäin isotissinen=miesten unelma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa ne miehet on sitten niin tyhmiä. Jos minua vastaan kävelee täydellisesti trimmattu mies niin ei kyllä saa muulta yhtään katsetta. Ärsyttää vaan ihmiset jotka on niin pinnallisia. Mutta minä olenkin nainen, ei tuo lause ainakaan naisiin päde, että kaikki kyttäis jotain tieteynlaista miestä. Ehkä miehet on niin yksinkertaisia, en kylläkään uskoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä ei kyllä kukaan voi kieltää, että jos kyseinen tähtityttö kävelee biitsillä pikku biksuissa, etteikö joka heteromies katselisi mielellään. Simpsakka, hoikka, nätti ja erittäin isotissinen=miesten unelma
Ei minua ainakaan haittaa vähääkään miten minua haukkuu. Ei mulla ole mitään kuvitelmaa että olen maailman hotein nainen. Että on mulla ainakin parempi itsetunto kuin suurimmalla osalla pinnallisista ihmisitä, ei satuta kyllä moitteet vähääkään. Tiedän mikä minussa on hyvää ja mikä huonoa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
No kiva juttu. laita sitten kuvaa, niin katsotaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei minua ainakaan haittaa vähääkään miten minua haukkuu. Ei mulla ole mitään kuvitelmaa että olen maailman hotein nainen. Että on mulla ainakin parempi itsetunto kuin suurimmalla osalla pinnallisista ihmisitä, ei satuta kyllä moitteet vähääkään. Tiedän mikä minussa on hyvää ja mikä huonoa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja pekrjgverbteb:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa ne miehet on sitten niin tyhmiä. Jos minua vastaan kävelee täydellisesti trimmattu mies niin ei kyllä saa muulta yhtään katsetta. Ärsyttää vaan ihmiset jotka on niin pinnallisia. Mutta minä olenkin nainen, ei tuo lause ainakaan naisiin päde, että kaikki kyttäis jotain tieteynlaista miestä. Ehkä miehet on niin yksinkertaisia, en kylläkään uskoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä ei kyllä kukaan voi kieltää, että jos kyseinen tähtityttö kävelee biitsillä pikku biksuissa, etteikö joka heteromies katselisi mielellään. Simpsakka, hoikka, nätti ja erittäin isotissinen=miesten unelma
Mies on paaaaaaljon visuaalisempi kuin nainen
Ei se silti tarkoita sitä että kaikki tykkää samanlaisesta kropasta.Joku tykkää laihasta toinen pyöreämmästä....jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Mutta kyseinen tyttö ei ole itse sitä mielipidettä kysynyt. Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi negatiivisesti ei koskaan rakenna ketään.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Kyllä ihminen voi aika paljon vaikuttaa ja muuttaa ulkonäköään, hiukset, meikki, kroppa jne. Se, että tuon tytön tissejä on kritisoitu, ei varmasti tunnu kivalta, koska siihen hän ei voi oikeastaan vaikuttaa. Tai no, ehkä silleen ettei kulje topeissa eikä poseeraa seiskassa bikineissä. Kyllä aika moni on sanonut hyvät sekä huonot puolet. Eikö se ole rakentavaa? Ja korostan, jokainen on oikeutettu omaan mielipiteensä ja jos sitä kysytään, saa sen sanoa. "Ei ole mun tyyppiä"- ei ole mielestäni haukkumista.
Sinua on vaan itseäs haukuttu niin paljon että otat tämän niin henkilökohtaisesti, en usko että kuvan tytöllä on niin heikko itsetunto kuin sulla. Ja mulla ei ole mitään tarvetta tietää mitä ihmiset ovat mieltä minun ulkonäöstä. Koska sinä esittelet itseäs täällä niin sulla ilmeisesti on siihen tarve. Olis kannattanut varautua siihen että joku ei pidäkään näkemästään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta kyseinen tyttö ei ole itse sitä mielipidettä kysynyt. Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi negatiivisesti ei koskaan rakenna ketään.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Kyllä ihminen voi aika paljon vaikuttaa ja muuttaa ulkonäköään, hiukset, meikki, kroppa jne. Se, että tuon tytön tissejä on kritisoitu, ei varmasti tunnu kivalta, koska siihen hän ei voi oikeastaan vaikuttaa. Tai no, ehkä silleen ettei kulje topeissa eikä poseeraa seiskassa bikineissä. Kyllä aika moni on sanonut hyvät sekä huonot puolet. Eikö se ole rakentavaa? Ja korostan, jokainen on oikeutettu omaan mielipiteensä ja jos sitä kysytään, saa sen sanoa. "Ei ole mun tyyppiä"- ei ole mielestäni haukkumista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta kyseinen tyttö ei ole itse sitä mielipidettä kysynyt. Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi negatiivisesti ei koskaan rakenna ketään.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Just. Aika kätevästi kiepsautit tämän nyt minuun. Minua muuten ei ole kovin paljoa haukuttu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua on vaan itseäs haukuttu niin paljon että otat tämän niin henkilökohtaisesti, en usko että kuvan tytöllä on niin heikko itsetunto kuin sulla. Ja mulla ei ole mitään tarvetta tietää mitä ihmiset ovat mieltä minun ulkonäöstä. Koska sinä esittelet itseäs täällä niin sulla ilmeisesti on siihen tarve. Olis kannattanut varautua siihen että joku ei pidäkään näkemästään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta kyseinen tyttö ei ole itse sitä mielipidettä kysynyt. Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi negatiivisesti ei koskaan rakenna ketään.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Yleensä siinä on omat traumat taustalla jos toisten puolesta asioista niin kiihtyy. tämä kun ei kenenkään muun kuin sinun mielestä ole niin vakavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Just. Aika kätevästi kiepsautit tämän nyt minuun. Minua muuten ei ole kovin paljoa haukuttu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua on vaan itseäs haukuttu niin paljon että otat tämän niin henkilökohtaisesti, en usko että kuvan tytöllä on niin heikko itsetunto kuin sulla. Ja mulla ei ole mitään tarvetta tietää mitä ihmiset ovat mieltä minun ulkonäöstä. Koska sinä esittelet itseäs täällä niin sulla ilmeisesti on siihen tarve. Olis kannattanut varautua siihen että joku ei pidäkään näkemästään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta kyseinen tyttö ei ole itse sitä mielipidettä kysynyt. Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi negatiivisesti ei koskaan rakenna ketään.Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miltä itsekustakin tuntuis saada ulkonäöstä vähän "kritiikkiä"? Kritiikin pitäisi olla aina rakentavaa, mutta kun kyse on toisen rakenteesta, niin sille ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rukoilijasirkka: Olen uusi palstalla. Sinulla on hieno asenne. Harvalla on tuollainen. Kuvittelin, että olet lihava ja ruma(sori). Katsoin vasta nyt kuvasi ja sinä oletkin tosi kaunis, oletko malli?
En. Olen lyhyt ja mulla on kuvankäsittelyohjelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rukoilijasirkka: Olen uusi palstalla. Sinulla on hieno asenne. Harvalla on tuollainen. Kuvittelin, että olet lihava ja ruma(sori). Katsoin vasta nyt kuvasi ja sinä oletkin tosi kaunis, oletko malli?
En mä lihaksia peräänkuulutakaan. Ehkä ne on nuo housut jotka saa koko kropan näyttämään mun silmään jotenkin... Noh, ei-ihan-timmiltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jos on vasta teini, niin eihän niillä mitään lihaksia viel olekaan.
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä jos jonkun vartalosta/naamasta ei tykkää, sitä ei tarvii sanoa, koska se ei ole hyvää käytöstä. Sit jos on tarve haukkua hirveen vahvasti, niin silloin se vaikuttaa kateudelta sekä myös moukkamaiselta käytökseltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mutta toisaalta; miksi kaikkien pitäisi tykätä? Heti vedetään kateuskortti esiin jos omaa eriävän mielipiteen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.