Niin, ja minun mielestäni on siis timmi ja kurvikas ja kaunis nuori nainen. Herättää silti näköjään paljon mielipiteitä tuon neitokaisen kuva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.seiska.fi/c/87840/9162_1408tahtis3.jpg
mä lähinnä mietin et minkähänlaista palautetta mä saisin (tosi iso kun olen) jos tuossa kuvassa esiintyisin, kun nyt siinä esiintyy tuon näköinen ja palaute on tätäAlkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Niin on vähäsen outoa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ompas taas ketju.. musta on aina yhtä outoa et ihmiset voi ihan pokalla haukkua toisten ulkonäköä. ja ihan sillä et se nyt vaan sattuu olemaan oma mielipide..
Ja ehkä jopa vielä oudompaa silloin, kun "arvosteltava" näyttää tuolta, kuin linkitetty kaunokainen. Miten ihmeessä työ immeiset voitte keksiä tuosta kauniista nuoresta naisesta pahhaa sanottavaa? Kuinkahan moni arvostelija oikeesti vaihtais hetkessä hänen kroppaansa, jos annettais mahollisuus
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.seiska.fi/c/87840/9162_1408tahtis3.jpg
Miksi kysyt? Et edes itse kommentoinut linkkiä? Ootko kenties itse kuvassa ja haluat kommenttia =)
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:hauska ketju taas vaihteeks.pakko sitä riidan aihetta on jostain hakea!naapurin tauski varmasti kuolaa kuin alkueläin kuvaa katsoessaan,itse tyydyn moisen kropan tavoittelusta vain olemaan oma raskausarpinen itseni.
Melekeen pitäs joku kerta ihan pirruuttaan kokkeillaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä lähinnä mietin et minkähänlaista palautetta mä saisin (tosi iso kun olen) jos tuossa kuvassa esiintyisin, kun nyt siinä esiintyy tuon näköinen ja palaute on tätä
aivanAlkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Melekeen pitäs joku kerta ihan pirruuttaan kokkeillaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä lähinnä mietin et minkähänlaista palautetta mä saisin (tosi iso kun olen) jos tuossa kuvassa esiintyisin, kun nyt siinä esiintyy tuon näköinen ja palaute on tätä
Vuan en mie oikein tykkää, että toisten ulkonäköä arvostellaan. Jokkainen näyttää siltä miltä luoja on suonut, ja myö kaikki mahutaan tänne persjalkoinemme, kauriinkoipinemme, syylinemme ja siloposkinemme :saint:
siis pitääks täällä sitten jeesustella että joo joo kaunis on vaikka ei itse tykkää??!! vai pitääkö olla vastaamatta, et ketju on sitten pelkkää kehua täynnä? häh? sulla kanssa välähtää..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
eiks sit riitä et sanoo ettei tykkää? pitää alkaa kertoon mikä kaikki on väärin ja huonosti ja rumaa jne..Alkuperäinen kirjoittaja TUKINAINEN:siis pitääks täällä sitten jeesustella että joo joo kaunis on vaikka ei itse tykkää??!! vai pitääkö olla vastaamatta, et ketju on sitten pelkkää kehua täynnä? häh? sulla kanssa välähtää..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rumat reidet (tosi paksut)