Mitäs mieltä tästä vartalosta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:eek: ompas taas ketju.. musta on aina yhtä outoa et ihmiset voi ihan pokalla haukkua toisten ulkonäköä. ja ihan sillä et se nyt vaan sattuu olemaan oma mielipide..
Niin on vähäsen outoa.
Ja ehkä jopa vielä oudompaa silloin, kun "arvosteltava" näyttää tuolta, kuin linkitetty kaunokainen. Miten ihmeessä työ immeiset voitte keksiä tuosta kauniista nuoresta naisesta pahhaa sanottavaa? Kuinkahan moni arvostelija oikeesti vaihtais hetkessä hänen kroppaansa, jos annettais mahollisuus :whistle:
mä lähinnä mietin et minkähänlaista palautetta mä saisin (tosi iso kun olen) jos tuossa kuvassa esiintyisin, kun nyt siinä esiintyy tuon näköinen ja palaute on tätä :eek:

mä lähinnä mietin et minkähänlaista palautetta mä saisin (tosi iso kun olen) jos tuossa kuvassa esiintyisin, kun nyt siinä esiintyy tuon näköinen ja palaute on tätä :eek:
Melekeen pitäs joku kerta ihan pirruuttaan kokkeilla :p

Vuan en mie oikein tykkää, että toisten ulkonäköä arvostellaan. Jokkainen näyttää siltä miltä luoja on suonut, ja myö kaikki mahutaan tänne persjalkoinemme, kauriinkoipinemme, syylinemme ja siloposkinemme :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Melekeen pitäs joku kerta ihan pirruuttaan kokkeilla :p

Vuan en mie oikein tykkää, että toisten ulkonäköä arvostellaan. Jokkainen näyttää siltä miltä luoja on suonut, ja myö kaikki mahutaan tänne persjalkoinemme, kauriinkoipinemme, syylinemme ja siloposkinemme :saint:
aivan

vieras
[
[/quote]

Monet varmaankin ihailee, mutta luulenpa, että syy siihen miksi naiset haluavat silikonirinnat, rasvaimun, botoxia huuliin ym. on se, että meille esitetty naiskuva, siis kuva haluttavasta naisesta on yksipuolinen ja stereotyyppinen. En rehellisesti sanottuna usko, että monikaan mies haluaisi, että vaimo tekisi edellä mainittuja kirurgisia operaatioita vaan pitäisi mieluummin sen luomuneidon rinnallaan. Kestosuosikit taas, esimerkiksi People-lehdessä kauneimmaksi äänestetty Kate Hudson ei suinkaan ole isotissinen, päinvastoin, Eva Longoriakaan ei edusta povipommityyppiä, linkitetty Anna Kournikova on todella suosittu ja niin edelleen.
[/quote]

Mun mielestä tämä oli hyvin kirjoitettu.Jännä juttu jos on eri mieltä niin se on haukkumista,kaikkien ihanne ei todellakaan ole isorintainen blondi.Onko sitä niin vaikeaa ymmärtää.Itse kritisoin lähinnä sitä että kaikki miehet muka kuolaa isorintaisia blondeja-mikä ei pidä paikkaansa.Ihan rakentavalla tavalla tässä on keskusteltu,ei lytätty kuvan tyttöä.

minä vaan
Mieheni mielipide on ollut Pamela Andersonista ja vastaavista silikoniblondeista, että hänestä niitä ei kukaan voi tosissaan kuolata -ellei jotkut murkkuikäiset tai vähän reppanat- ne on enemmänkin sellasia barbivitsejä. En tiedä oliko tosissaan, kun näin sanoi, muttei sillä ollut mitään syytä valehdellakaan. Itse kyllä katselee enemmän sellasia Anna Kournikovan tyyppisiä, urheilullisia ja hoikkia tyttöjä.

Ihan nätti, sellainen perussuomalainen nuori (teini?) naisenalku. Mielestäni jalat ovat liian lyhyet, pituus taitaa tytöllä olla lähempänä 165 cm koska kroppa kaulasta nivusiin on suhteessa paljon pidempi kuin jalat. Näyttää hassulta, mutta ollaan yritetty korjata korkokengillä. Kropassa itsessään ei ole mitään vikaa. Kuten tässä on jo todettu, liikaa silikonia rinnoissa mun mieleen, mutta varmasti tytön omat kurvit on kohdallaan. Kasvot ovat ihan mukavat, joskin kuvauksessa julmetusti meikkiä. Hiukset kerrassaan ihanat.

Voisin ottaa tuon vartalon, ihan normaaleilla, pienemmillä rinnoilla ja +15-20 cm lisää pituutta (omani tahdon säilyttää ).

TUKINAINEN
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
siis pitääks täällä sitten jeesustella että joo joo kaunis on vaikka ei itse tykkää??!! vai pitääkö olla vastaamatta, et ketju on sitten pelkkää kehua täynnä? häh? sulla kanssa välähtää..

Naapurin tyttö
Enpä jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta ne jotka näin niin sai vähän ihmettelemään sitä minkä takia meidän naisten pitää aina arvostella toisten naisten ominaisuuksia. Oli ne sitten ulkoisia tai ei. Miten olisi joskus toisten (ja siinä samassa ehkä omien?) ominaisuuksien hyväksyminen ja arvostaminen? Ehkäpä solidaarisuus?

Ei vaan, paskaa vaan niskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja TUKINAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä väli sillä on, kuka tykkää, kuka ei. mä en vaan tajua, miksi se ei-tykkääminen pitää aina saada tuoda julki.
siis pitääks täällä sitten jeesustella että joo joo kaunis on vaikka ei itse tykkää??!! vai pitääkö olla vastaamatta, et ketju on sitten pelkkää kehua täynnä? häh? sulla kanssa välähtää..
eiks sit riitä et sanoo ettei tykkää? pitää alkaa kertoon mikä kaikki on väärin ja huonosti ja rumaa jne..

Yhteistyössä