Monilla nykyisistä kirkollisista juhlapäivistä on kyllä pakanalliset perinteet, kirkko vaan tälläsi omat juhlansa sopiviin kohtiin niin että ihmiset alkais niitä noudattaaNo jos uskonnotonta yhteiskuntaa haetaan niin samahan se silloin on koska niitä "pyhiä" vietetään. Luulisi olevan hieno juttu ateisteille.
ammatinvalintakysymysEn tykkää jos menetän vapaapäiviä eikä tuota menetystä huomioida rahassa. Silloin se olisi käytännössä palkanalennus.
Jos se ei jossain työssä muuta palkkausta niin sitten, mutta omassani muuttaisi.ammatinvalintakysymys
ja joskus tehtaissakin tehdään viikonlpppuja kun joku juttu on saatava valmiikis oli sit pyhä tai ei. nokialla mujuten tekivaä töitä myöäs jouilsiin, kun heillä oli se kiertävä lista, eli jos saatui joulun ajalle yövuoro oli mentävä
Salli mun nauraa, tää on niin hupaisaa juuri sun sanomana.ammatinvalintakysymys
ja joskus tehtaissakin tehdään viikonlpppuja kun joku juttu on saatava valmiikis oli sit pyhä tai ei. nokialla mujuten tekivaä töitä myöäs jouilsiin, kun heillä oli se kiertävä lista, eli jos saatui joulun ajalle yövuoro oli mentävä
No eipä se mulle ainakaan auennut. Miksi ateistit olisivat jotenkin erityisen iloisia siitä, että menettävät vapaapäiviä kun "pyhät" siirretään vklopulle? Pakanallisia tai uskonnottomien vapaapäiviä tuskin tilalle tulee.Niinhän mä sanoin vai ilmaisinko sen jotenkin epäselvästi?
Mikä ammatinvalintakysymys se on, jos nyt voimassa olevia työehtoja heikennetään?ammatinvalintakysymys
Onhan se ollutkin, 70-80-luvuilla.Helatorstai lauantaina heh heh