mä tykkään et ulkoillaan säässä kuin säässä, ei se siitä kelistä ole kiinni, vaan varusteista ja asenteesta- näin meillä kotona ja päikkärissäkin.
Ai miksi en?Sorry, mutta et voi puhua edes samana päivänä päiväkotiryhmän tai pph -ryhmän sadepäivään suhtautumisesta ja oman lapsesi kanssa olemisesta.
Ja olenko sanonut, ettei mun lapsi tai minä pidä ulkoilusta? Jos olen, niin missäköhän viestissä?Päiväkodeissa ja päivähoidossa yleensäkään ei kysytä isiltä ja äideiltä, pidätkö ulkoilusta Niin kuin kirjoitin aiemmin, vanhempien toiveet vaihtelevat päivittäin kaikenlaisten asioiden takia ja toiveiden toteuttaminen on mahdotonta.
Siellä saa liikuntaa ja raitista ilmaa, ja voi leikkiä erilaisia leikkejä kuin sisällä. Esim. hiihto, metsäretki, luistelu, hiekkalaatikkoleikit, jalkapallo, pyöräily yms. on hippasen vaikeita toteuttaa sisätiloissa.Mä en ole mitenkään vakuuttunut koko ulkoilun tärkeydestä. Siis ymmärrän, että välillä on kiva ulkoillakin, mutta miksi ihmeessä monta tuntia päivässä, ja säässä kuin säässä?