Mitä tv-ohjelmia seuraatte?

• Viestiketjun aloittaja tv-vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti
Voi miten paljon ohjelmia jotkut seuraavat. Riittääkö noihin kaikkiin aika, varmaan ne pyörivät eri aikaan? :O

Meillä seurataan porukalla vain Grimmiä, sekin katsotaan maanantaina boxilta, kun se tulee niin myöhään.

Itse seuraan lähinnä Ruudun kautta Poliisit-sarjaa, siitäkin jää monta jaksoa välistä, kun minun suosikkikaksikko on se Mikkelin pari ja osa on inhokkeja joita en jaksa aina katsoa.

Under the dome, Farmi, Suurin Pudottaja suomi, Jutta ja superdieetit, Selviytyjät - näistä osa on jo loppunut. Mutta Revolution on kyllä ihan paras! Tosin kaikkea en ehdi katsomaan telkusta, yritän netistä katsoa aina jälkeenpäin.

Lempparit<3
Pakko nähdä "Lempparit" ( eli lemmen viemää) ja Salkkarit.

Jos ehdin: Suuret setelit, klikkaa mua

Pieniä lapsia niin ei oikein ehdi mitään kunnolla seuraamaan aina kun ne tulee telkkarista, onneksi on netti että sieltä voi käydä illalla kattomassa. :)

nohh
Talven aikana tullut katsottua todella paljon: Under the Dome, Panttivangit ja Viikingit, jotka ovat kaikki jo loppuneet. Parhaillaan seuraan Revolution, Kosto, Masterchef Suomi, Nymfit ja Mustat lesket.

Raina-Riina
... Eastenders ja Emmerdale. Joskus vuosia sitten tuli Katu -niminen sarja, joka myös oli brittiläinen ja johon myös jäin koukkuun. :) Nykyään välttelen edes vilkaisemasta brittiläisiä sarjoja kun jään niihin kuitenkin aina koukkuun... Tiedä sitten kannattaako minun niitä muille suositella, jos tämän tyylisistä tykkää niin onhan muillakin vaara jäädä koukkuun...;)

eitvtä
meillä ei tvtää, joten nettitv tä tulee katsottua ja viaplay,netflix. suorana näkee onneks katsomosta kun tajuaa laittaa ajan ylös leffoja tms. Näkyykö tämä game of thrones mistä netissä? entä walking dead kausi 5?

Katsellaan yleensä yhtä sarjaa kerrallaan, max kahta. Harvemmin silloin kun tv:ssä pyörivät, eli hyödynnetään ohjelmakirjastoja yms.

Eniten on viimeisimmistä iskeneet Game of thrones, Walking dead, Viikingit ja House of gards.

Seurataan aktiivisesti:
The Walking Dead
Once Upon A Time
Under the dome
Games of thrones
Valheen vangit
Ilman johtolankaa
FBI Criminal minds
The big bang theory

Yritän katsoa joka jakson:
Siskonpeti
Lentoturmatutkinta
Jenkkilän ja Kanadan huutokaupan metsästäjät

Monta sarjaa ollaan katsottu jo alusta loppuun (mm. House, How i met your mother, mentalist, dexter, sinkkuelämää, frendit, gilmore girls...) ja nyt pitäisi taas keksiä lisää katsottavaa kun tulee kesätauot ja kaikki :) katsotaan sarjoja iltaisin lasten mentyä nukkumaan yleensä.

Niin ja mies seuraa vielä revoltuionia & viikinkejä, itse katselen lähinnä sivusilmällä palstaillessa vaan :)

Viimeksi muokattu:
.....
Alkuperäinen kirjoittaja eitvtä;29759802:
meillä ei tvtää, joten nettitv tä tulee katsottua ja viaplay,netflix. suorana näkee onneks katsomosta kun tajuaa laittaa ajan ylös leffoja tms. Näkyykö tämä game of thrones mistä netissä? entä walking dead kausi 5?
Game of Thrones alkoi tänään HBO Nordicilta, neloskausi siis, ja näkyy aikaisemmatkin kaudet. Walking Deadin vitoskautta ei ole edes alettu kuvaamaan vielä, tulee lokakuussa vasta telkkuun jenkeissä.

Yhteistyössä