"Anne"
Mm. Mustat lesket tuli katsottua koko tuotantokausi yhtenä tylsänä viikonloppuna. Sopii mulle paremmin, kuin käyttää viikolla vähiä tunteja.
Vikingsien uusi tuotantokausi pyörii HBO Nordicilla, joka perjantai tulee uusi jaksoTalven aikana tullut katsottua todella paljon: Under the Dome, Panttivangit ja Viikingit, jotka ovat kaikki jo loppuneet. Parhaillaan seuraan Revolution, Kosto, Masterchef Suomi, Nymfit ja Mustat lesket.
Tallentava digiboxi on hyvä kaveriVoi miten paljon ohjelmia jotkut seuraavat. Riittääkö noihin kaikkiin aika, varmaan ne pyörivät eri aikaan? :O
Tallentava digiboksi, eli mainoksia en katso koskaan. Keskimäärin joka arki-ilta tulee katsottua yksi tunnin sarja. Eihän se loppujenlopuksi ole paljon.Miten te ehditte seurata noin montaa? Vaik ite oon täl hetkel työtön en mä ehdi seurata ku kahta sarjaa...
Game of Thrones alkoi tänään HBO Nordicilta, neloskausi siis, ja näkyy aikaisemmatkin kaudet. Walking Deadin vitoskautta ei ole edes alettu kuvaamaan vielä, tulee lokakuussa vasta telkkuun jenkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja eitvtä;29759802:meillä ei tvtää, joten nettitv tä tulee katsottua ja viaplay,netflix. suorana näkee onneks katsomosta kun tajuaa laittaa ajan ylös leffoja tms. Näkyykö tämä game of thrones mistä netissä? entä walking dead kausi 5?