Mitä tiedän lapset sanois tälläisestä ruuasta:

eee
Meillä kaikki söisi tuota innoissaan, siis lapset 3 kpl. Mies saattaisi sanoa, että hänen mielestään makea hedelmä ei sovi ruokaan, johon minä sanoisin, että on syötävä sitä, mitä tarjotaan, jos ei itse VIITSI koskaan kokkailla.
 
vieras
Kysyisi että "Mitä tässä on? Onko se kasvis? Miks tää on ruskeeta? Mitä nää pilkut on? En tykkää pippurista,eihän tässä oo herneitä? Onko sipulia? En syö jos on sipulia. Maistuu oudolle. En tykkää riisistä." Huokaus..nimimerkillä elämää nirson neljävuotiaan kanssa -.-
 
Siis musta tuo oli ihan äärettömän hyvää, mutta meillä siis molemmat lapset yökkäili.

Esikoinen kysyi, että "Mikset sä äiti voi ikinä tehdä sellaisia tavallisia ruokia, kuin muissakin perheissä on?" :ashamed:

No, onneks meillä mies hoitaa noi nakkikastikkeiden, lihapullien yms. teon. =)
 
Curry on meillä outo mauste, mutta muuten kyllä kaikki söisi hyvällä ruokahalulla.

Meillä ei ole "lupa" nirsolla, joten jokaista ruokaa on ainakin maistettava ja yleensä vaikka alkureaktio onkin ollut "yäk en syö" niin ruoka onkin hyvää.

Aika usein kuitenkin meillä käytetään broileri-kookosmaito-banaani yhdistelmää joten se kyllä uppoaa + nuo mausteetkin on tuttuja.

Täysjyväriisiin on nyt siirrytty, vielä vähän oudoksuttaa mutta eiköhän lapsetkin siihen aikanaan totu.
 
Varmaan vähän ihmettelis sitä banaania :D Muuten uppois. Mehän syödään kasvisruokaa, mut ite en niin tykkää banaanista lämpimissä ruuissa. Käytäks sä muuten ihan normibanaaneja, vai ootko ostanu niitä ruokabanaaneja?
 
noissa täysjyväriiseissä on eroja. Mä ostin pariakin merkkiä ja keittelin enkä tykännyt kun aina vaan on sellainen raa'an tuntuinen, kovapintainen.

Nyt ostin viimeksi kokeeksi Pirkka kokojyvä pikariisiä ja siitä tulee hyvää.
 

Yhteistyössä