Mitä tiedän lapset sanois tälläisestä ruuasta:

kotiäiti
kyl meil lapset tosta tykkää, teen usein, mut laitan pikkasne sitruunapippuria, en mustapippuria ja en kookosmaitoon, vaan joko ruokakermaa tai sulatejuustoa tai vähän molempia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Hirveitä, pilalle hemmoteltuja lapsia tän ketjun äideillä...
:D
Voe voe..ilmeisesti kuopuksen olen hemmotellut pilalle mutta esikoista en ;) Meillä syödään sitä ruokaa mitä tarjotaan,jos ei maistu niin voi olla syömättä. Nirsoilulle en mahda mitään,kyllä nälkä opettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Curry-banaanikastike (punasipulia, banaania, currya, paprikajauhetta, mustapippuria, suolaa, kookomaitoa :p ) + täysjyväriisiä lisukkeena?

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen :D
Tulee liian eksoottinen maku itsellekin, että syöntikerrat ovat aika harvassa.
 
mumu
entäs tämmösestä:kermaa,kylmäsavulohta, kurkkua,appelsiinimehua ja tilliä.tämä kaikki siis kypsennetään pannulla ja syödään pastan kanssa.
au-pair-aikana sain tehtäväks tehä tätä ja reseptiä kattoessani olin ihan et o_O,mut osoittautukin ihan mielettömän hyväks,ja oon tehny sitä useesti jatkossakin :)
 
voisivat syödäkin..tosin meillä ei banaania tule never ever mihinkään ruokaan!ja saattaisivat ihmetella missä kanat ovat kun ovat tottuneet että curry-kookos kasteikekessa on kanaa, sipulia ja paprikaa
 
vv
Meillä kyllä syötäisiin hyvällä ruokahalulla, mutta minusta tuosta puuttuu se ruoka osuus. Siis liha, kala pavut tai sienet. Muutenhan tuo on jälkiruoka, ainakin meidän muksulle.
 

Yhteistyössä