Mitä Teillä Tapahtuu Juuri Nyt?

"northern soul"
Sielläkö te asutte?:O
Mää muistin että enkuissa.

Nyt on pakko udella että mitä tykkäät asua Kuwaitissa?
Kuwaitissa vasta kaksi kuukautta. Ennen Englannissa, eli oikein muistat. Nyt kun ei ole enaa tukalan kuuma niin on mukavaa. Vahan on ikava pubeja ja... noh, sivistysta. En tanne pysyvaa pesaa rakentaisi, mutta pari vuotta mennee mukavasti. Ihmiset ystavallisia, verovapaat palkat ja aurinkoa riittaa.

[QUOTE="northern soul";30407435]Kuwaitissa vasta kaksi kuukautta. Ennen Englannissa, eli oikein muistat. Nyt kun ei ole enaa tukalan kuuma niin on mukavaa. Vahan on ikava pubeja ja... noh, sivistysta. En tanne pysyvaa pesaa rakentaisi, mutta pari vuotta mennee mukavasti. Ihmiset ystavallisia, verovapaat palkat ja aurinkoa riittaa.[/QUOTE]

Vai että on siellä laimee pubikulttuuri.:D

Aiotko kierrättää?
Siellä ollaan kuulema mestareita tossa taskissa.:rolleyes::D

Pitäkäähän kivat pari vuotta. Meinaatteko sitte takas enkkuihin vai hä?

Eihän sulla vaan blogia satu olemaan?

"northern soul"
Vai että on siellä laimee pubikulttuuri.:D

Aiotko kierrättää?
Siellä ollaan kuulema mestareita tossa taskissa.:rolleyes::D

Pitäkäähän kivat pari vuotta. Meinaatteko sitte takas enkkuihin vai hä?

Eihän sulla vaan blogia satu olemaan?
Taas tanaan kaupassa yrittivat pakata pienet ostokseni kolmeen pussiin, mutta vihaisena sanoin, etta yhteen pussiin vaan.

En haluaisi ainakaan viela takaisin Englantiin. Haaveena olisi viettaa vaikka seuraava 10 vuotta eri puolilla maailmaa ja sitten asettautua ehka Lissaboniin (jos minulta kysytaan) tai Sydneyhyn/Sydneyyn/Sydneyhin (jos muka miehelta kysytaan). Mies haluaisi joskus asua vuoden tai pari Suomessa.

On blogi, mutta en tohdi tanne laittaa linkkia.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"kolmen äiti"
Kissat koisaavat kuka missäkin, vauva harjoittelee konttaamista lattialla. Isommat muksut kinastelevat lastenhuoneessa kumpaa katotaan Teletappeja vai Kaapoa.
Mies siivoaa keittiötä päivällisen jäljiltä ja mä itse makaan koneella reporankana. Neljäs vauva aluillaan massussa ja taidan varmaan nukahtaa ihan just.

[QUOTE="northern soul";30407523]Minulla on muuten appelsiinikiljut porisemassa. Paluu teiniaikoihin. Aion juoda vaikka vakisin.[/QUOTE]
Just olin kysymässä että jokos on kiljupönttö porisemassa.:D
Katotaan saatko tehtyä vahvempaa kuin naapuri.:D

ok
Katon lapsen kanssa pikkukakkosta ja palstailen, lihamureke tuli just uunista (tuoksun perusteella todella hyvää) ja ootetaan että makaroni on kypsää (pottu oli loppu). Eli seuraavaksi syödään.

"sommarcat"
Mies korjaa autotallissa mönkijää, 8 v ojentamassa työkaluja, 3 v leikkii yläkerrassa ja mä yritän päästä sohvannurkasta ylös ruokaa lämmittämään. Just tulin pihalta pihahommista.

"northern soul"
Just olin kysymässä että jokos on kiljupönttö porisemassa.:D
Katotaan saatko tehtyä vahvempaa kuin naapuri.:D
Naapurin viini oli ihan paskaa. Mun suomalainen kilju tulee olemaan paljon parempaa.

Kahden viikon paasta paasee Bahrainiin. Aion vetaa hotellin baarissa paan tayteen. Joskus nuoruudessa mikaan ei ollut surullisempaa kuin hotellin baarissa kannaavat. :D
Vahanpa tiesin elamasta ja epatoivosta silloin!

"hmm"
ukko löysi netistä jonkun vanhanaikaisen pelin jota pelailee nyt into pinkeänä ja söötisti vielä täpisee sen tapahtumista minulle ja itse kudon vauvan tumppuja itselleni ihan uudenlaisella tekniikalla ja niistä on tulossa aikas makeet. :)

Lispetti harmaana
[QUOTE="northern soul";30407676]Naapurin viini oli ihan paskaa. Mun suomalainen kilju tulee olemaan paljon parempaa.

Kahden viikon paasta paasee Bahrainiin. Aion vetaa hotellin baarissa paan tayteen. Joskus nuoruudessa mikaan ei ollut surullisempaa kuin hotellin baarissa kannaavat. :D
Vahanpa tiesin elamasta ja epatoivosta silloin![/QUOTE]

:LOL:

"nainen"
Lapset leikkivät huoneessaan ja odottelevat mua lukemaan iltasatua. Mies pelaa pleikkarilla ja itse syön iltapalaa. Ihanan rauhallinen hetki kun kerrankin leikki sujuu tappeluitta. :)

Yhteistyössä