Mitä Teillä Tapahtuu Juuri Nyt?

Tuskastunut
Lapsi päikkäreillä ja minä tulin lataamaan hermojani. Ei hemmetti. Kuka sekoittaa nuo valosarjat kesä aikana? Laitoin ne niin nätisti pahvin ympärille kiertäen ja laatikkoon, mutta silti ne ovat sekaisin. Kaiken kukkuraksi ne eivät nyt mene yhtään nätisti sinne minne piti. Ensiksi huomasin muksun työntäneen pienet legot ikkunanavauskohtiin. Sitten piti siirtää huonekaluja edestä. Sitten ne riivatun valot vielä putosivatkin koko ajan, helmet menivät solmuun ja sitä rataa. Minulla on kiltisti kahvia mukissa, mutta niin teki mieli terästää sitä ettei tosikaan. Parit valot vielä pitäis nääs laittaa paikoilleen... Ei tuon yhden laittamisessa mennytkään kuin tunti, kuvittelin sen olevan viiden minuutin homma.
 
Minä kokkaan "hiljaisella tulella" päivällistä (kanaa, wokkia ja riisiä).
9 v leikkii lastenkammarissa luokkakaverinsa kanssa.
Pets shopit näemmä esillä.
7 v on yhä privatskolanin iltapäiväkoulussa ja mies töissään.

Pyykinsilitystä ohjelmassa seuraavaksi....
 
"wieras"
Savuluukeitto porisee hellalla, lapset laskevat ulkona pulkalla mäkeä ja mies on töissä. Itse lopettelin juuri koulu esseiden kirjoitusta ja oikoluvun jälkeen lähetän ne arvioitaviksi.
 
"Muua"
Istun koneella kotona toissa. Lopettelen naita toita samalla. Tyontekijat lahti hetki sitten kotiin ja mina odotan etta mies tulee kotiin. On hakemassa meille iltapalaa seka lapset harrastuksista hammaslaakarin kautta kotiin. Olen taalla kahden kissan kanssa sisalla, kolme koiraa juoksentelee ulkona.
 
arkea
Mun toinen tyttö heräsi klo 1 ja tokaisi heti taas kerran että vittu tästä ei tuu mitään. Laitoin ruoaksi spagettia ja mun nuorin tyttö tuli hetki sitten koulustaan ja sanoi heti ensimmäiseksi vittu miten kylmä. Kaikki ollaan syöty ja tytöt omissa huoneissaan. En aio nokkaani tänään ulos laittaa no laitoin sen verran että roskapussin partsille odottamaan vientiiä sitten joskus.
 
"northern soul"
[QUOTE="Muua";30407327]Intiassa :)[/QUOTE]

Missa pain Intiaa? Mietitaan miehen kanssa, missa viettaa kaksi kuukautta kesalla. Intia on yksi vaihtoehto. Pelottaa vain se koyhyys ja katulapset ja muu kurjuus. Asutaan Kuwaitissa ja ei todellakaan aiota viettaa kesaa taalla +45-50 asteen kurimuksessa.
 
Nap
Löhöän sängyssä peiton alla ipadin kanssa (sairaana petipotilaana), mies on vielä jonkun aikaa töissä. Jotain rapinaa kuuluu eläinhuoneesta, eli joku jyrsimistä hereillä, ja koirat nukkuu samaisessa huoneessa.
 
"Muua"
[QUOTE="northern soul";30407337]Missa pain Intiaa? Mietitaan miehen kanssa, missa viettaa kaksi kuukautta kesalla. Intia on yksi vaihtoehto. Pelottaa vain se koyhyys ja katulapset ja muu kurjuus. Asutaan Kuwaitissa ja ei todellakaan aiota viettaa kesaa taalla +45-50 asteen kurimuksessa.[/QUOTE]

Lansirannikolla. Etelaisemmassa Intiassa sataa kesalla, etta jos ette sadetta pelkaa niin tanne vaan. Pohjoisessa vois olla parempi ehka...JA paljon nahtavaa siellakin
Kylla taalla koyhyytta on, mutta hymyilevia kasvoja sitakin enemman.
 
"northern soul"
[QUOTE="Muua";30407351]Lansirannikolla. Etelaisemmassa Intiassa sataa kesalla, etta jos ette sadetta pelkaa niin tanne vaan. Pohjoisessa vois olla parempi ehka...JA paljon nahtavaa siellakin
Kylla taalla koyhyytta on, mutta hymyilevia kasvoja sitakin enemman.[/QUOTE]

En pelkaa sadetta, mutta en ole sateen fanikaan. 10 vuotta Pohjois-Englannissa riitti sateen osalta.

No, pitaa katsoa. Muita vaihtoehtoja on Argentiina/Uruguay ja entisen Jugoslavian alue.
 
Pyykkisavotassa olen kotosalla, ihan just paan kahvit tulemaan.
Lapset teki lumiukon pihalle.:heart: Nyt väsäävät lumihevosta.
Taitaa sulaa vaan melko nopeasti pois, muuttui lumi/räntä jo vedeksi.
 
[QUOTE="northern soul";30407337]Missa pain Intiaa? Mietitaan miehen kanssa, missa viettaa kaksi kuukautta kesalla. Intia on yksi vaihtoehto. Pelottaa vain se koyhyys ja katulapset ja muu kurjuus. Asutaan Kuwaitissa ja ei todellakaan aiota viettaa kesaa taalla +45-50 asteen kurimuksessa.[/QUOTE]

Sielläkö te asutte?:O
Mää muistin että enkuissa.

Nyt on pakko udella että mitä tykkäät asua Kuwaitissa?
 
Vierras
Just saatiin syötyä ja mies lähti viemään isommat lapset harrastukseen. Vauva tissillä. Ajattelin katsoa tuleeko tv:stä mitään tai sit löhöilen vaan vauvan kanssa lattialla.
Aiemmin oltiin kyllä pihalla nauttimassa 'lumesta' aika märkäähän ja tuulistahan tuolla oli mutta lapset tykkäs.
 

Yhteistyössä