En asu itse enää kotona, ainoastaan "pikku"veli ja vanhempani. Ongelmia on ollut pojalla jo kakarasta asti, mennentullen mätki mua, kun oli uhmaiässä. Vanhemmat ei ilmeisesti uskalla asettua poikkiteloin, koska siitä ei seuraa mitään hyvää. Tää on oppinut aina saamaan tahtonsa läpi ja länkyttämään vanhemmille vastaan, jos on jostain eri mieltä.Tässä tapauksessa koko perheen pitäisi tukea isää, äidin, sinun ja muiden sisarusten jos sellaisia löytyy? Yhdessä taotte pojalle järkeä päähän, ja jos hän loukkaa sanallisesti isääsi pitäisi lopun perheen yhdessä näyttää pullistelijalle kaapin paikan!!
Kerrotte kaikki hyvinkin selvästi mitä mieltä olette klopin käytöksestä?
Komppaan tätä kirjoittajaa.Mulla on 13 v poika ja hän ei ikinä kävisi käsiksi minuun. Jotain on jossain vaiheessa mennyt kasvatuksessa pieleen. Ja jos et pysty rajoittamaan telkkarin katselua, vie telkkarin virtajohto pois tai koko telkkari!
Olisin sanonut samoin, kun poika oli 13v. Tilanne aivan eri nyt kun on 15. Lapsi voi muuttua paljonkin siinä kohtaa 2 vuodessa.Mulla on 13 v poika ja hän ei ikinä kävisi käsiksi minuun. Jotain on jossain vaiheessa mennyt kasvatuksessa pieleen. Ja jos et pysty rajoittamaan telkkarin katselua, vie telkkarin virtajohto pois tai koko telkkari!
Näistä seuraa pahimmillaan lisäongelmia, leimat otsaan sekä lapselle että äidille ja paljon ansionmenetyksiä juostessa sossujen palavereissa kesken työaikaa. Tehokkaampi voisi olla poliisin puhuttelu vakavalla naamalla. Erityisesti, jos on jo täyttänyt 15 v. tai täyttää pian. Sen jälkeenhän voi joutua jo esim. vankilaan eikä enää silitellä päätä.En ole mikään expertti asiassa todellakaan, mutta eikös tossa tilanteessa voi tehdä itse lastensuojeluilmoituksen omasta lapsestaan?
Suomalaisessa erossa on yleensä nainen se eroa haluava, ei mies. Lisäksi meillä on joukko yksinhuoltajia, jotka eivät koskaan ole sitä miestä halunneetkaan samaan talouteen.Teinipojan pitäis pystyä peilaamaan aikuiseen mieheen itseään. Mutta kun noi ukon luuserit luikkii pakoon ja pelkäävät naisia, eivät pysty olemaan miehiä ja tekemään omaa hommaansa. Sitten isätön poika tempoilee ihmeissään ja ilman mitään alustaa, miltä miehenä ponnistaa. Äiti ei pysty ikinä isäksi muuttumaan. Näin ei pedata hyvää tulevaisuutta nuorten omalle perhe-elämälle... Jos ei oma keskustelu pojan kanssa auta, ts. kovat ukaasti että aggressiivisuuden täytyy loppua, olisko lähipiirissä sopivaa miestä puhuttelemaan? Tai vaikka poliisia pyytäisi juttelemaan pojalle? Siitä, ettei edes omaa äitiä saa muksia tai töniä, vaan se on yhtä kiellettyä kuin kenen tahansa töniminen.