Mitä teette tänään??

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Lähden lasten kanssa hammaslääkäriin, koitan lasten päikkärien aikana kirjoitella ja kommentoida muiden tekstejä (ei siis täällä, vaan kotitehtäviä :D ), illalla vois ehkä mennä porukalla uimaan jos vielä jaksaa.
 
Ruokakaupassa on kaiketi pakko käydä, loppuväki kotiutuu tänään ja maidonkulutus triplaantuu :D

Imuroida on pakko, alkuviikko meni kuumeessa röhistessä ja lattia alkaa olla sen näköinen että imuri kaivetaan tänään esiin.

Ja sitten tuolla odottais pinkkka Cheerleaderpukuja vetskareita vailla..... Huoh.
 
tytsyjen äiti
Tänään ainakin tyttöjen kanssa ulkoillaan! Eilen satoi kaatamalla koko päivän ja esikoinen oli iltaan mennessä aivan levoton ja rasittava kun vain käväistiin ulkona aamupäivällä. Tartteis ainakin pari tuntia päivässä ulkoilua ettei hypi seinille.. Nyt ainakin paistaa aurinko! Ajattelin leipoa sämpylöitä. Illalla autokoulun teoriatunnit, mies hoitaa lapsia.
 
Kun nyt ensin heräis tuo pieni neiti niin voitas käydä lenkillä vaikka,sitten normaalia ruoanlaitto/läksynvahtimistouhua kun koululaiset alkaa kotiutua. Mammajumppa on kanssa tänään,sinne sitten pienen punnukseni kanssa.
 
Nyt olen kotona ja lapset päiväkodissa.. mietin tässä, että jaksaisinko lähteä kuuntelemaan yhden seminaarin koululle.. mutta enpä taida jaksaa.. :ashamed: klo 12 on esikoisen vasu-keskustelu ja sen jälkeen tullaan kotiin jatkamaan ainaista siivousta.. siinä se loppupäivä meneekin sitten taas.. |O
 
s
Hajoon kotiin! Esikoinen kipee, valvottanu koko yön, itkee koko ajan, ja koko ajan pitäis antaa sille sitä ja tätä. Ja jos ei heti saa, niin alkaa huuto. Kakkosta ei sais imettää, tai laittaa takkaa päälle. Tiän et sillä on tosi paha olla, mut mä oon niin väsy ja haluun ulos!! En haluis menettää hermoja, ja pyytää sitä lopettaan tota itkua, mut kohta ei enää jaksa..
 

Yhteistyössä