mitä tapahtui

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Hä?
Kännykällä tää on ihan susi. Teksti (ja kaikki) nin pientä että oksat pois, eikä ainakaan mun luuri suostu zoomaan.

Tuntuu, ettei ikinä ykskään uudistus mee kerralla putkeen missään. Bugeja korjaillaan pitkään jälkeenpäin. Miksei kerralla voi tehä kunnollista? Mikä vaikee siinä on testata toimintoja ja vieläpä eri alustoilla?

"vieras"
Aaaa, ne onkin vaan väsänneet jonkin onnettoman huonon mobiiliversion tästä.. Nyt näyttää paremmalta. Tosin huononnus entiseen kylläkin..
Yritin vastata ketjuun tuon pikavastauslaatikon kautta mutta enpä löytänyt siitä mistään lähetä-painiketta, oli vain aloita uusi viestiketju? Lainaamalla toista viestiä sain auki laatikon josta lopulta löytyi lähetä-namiska?

Lisäksi lukiessa ärsyttää tuo yläreunan otsikkopalkki joka ei enää katoa näkyvistä sivua scrollatessa ja siten vain sotkee kaiken alle jäävän tekstin lukukelvottomaksi. Yhtä häiritsevää on keskustelun asemointi vasempaan reunaan, värimaailmasta puhumattakaan.

dffgssg
[QUOTE="vieras";29047279]Yritin vastata ketjuun tuon pikavastauslaatikon kautta mutta enpä löytänyt siitä mistään lähetä-painiketta, oli vain aloita uusi viestiketju? Lainaamalla toista viestiä sain auki laatikon josta lopulta löytyi lähetä-namiska?

Lisäksi lukiessa ärsyttää tuo yläreunan otsikkopalkki joka ei enää katoa näkyvistä sivua scrollatessa ja siten vain sotkee kaiken alle jäävän tekstin lukukelvottomaksi. Yhtä häiritsevää on keskustelun asemointi vasempaan reunaan, värimaailmasta puhumattakaan.[/QUOTE]

Ihmettelin samaa, ei voi lähettää mitään ilman lainausta...

Kun vertaa vasenta ja oikeaa laitaa niin tulee ekana mieleen että onko tuo oikeampi puoli jotenkin tärkeämpi kun sitä on niin korostettu. Jos tämä on keskustelupalsta niin minkä ihmeen vuoksi keskustelut on näin vasemmalla puolella? Tuo pinkki väri ottaa aika kirkkaasti silmään.

En tykkää tästä uudistuksesta. :(
Värit ei ole hyvät, silmiin sattuu. :kieh:
Lähettää kyllä viestit ihan normaalisti, tuosta lähetä kohdasta.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Miksi, oi miksi noiden otsikkopalkissa olevien some-symbolien pienikin sohaisu hiirellä avaa ne kaikki yhtäaikaa hermeettiseksi palkiksi, miksi ne eivät voi olla jokainen yksittäisenä, omana klikattavana painikkeenaan? Vahingossa kun osuu hiirellä vähänkin sinnepäin niin johan on taas yksi palkki toisen palkin päällä levällään ja sekoittaa näkymää.

"vieras"
Mulla on ollut tapana päivittää keskustelun etusivua selaimen osoitepalkin kautta mutta taidan lopettaa kun mennen tullen vilkkuu joko some- tai lehdenlukupalkki silmille kun vähänkin hiirellä vierestä hipaisee.

"bbb"
Mulla näkyy vastaa ketjuun- painike? Mutta muuten ihan hirveä uudistus.. Ei näy mitkä ketjut on avannut, sekava, ei näy ketjun aloittajaa, ei sivumääriä ainoastaan viestimäärät. En tykkää yhtään..

[QUOTE="vieras";29047399]Ei muuten lähetä vaan aloita uusi keskustelu -painikkeesta, lähetä-painike tulee näkyviin vain toisen viestiä lainatessa.[/QUOTE]

Toimii kyllä minulla ainakin lähetä nappula normaalisti.
Ei mun oo nyt tarvinnu käyttää aloita uusi keskustelu- painiketta.
Oliskohan harmaana sitten eri juttu.

Yhteistyössä